Haluan usein katsella paikannimien mukaan karttoja, myös ulkomailta. Alku sujuu Google Mapsillä, kun Google-hauan jälkeen valitsen Kartat. Mutta tällöin vasemmalle ylös aina jää liian iso 'tietoruutu', joka on pahasti haluamani näkymän tiellä! Tietoikkuna peittää ainakin kolmanneksen läppäriruudustani, kartan, jota yritän tutkia.
Miten Google Mapsin kartalta saa nuo ylimääräiset ehdotus-tiedot pois?! Minä hermostun niihin. Yksi rivi pitää olla paikannimen kirjoitusta varten, mutta nyt ruutu paisuu ja valuu liian alas. Saako sitä mitenkään pois, pieneksi, menettämättä kuitenkaan hakusanaani rivillä.? Aiemmin joskus sen sai pois.
Voi kun oli vaikea selittää mun hermo-ongelma, näköeste!
Mikä olisi paras karttasivu kotikäyttöön. Minä harrastan esimerkiksi tv:n kanssa matkailua, jolloin tulee usein etsittyä, missä tuo ja tuo paikka on ja laajemminkin katselen näkymiä, sekä karttakuvana että maasto-maisemakuvana.
Käyttökelpoisimman KARTTA?
MatkailuOnKivaa
0
65
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921836- 851282
- 1101133
- 761017
- 106931
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36762
- 47761
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48721- 33683