25'v ratsastusta harrastava neito myy puuvillaisia valkoisia ja mustia pikkuhousuja sekä satiinisia valkoisia ja pinkkejä pikkuhousuja. 20€/ kpl kirjeenä tai 25€/ kpl smartpost automaattiin. Useamman ostajalle alennusta. Myös pissaisia voin myydä. Tällä hetkellä myyn vaan pikkuhousuja.
Laita viestiä [email protected]
m: pikkareita
8
137
Vastaukset
- Hugghyt
Ostakaa nyt ihmeessä toisen kuselta haisevia alushousuja kun tyttöraukka ei muilla avuilla rahaa saa kerättyä kuin ruumiin eritehajujaan myymällä..
- erkkipekka6
Samaa mieltä.
- kiimainenm
Ihanaa Maijulainen !!!!!Ihanat tuoksusi kiihoittaa !!!
- Jortsu38
Minun käyttämiä pikkuhousuja te oikeasti ostatte. :D Haistakaa paska, kirjaimellisesti!
- maijulainen90
ei oo jortsun nämä pikkarit
- pikkarimiehetliikkeellä
Virolaisliiga on ennenkin paljastunut näiden myyjäksi. Kuoret tulee Itä-Virosta josta ne lähetetään. Myydään järjettömällä ylihinnalla bangladesilaisia muutaman kymmenen centin housuja. Typerys pitää olla kun noista maksaa.
- Kokemusta_on
Täältä löytyy luotettavilta myyjiltä vaikka mitä herkullista.. ;)
http://wetpantygirl.com- rupesnaurattaa
Lisävaihtoehdot / lisäherkut (Laita luottokorttisi tiedot). xDD
Heh, minä en ainakaan halua joutua scämmätyksi, maksamalla maltaita ns. "karvaperse ukoilta" ylihintaisia kalsareita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815