kaveripoika ihastunut

epätoivoinentyttö

Yksi poikapuolinen kaverini on ilmeisesti ihastunut minuun, mutta minulle hän on enemmänkin pelkkä koulukaveri jonka kanssa on kiva hengailla koulussa porukassa ja muutamilla tunneilla mitä meillä nyt on yhteisiä kun ollaan eri luokilla. Mutta siis miten saisin ystävällisesti tehtyä selväksi, etten ole kiinnostunut hänestä kuin kaverina? Kännykkäni ei saa hetken rauhaa snäpchat viesteiltä, joita kaveri laittaa jatkuvasti halutessaan juttuseuraa minulta. En jaksaisi kokoajan jutella, mutta koska en tahdo loukata häntä niin vastaan iloisesti ja jatkan jutustelua niinkuin kiinnostaisi.. käydään yheksättä luokkaa ja ei sit varmaan ikinä nähtäis sen päättymisen jälkeen.

3

183

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joopajootaas

Missä sä asut

• epätoivoinentyttö

Espoossa asustelen ja siis ei se oo sitä suoraa sanonu että tykkäis musta, mut sen vaan näkee sen käytöksestä. Se kattoo mua aina sillee ihastuneesti ja haluu kokoajan mun huomioo ihan eri tavalla kuin muut poikakaverit. Ja niin ehkä mun pitäis sanoo se sille jossain vaihees ei siinä kai muuta voi.

• Minäsevainolen

No kysyt siltä vaan suoraan että mitä se ajattelee susta. vai onko hän sanonut sulle selkeästi että on kiinnostunut susta? Ja jos sua se siinä pelottaa että loukkaat sen niin voit sanoa että haluat olla vain kaveri ethän sä ite sun tunteitas päätä. Uskoisin että se arvostaa sun rehellisyyttä kuitenkin..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kiinnitit ensimmäisenä

huomiota kaivatussasi?
      Ikävä
      96
      1214
    2. Poutalan onnettomuus

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit
      Maailman menoa
      98
      975
    3. Koska olet ihastunut minuun

Kysymys sulle. Oma vastaus, tänä vuonna. ❤️
      Ikävä
      60
      826
    4. Olen pahoillani

Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi
      Ikävä
      52
      817
    5. Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta

Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      35
      811
    6. Onko sinulla vihan tunteita

Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.
      Ikävä
      125
      759
    7. Junaonnettomuus

Kuka jäi junan alle?
      Haapajärvi
      2
      724
    8. mitä olet valehdellut

kaivatullesi? kerro rehellisesti totuus
      Ikävä
      59
      591
    9. Naisen kimppuun lenkkipolulla

Poliisin tietojen mukaan noin 30–40 vuotias ulkomaalaistaustaisen näköinen mies kävi naisen kimppuun yllättäen Rentukant
      Kajaani
      41
      518
    10. Ei ole siitä kiinni

Että en tykkäisi. Tykkään liikaa, mutta se on epäsopivaa. Hirveää kidutusta ruokkia tunnetta täällä, jos todellisuudessa
      Ikävä
      33
      506
    Aihe