Luotan sinuun nainen, kuin kallioon!

Anonyymi-ap

Jos joskus tuntuu siltä, että haluat puhua minulle jotain luottamuksella niin voit luottaa siihen, että kaikki jää meidän väliseksi.

39

530

Vastaukset 39

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Jos luotat naiseen kuin kiveen niin painut vain pohjaan sen kivesi kanssa.

• Anonyymi00006

Puhuin kalliosta, joka on jykevästi kiinni mannerlaatassa. Sitä hän on minulle.

Ap

• Anonyymi00010

Olet nolo. Katkeroittaahan se, kun kukaan ei luota sinuun, kuten minä luotan häneen.

Ap

• Anonyymi00033
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Puhuin kalliosta, joka on jykevästi kiinni mannerlaatassa. Sitä hän on minulle.

Ap

Ja täällä anonyymipalstalla toki menee viestisi perille juuri hänelle. 😂😂

• Anonyymi00002

Mahlaa tulee miehekkäästi

• Anonyymi00003

Eihän se nyt ole mikään tae mistään, jos sinä luotat naiseen että se nainen luottaisi sinuun.

• Anonyymi00004

Naisten luotettavuudesta on ihan jopa tehty lauluja. 😂

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Naisten luotettavuudesta on ihan jopa tehty lauluja. 😂

Miehistä ei? Heh.

• Anonyymi00007

Väitinkö niin?…En!

Ap

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Väitinkö niin?…En!

Ap

En minäkään väittänyt. Totesin.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Miehistä ei? Heh.

Oho, aika pitkälle päästiin aiheena naiset, ennenkuin oli sen pakko-argumentin paikka miehistä. 😂

Ilmeisesti siis nainen määritellään jotenkin miehen lisäosaksi, kun näin pitää aina edetä.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Oho, aika pitkälle päästiin aiheena naiset, ennenkuin oli sen pakko-argumentin paikka miehistä. 😂

Ilmeisesti siis nainen määritellään jotenkin miehen lisäosaksi, kun näin pitää aina edetä.

En tarkoittanut sitä noin. Sehän on ihan tyypillistä täällä, että on tuo vastakkainasettelu. Osittain vitsillä heitin tuonkin. Tottahan se on, että molemmista on tehty niitä lauluja.

• Anonyymi00012

Ongelma lieneekin se ettei ois eka kerta kun valehtelet mulle kirkkain silmin.

• Anonyymi00015

En ole sinun hän. Olen kertonut hänelle avoimen rehellisesti myös sellaisia asioita, jotka näyttäytyy hänen silmin negatiivisesti.

Ap

• Anonyymi00023
        Anonyymi00015 kirjoitti:

En ole sinun hän. Olen kertonut hänelle avoimen rehellisesti myös sellaisia asioita, jotka näyttäytyy hänen silmin negatiivisesti.

Ap

Esim?

• Anonyymi00025
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Ap

Niin luuletko ettei "minun hän" ole sitte mulle kertonut.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Niin luuletko ettei "minun hän" ole sitte mulle kertonut.

En ota sinun häneen mitään kantaa, mutta minä se en ainakaan ole, koska en ole valehdellut hänelle.

Ap

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

En ota sinun häneen mitään kantaa, mutta minä se en ainakaan ole, koska en ole valehdellut hänelle.

Ap

Juu niin ne kaikki valehteliat monesti sanoo.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Juu niin ne kaikki valehteliat monesti sanoo.

Oma vika, jos et osaa valita seuraas paremmin.

Ap

• Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Oma vika, jos et osaa valita seuraas paremmin.

Ap

Totta. Alkaa tuo sinunkin luonne paljastua. Ilmeisesti jotain rikollista tullut tehtyä.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Totta. Alkaa tuo sinunkin luonne paljastua. Ilmeisesti jotain rikollista tullut tehtyä.

🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️

Ap

• Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️

Ap

Toivottavasti se nainen on minua viisaampi.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Toivottavasti se nainen on minua viisaampi.

Menen takuuseen siitä!

Ap

• Anonyymi00036
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Menen takuuseen siitä!

Ap

Sähän oot ilkeäkin toivottavasti se nainen näkee sen.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Sähän oot ilkeäkin toivottavasti se nainen näkee sen.

Totuus voi, joskus sattua.

Ap

• Anonyymi00039
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Totuus voi, joskus sattua.

