Sotesopu syntyi. Säilyykö sairaalahoito Porissa?

sotesoppa

Mitä tuo tarkoittaa porilaiselle ihmiselle?

14

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuskin, koska sote-alueita tehdään niin monta. Kaikissa ei voida pitää sairaaloita.

      • Toistaiseksiterve

        Saattaa säilyä, vaikka TEHYn mielestä voitaisiin alueita vähentää viiteen. Miten silloin olisi käynyt?


      • Toistaiseksiterve kirjoitti:

        Saattaa säilyä, vaikka TEHYn mielestä voitaisiin alueita vähentää viiteen. Miten silloin olisi käynyt?

        Olisi helpompi jakaa sairaalat ja muut palvelupisteet tasaisemmin kautta maan, jos alueita olisi vain viisi. Nyt maakuntien satraapit pääsevät tappelemaan naapurimaakuntien satraappien kanssa ja lopputuloksena ainoa päivystyssairaala siirretäänkin Helsinkiin. :D


    • Tietenkin..säilyy

      Säilyy

      • lihapata

        En tiedä mitä oot vetäny mu jo oot sekasin! Mä haluun samaa tavaraa.


      • vainlisäys

        Tämä helsinkiläislähtöinen vapaamuurarisuku pitäisi saada Lauerman hoitoon!

        Taas kirjoitit täyttä asiaa tästä ylilääkäririkollisesta ja hänen apulaisistaan. Pienenä lisäyksenä, että tämä ylilääkäririkollinen tuhoaa uhriensa omaisuutta hajottamalla ja varastamalla sitä sekä tahallaan aiheuttaa maksuhäiriömerkintöjä, kun rikkoo pankki-, posti- ja televiestintäsalaisuuksia ihmisoikeuksien lisäksi.


    • hoitoonpääsee-edelleen

      josson oikeesti vaivaa.palvelupaikat tulee muuttumaan etäämmälle ja jonoonkin saattaa kuolla pelkästä pitkästymisestä.
      Ajanvaraus on puhelimessa maksua vastaan roikkumista entistä pidempään ja kalliimpaakin.
      josson rahaa niin yssityiselle pääsee pikkuviiveellä.
      Isot paikat rakennetaan yhteiskunnan varoilla ja voitot menee caymansaarille ja lekureitten yksityisfirmojen tileille.
      wanhustenhoito yssityistetään kokonaan ja jolla ei varaa ole siihen niin joutaa kuolla poies.
      lyhyesti..tarkoittaa että odotusajat pitenee,hoito ja sen pyytäminen kallistuu tai karkaa ulottumattomiin ja vastausta mihinkään ei saa keneltäkään koskaanmilloinkaan ja hoitopaikat joissa edes vähän ymmärretään etääntyvät suurempiin maakuntakeskuksiin joissa ennenkuin aletaan selvittämään vikaa&waivaa,kysytää ookkonää kepun jäsen..tai edes sossujen tai kokomustien.
      wähäisempi rupusakki saa kuolla tai tulla onnettomaks omissa oloissaan.
      sitäse on sotemalli.

      • luulistietävä

        Nyt kirjoitat vailla parempaa tietoa. Jonotus pitäisi poistua.
        Tietenkään ei välttämättä kannata uskoa asiaa ennenkuin se tapahtuu.


    • googleantaanimetkin

      porissa muuten on ainakin 9 kpl vapaamuurariloosheja.

      • ihanpihalla1

        ja lehmätkin lentää..........


      • lkhgh

        Mitä se haittaa vaikka olisi 90 kpl. Muurareita aina tarvitaan. Ei kaikkea rakenneta elementeistä.


      • löjh
        ihanpihalla1 kirjoitti:

        ja lehmätkin lentää..........

        Kaikkihan sen tietää, että lehmät lentää. Mitä sitä selvää asiaa kirjoittaa.


      • rottalista
        löjh kirjoitti:

        Kaikkihan sen tietää, että lehmät lentää. Mitä sitä selvää asiaa kirjoittaa.

        mikä saatanan supervampo sinä oikein olet? loosheja on 9kpl ja googlen kautta löytyy jokaisen mulkun nimikin vielä listalta kuka on jäsen :D
        Voit toki koittaa sönköttää siinä lehmistäsi mutta se ei poista totuutta että nämä rotat on listattuna.


    • Ipe.l

      Ei säily,keskussairaalasta tulee pakolaiskeskus.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe