Mitä tuo tarkoittaa porilaiselle ihmiselle?
Sotesopu syntyi. Säilyykö sairaalahoito Porissa?
14
88
Vastaukset
Tuskin, koska sote-alueita tehdään niin monta. Kaikissa ei voida pitää sairaaloita.
- Toistaiseksiterve
Saattaa säilyä, vaikka TEHYn mielestä voitaisiin alueita vähentää viiteen. Miten silloin olisi käynyt?
Toistaiseksiterve kirjoitti:
Saattaa säilyä, vaikka TEHYn mielestä voitaisiin alueita vähentää viiteen. Miten silloin olisi käynyt?
Olisi helpompi jakaa sairaalat ja muut palvelupisteet tasaisemmin kautta maan, jos alueita olisi vain viisi. Nyt maakuntien satraapit pääsevät tappelemaan naapurimaakuntien satraappien kanssa ja lopputuloksena ainoa päivystyssairaala siirretäänkin Helsinkiin. :D
- Tietenkin..säilyy
Säilyy
- lihapata
En tiedä mitä oot vetäny mu jo oot sekasin! Mä haluun samaa tavaraa.
- vainlisäys
Tämä helsinkiläislähtöinen vapaamuurarisuku pitäisi saada Lauerman hoitoon!
Taas kirjoitit täyttä asiaa tästä ylilääkäririkollisesta ja hänen apulaisistaan. Pienenä lisäyksenä, että tämä ylilääkäririkollinen tuhoaa uhriensa omaisuutta hajottamalla ja varastamalla sitä sekä tahallaan aiheuttaa maksuhäiriömerkintöjä, kun rikkoo pankki-, posti- ja televiestintäsalaisuuksia ihmisoikeuksien lisäksi.
- hoitoonpääsee-edelleen
josson oikeesti vaivaa.palvelupaikat tulee muuttumaan etäämmälle ja jonoonkin saattaa kuolla pelkästä pitkästymisestä.
Ajanvaraus on puhelimessa maksua vastaan roikkumista entistä pidempään ja kalliimpaakin.
josson rahaa niin yssityiselle pääsee pikkuviiveellä.
Isot paikat rakennetaan yhteiskunnan varoilla ja voitot menee caymansaarille ja lekureitten yksityisfirmojen tileille.
wanhustenhoito yssityistetään kokonaan ja jolla ei varaa ole siihen niin joutaa kuolla poies.
lyhyesti..tarkoittaa että odotusajat pitenee,hoito ja sen pyytäminen kallistuu tai karkaa ulottumattomiin ja vastausta mihinkään ei saa keneltäkään koskaanmilloinkaan ja hoitopaikat joissa edes vähän ymmärretään etääntyvät suurempiin maakuntakeskuksiin joissa ennenkuin aletaan selvittämään vikaa&waivaa,kysytää ookkonää kepun jäsen..tai edes sossujen tai kokomustien.
wähäisempi rupusakki saa kuolla tai tulla onnettomaks omissa oloissaan.
sitäse on sotemalli.- luulistietävä
Nyt kirjoitat vailla parempaa tietoa. Jonotus pitäisi poistua.
Tietenkään ei välttämättä kannata uskoa asiaa ennenkuin se tapahtuu.
- googleantaanimetkin
porissa muuten on ainakin 9 kpl vapaamuurariloosheja.
- ihanpihalla1
ja lehmätkin lentää..........
- lkhgh
Mitä se haittaa vaikka olisi 90 kpl. Muurareita aina tarvitaan. Ei kaikkea rakenneta elementeistä.
- löjh
ihanpihalla1 kirjoitti:
ja lehmätkin lentää..........
Kaikkihan sen tietää, että lehmät lentää. Mitä sitä selvää asiaa kirjoittaa.
- rottalista
löjh kirjoitti:
Kaikkihan sen tietää, että lehmät lentää. Mitä sitä selvää asiaa kirjoittaa.
mikä saatanan supervampo sinä oikein olet? loosheja on 9kpl ja googlen kautta löytyy jokaisen mulkun nimikin vielä listalta kuka on jäsen :D
Voit toki koittaa sönköttää siinä lehmistäsi mutta se ei poista totuutta että nämä rotat on listattuna.
- Ipe.l
Ei säily,keskussairaalasta tulee pakolaiskeskus.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18659Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat271631- 77598
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet88438