Ap

Tässä sinulle totuutta vaikutat manipuloijalta vähän niikuin groomaus tulee touhustasi mieleen. Yrität saada toisen avautumaan ja korostat luotettavuuttasi. Hyvät ihmiset ei koe siihen tarvetta. Haluat saada toisesta jotain mitö köyttää häntä vastaan. Huomaa että alat minuakin piikitellä ja ilkeillä. Eli se on perus luonteesi. Lisäksi olet äärettömän tyhmä. Tunnistat muka ihmiset vääräksi parista lauseesta. Ei minua harmita että uskoin rakkauteen kun sitä silmiin katsoen vannottiin. Se kertoo että minä rakastin aidosti ja halusin uskoa että hänkin niin tekee. Ei ole minun vikani jos toinen on päästään pipi ja valehtelee tunteensa. En näe siinä itse mitään järkeä.

• Anonyymi00040
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Tässä sinulle totuutta vaikutat manipuloijalta vähän niikuin groomaus tulee touhustasi mieleen. Yrität saada toisen avautumaan ja korostat luotettavuuttasi. Hyvät ihmiset ei koe siihen tarvetta. Haluat saada toisesta jotain mitö köyttää häntä vastaan. Huomaa että alat minuakin piikitellä ja ilkeillä. Eli se on perus luonteesi. Lisäksi olet äärettömän tyhmä. Tunnistat muka ihmiset vääräksi parista lauseesta. Ei minua harmita että uskoin rakkauteen kun sitä silmiin katsoen vannottiin. Se kertoo että minä rakastin aidosti ja halusin uskoa että hänkin niin tekee. Ei ole minun vikani jos toinen on päästään pipi ja valehtelee tunteensa. En näe siinä itse mitään järkeä.

meni taas kaikki täysin ohi! Miksi et tee sinun omalle kaivatullesi haukkumis aloitusta vaan tulet pilaamaan muiden hyvänmielen aloitukset?

• Anonyymi00041
        Anonyymi00040 kirjoitti:

meni taas kaikki täysin ohi! Miksi et tee sinun omalle kaivatullesi haukkumis aloitusta vaan tulet pilaamaan muiden hyvänmielen aloitukset?

Ymmärrät varmaan et tää on keskustelupalsta. Jos haluat jutella jonkun kanssa kahden teet sen privaatisti. Täällä jokainen kirjoittaa omista lähtökohdistaan. Minähän kirjoitin kyllä minkälainen vaikutelma sinusta tulee aloituksen ja vastausten perusteella. Liity mitenkään kehenkään muuhun.

• Anonyymi00016

Onko joku asia mielessä erityisesti?

• Anonyymi00019

Toivon vaan, että hän uskaltaa puhua minulle kaikesta mitä on sydämellä tai mielenpäällä, eikä miettisi onko se sopivaa tai pelkäisi, että puhuisin muille.

• Anonyymi00017

Minä en luota mieheen, kaikkien tekojensa jälkeen.

• Anonyymi00020

Minä olen sujut tekojeni kanssa. En ole sinun hän.

Ap

• Anonyymi00022
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Ap

Kyllä mä avaudunkin joskus vielä .
        Olet ehkä yks T kirjaimella alkava mies
        Kaikki aikanaan ...

Naiselta

• Anonyymi00024
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Kyllä mä avaudunkin joskus vielä .
        Olet ehkä yks T kirjaimella alkava mies
        Kaikki aikanaan ...

Naiselta

Ei osunut T-kirjain, Haluatko ostaa vokaalin?

Ap

• Anonyymi00042
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Ap

Taasen leikitte toisten avioliitossa olevien parisuhteilla,lopettakaa hyvän sään aikana tai viemme teidät oikeuteen! Joten jättäkää rauhaan ja suut kiinni!

• Anonyymi00018

Luottamus on kaiken alku ja pohja.

• Anonyymi00021

Puhut vähän, mutta asiaa. Sen päälle on hyvä lähteä rakentamaan.

Ap

• Anonyymi00028
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Puhut vähän, mutta asiaa. Sen päälle on hyvä lähteä rakentamaan.

Ap

Sä puhut myös, vähän, , ,

• Anonyymi00035

Täällähän tämä viestisti parhaillaan juuri jäi vain ”meidän” ja siis koko suomen väliseksi. :)

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2215
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      833
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      800
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      746
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      517
      716
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      640
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      615
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      590
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe