Vain kerran elämässä

riparionniinjees

"En vieläkään ymmärrä, kuinka siitä ujosta, epäröivästä ja pelokkaasta tytöstä, joka olin, kuoriutui yhtäkkiä rohkeampi ja sosiaalisempi ihminen. Tunsin olevani vähemmän joku muu ja enemmän oma itseni."

Näin se riparilla menee:
http://www.kouvolansanomat.fi/Mielipide---Kolumnit/2015/11/06/Kolumni: Rippikoulu – pakkopullaa vai mahdollisuus/2015219822436/68

9

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • csdkwskwl

      Nii-in.!!!

      Siellä koulutetaan saatanallisuuden toimesta Jumalaakin määrääviä herroja;

      herra on herra epäjumala jonka ensimmäistä käskyä ei ole raamatussa.
      herra kieltää itseensä uskovia palvelemasta muita kuin häntä jumalana.
      herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky:
      "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."

      herra epäjumalanne rikollisilleen antama käsky:
      Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
      "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."

      Luder/luther voi olla huoleti, uusia voimia irstailuun koulutetaan uskontunnustuksensa kaltaisiksi järjettömiksi uusia tulokkaita!

      Ja tottakai herra jumalan käskyä noudattavien on raiskattava murhatut raadotkin ja ruumishuoneella on tilaa uusille tulokkaille kun entiset ja hangattu loppuun:
      "teuta: Uskosa 11.4.2011 12:15
      TÄSSÄ KERROTTU SYNTIEN ANTEEKSI SAANTI :
      On jokin asteen ero , siitä mitä Jeesus on luvannut ja
      se oli Murhan synninkin anteeksi antamisessa . Varmsti
      voidaan määritellä , niin kuin joku jo sanoitikin , nämä
      raiskaukset oli heti murhan jälkeen , Kuinka nyt sanotaan
      kun murhan synnin saisi myös henkilökohtaisia syntejä
      saada anteeksi . Älkää kinatko epätietoisina asioista jota
      örvelö ja savon ukko ette tiedä ja nyt on tullut(ei tuomari )"
      -- (vahvistus ylläolevaan... josta puuttui linkki; osoite:)
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/10813480
      teuta.
      21.8.2012 14:29
      Satut tietämään että montakertaa olen ollut Ruumishuoneella törppö .
      olen sen kerran ilmoittanut enkä ollut yksin , näkemiin"

      Ja Jeesus tapetaan seuraavan kerra, elukkana pilkaten:
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/10558668#comment-54486271
      "TEU.
      2.4.2012 09:30
      2. jUMALA HEITTI KRISRTUKSEN PÄÄLLE KAIKKIEN IHMISTEN SYNTIVELAN
      JA HEIDÄN ANSAITSEMANSA RANGAISTUKSEN , JA HÄN OLI " LYÖTYNÄ "
      HEIDÄN RIKKOMUSTENSA TÄHDEN JAKEET 4-5. . HÄNESSÄ ITSESSÄÄN EI OLLUT VÄÄRYYTTÄ EIKÄ SYNTIÄ , VAAN HÄN KANTOI TOISTEN SYNNIT . JUMALAN KARITSANA , HÄNET TEURASTETTIIN, VERI UHRINA SYNTISTEN PUOLESTA ."

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/10835053#comment-57305312
      "teuta
      8.8.2012 00:24
      Kyllä minä ja paavi sen tiedämme , pitäisikö kysyä Jumalalta vielä ."

      Mitenkän Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen kävisi jos ei saatanaa palvelevat olisi avaamassa IHMISTEN silmiä totuudelle!
      JEESUKSEN EVANKELIUMIA
      Johanneksen mukaan;
      1:11 Hän tuli omiensa tykö, ja hänen omansa eivät ottaneet häntä vastaan.

      Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
      23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?

      Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
      25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."

      TOTTAKAI saatanaa ja sen herra jumalia jumaloivin PITÄÄ USKOA KUN JEESUS SEN KIELTÄÄ!
      Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan;
      24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
      24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
      24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
      24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko.

      Rattoisia opiskelu hetkiä jumalan herraksi saatanan ja sen herra jumalien tahdon mukaisesti!!!

    • Terv.Mirka

      Hyvin on riparin aivopesu tehonnut. Säälittävää ... miksi valtio hyväksyy moisen hulluuden kuin rippikoulun?

      • fkfkdkewkw3k

        OLISKO NIIN, että "hallistus" koostuu uskontunnustuksen kaltaisista?


      • KysynVaan

        Hmm. Sehän on kirkon oma juttu. Mutta miksi kirkko pakottaa kirkkoon vauvana liitetyt koulun uskonnonopetukseen eli miksi on säädetty ET-kielto?


      • ijuhytr

        Helevettiin johtava tie silitetään piilo saatanallisuudella ulkokullattujen valehtelijoiden toimesta.


