Tahtoisin, että minulla olisi isoveli......
Nimeni Risto........
13
96
Vastaukset
miksi isoveli?
- Siksi_kun
sillä on nyt vaan pikkuveikka, siis toooosi pieni sellainen.
- dkdflfn
voisi puhua seinille kun tietää että veikka valvoo
olishan se kiva jos olis....
Bioloogisesta isästäkään en tiedä mitään....
:(voi ei. kukakohan köriläs se olisi voinut ollut, eikö äitisi kerro. eikö sinun olisi jo aika tietää ei se iästä ainakaan voi olla kiinni.
- aikakurjaaristo
Aika kurjaa Risto. Olisi kyllä oikein ja mukavaa tietää oma isänsä ja tuntea, jokaisella lapsella pitäis olla oikeus siihen.
aikakurjaaristo kirjoitti:
Aika kurjaa Risto. Olisi kyllä oikein ja mukavaa tietää oma isänsä ja tuntea, jokaisella lapsella pitäis olla oikeus siihen.
olen samaa mieltä aina lapsella oikeus molempii vanhempiinsa.
ero lapsena taas tiedän. etten koe naiseuttani. en osaa kokata, en ommella, en meikata, en kävellä korkkareilla, en osaa olla nainen joka odottaa lahjoja, en osaa kukkia kasvattaa tai en osaa kudota , en osaa kantaa olkalaukkua joskus se mies kantaa puolestani mutta käsilaukku on taas lastenhoitoväline laukku. yms. naisen liittyvää siivota ja lapsien kanssa osaan olla tykkään leikkiä ja apinoida puussa. vaateet ja hygieniasta pidän kiinni.
huomaan tyttöni naiseudelliset tarpeet jo meikata 4v lähtien mutta en halu niitä seinille ja kun olen poissa. ukolla on se tapa meikata ripsiä niille että ne harrastaakin enemmän tyttöjen juttuja. 8) minä taas osaan katsoa vaatteet.
mies se meillä kokkaamoraalinvartija kirjoitti:
ero lapsena taas tiedän. etten koe naiseuttani. en osaa kokata, en ommella, en meikata, en kävellä korkkareilla, en osaa olla nainen joka odottaa lahjoja, en osaa kukkia kasvattaa tai en osaa kudota , en osaa kantaa olkalaukkua joskus se mies kantaa puolestani mutta käsilaukku on taas lastenhoitoväline laukku. yms. naisen liittyvää siivota ja lapsien kanssa osaan olla tykkään leikkiä ja apinoida puussa. vaateet ja hygieniasta pidän kiinni.
huomaan tyttöni naiseudelliset tarpeet jo meikata 4v lähtien mutta en halu niitä seinille ja kun olen poissa. ukolla on se tapa meikata ripsiä niille että ne harrastaakin enemmän tyttöjen juttuja. 8) minä taas osaan katsoa vaatteet.
mies se meillä kokkaaukkoni taas ihannoi enemmän äitiänsä. väkivaltaisen isänsä takia.
moraalinvartija kirjoitti:
mies se meillä kokkaatai se ei tykännyt minun ruuistani. liikaa lisäaineita
- uteliasuuno1
Onkos äitistä varmuus?
moraalinvartija kirjoitti:
tai se ei tykännyt minun ruuistani. liikaa lisäaineita
voidaan ihmetellä miksi ukkoseni piti minusta kiinni kun sai ongeensa.
- Alkoinaurattamaan
uteliasuuno1 kirjoitti:
Onkos äitistä varmuus?
tämä :D
- voieiiii
Alkoinaurattamaan kirjoitti:
tämä :D
:Ddd
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381329
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä39926Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad36671- 14600
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26588- 25565
Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30557Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17553Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17533