    • ororoeo

      riparionyes uskontunnustuksensa kaltaisille jotka eivät ymmärrä, että luder/lutheri ei ole maailman kaikkeuden luoja vaan se oli juoppo munkki joka uskoi itse itseään jumalaksi ja laati saatanaa palvelemiseen eksytys opin jonka mukaan suomalaisia, pieniä ja nuoriakin lapsiakin on noitarovoilla tapettu!
      Siis järjetön ja ymmärtämätön Jumalasta ja ihmisyydestään luopunut kristitty rikollinen on todella järkyttävä peto kaikessa julmuudessaan kun herra käskee!
      Ehkä, "riparionyes" on sellaisen saatanallisuuden turmelema peto. Saman kaltaisia on monissa muissa uskoissa, Pariisissa sen ymmärtävät... mutta eivät osaa yhdistää, ainakaan avoimesti kertoen, että uskot uskomuksineen saa maailman ihmiset tekemään ihmiskunnan itsemurhaa....

      herra on herra epäjumala jonka ensimmäistä käskyä ei ole raamatussa.
      herra kieltää itseensä uskovia palvelemasta muita kuin häntä jumalana.
      HUOM!
      Siis luterilainen EI saa palvella Jumalaa ja Jeesusta!!!
      herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky:
      "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."
      ...TUO herra jumala; kaljotteleva munkki, ei ole maailman kaikkeutta luonut 7 päivässä vaikka mukaan on laskettu yksi krapula päivä!

      TUTKIKAA JA VERRATKAA KÄSKYÄ HISTORIAAN.
      herra epäjumalanne rikollisilleen antama käsky:
      Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
      "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."

      HISTORIAA SUOMELAISITTAIN...
      Lainattua tekstiä:
      "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallaan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukomurhasta. " (IL)

      EHKÄ MONET TEISTÄ TIETÄÄ, JA EHKÄ TUNTEEKIN JONKUN NUOREN JOKA ON TEHNYT ITSE MURHA JONKA TAUSTALLA ON MIELEN TERVEYDEN HÄIRIÖ/SAIRAUS JONKA TAUSTALLA ON JONKUN KRISTITYN LAHKON USKOMUKSET. NIISTÄ JÄRJETTÖMYYKSISTÄ, EI SEURAKUNNAT PAPISTOINEEN OTA VASTUUTA MUTTA ULKOKULLATTUNA RUKOILEVAT, SAARNAAVAT, SIUNAAVAT HAUTAANKIN TOIMILLAAN TURMELEVIA IHMISIÄ!
      JOTEN TUN YLLÄ OLEVAN VIIMEISEN LAUSEEN LOPUSSA, ON JÄRKEVÄÄ TOTUUTTA:
      "....kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukomurhasta."

      • vmdekdkw

        "vain kerran elämässä"
        EI
        OLE
        SEN ARVOINEN, ETTÄ KANNATTAA ITSENSÄ SAATANALLISUUDELLE ANTAA!

        "en minä ala uskovaiseksi" periaatteella mennä uskontunnustuksen antajaksi ja sen salakavalan aivopesu perkeleen orjuuteen itsensä liittäminen pahimmillaan saada aikaan sen, että lahjaksi saatu raha, mopo, kännykkä jne tulee arvaamattoman suureksi korvaamattoman "kalliiksi kerran elämässä" sillä katuvainen Paavalikaan ei saatanasta raamatun mukaan eroa saanut:
        1.Korinttolaiskirje:
        15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pyhä_Stefanos

        2 Korinttolaiskirje 12:
        7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
        8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.

        Tuo, sama saatana on paavalilais-luterilaisuuden herra herra jumalilleenkin joten ei kaste, usko ja herra jumalakaan teitä pelasta helevetin orjuudesta, ei edes rikollisen kristinuskon kristittyjä saatanan enkeleitä....
        www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."

        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        23:33 "Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?"

        HUOM!
        Eksyttäjät saarnaavat ikuisesti "perisyntisten" eksyttämiseksi Jumalan ja Jeesuksen Nimeen rikoksista armoa jakaen MUTTA EIVÄT MUKA TIEDÄ, ETTÄ ARMON JAKAMINEN ON VAIN JUMALAN JA JEESUKSEN OIKEUS!
        JA JEESUKSEN SOVITUS KOSKEE VAIN SYNTIIN/RIKOKSIIN PAKOTETTUJA, KUTEN ESIMERKIKSI SOTILAAT JOTKA ESIVALTA PAKOTTAA TAPPAMAAN IHMISIÄ JA SILLOIN ESIVALTA ITSE JOUTUU OTTAMAAN VASTUUS NIISTÄ RIKOKSISTA.
        SIIS ESIVALTAA KOSKEE SAMAN LAIT KUIN KAIKKIA TOISIAKIN, EI ESIVALLALLE OLE JUMALAN JA JEESUKSEN LAISSA ANNETTU ERI VAPAUTUKSIA LAKIEN SUHTEEN.


    • Tervehdys,

      Mukavaa, että olet kokenut rippikoulun hyvänä kokemuksena. Vertaisia on paljon, jotka kertovat kokeneensa samaa vuosi vuodelta.

      Olin itse riparilla reilut 15 vuotta sitten ja jo silloin sitä mieltä, mitä olen edelleenkin, että rippikoulu on merkittävä kokemus ihmisen elämässä. Se oli sitä minulle ja se on sitä tuhansille nuorille ja isosille joka vuosi.


      Toivotan menestystä valitsemallasi tiellä! =)

      NettiSaapas-Johan, Helsingin Snellusta

      • kjh4321gfdsa

        Siis olet uskontunnustuksen kaltainen Jeesuksesta ulostusta tehnyt ikuinen rikollinen!
        No, valintahan se on sekin!


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8256
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe