Jos joskus tuntuu siltä, että haluat puhua minulle jotain luottamuksella niin voit luottaa siihen, että kaikki jää meidän väliseksi.
Vastaukset 39
- Anonyymi00001
Jos luotat naiseen kuin kiveen niin painut vain pohjaan sen kivesi kanssa.
- Anonyymi00006
Puhuin kalliosta, joka on jykevästi kiinni mannerlaatassa. Sitä hän on minulle.
Ap - Anonyymi00010
Olet nolo. Katkeroittaahan se, kun kukaan ei luota sinuun, kuten minä luotan häneen.
Ap - Anonyymi00033
Anonyymi00006 kirjoitti:
Puhuin kalliosta, joka on jykevästi kiinni mannerlaatassa. Sitä hän on minulle.
ApJa täällä anonyymipalstalla toki menee viestisi perille juuri hänelle. 😂😂
- Anonyymi00002
Mahlaa tulee miehekkäästi
- Anonyymi00003
Eihän se nyt ole mikään tae mistään, jos sinä luotat naiseen että se nainen luottaisi sinuun.
- Anonyymi00004
Naisten luotettavuudesta on ihan jopa tehty lauluja. 😂
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Naisten luotettavuudesta on ihan jopa tehty lauluja. 😂
Miehistä ei? Heh.
- Anonyymi00007
Väitinkö niin?…En!
Ap - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Väitinkö niin?…En!
ApEn minäkään väittänyt. Totesin.
- Anonyymi00011
Anonyymi00005 kirjoitti:
Miehistä ei? Heh.
Oho, aika pitkälle päästiin aiheena naiset, ennenkuin oli sen pakko-argumentin paikka miehistä. 😂
Ilmeisesti siis nainen määritellään jotenkin miehen lisäosaksi, kun näin pitää aina edetä. - Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Oho, aika pitkälle päästiin aiheena naiset, ennenkuin oli sen pakko-argumentin paikka miehistä. 😂
Ilmeisesti siis nainen määritellään jotenkin miehen lisäosaksi, kun näin pitää aina edetä.En tarkoittanut sitä noin. Sehän on ihan tyypillistä täällä, että on tuo vastakkainasettelu. Osittain vitsillä heitin tuonkin. Tottahan se on, että molemmista on tehty niitä lauluja.
- Anonyymi00012
Ongelma lieneekin se ettei ois eka kerta kun valehtelet mulle kirkkain silmin.
- Anonyymi00015
En ole sinun hän. Olen kertonut hänelle avoimen rehellisesti myös sellaisia asioita, jotka näyttäytyy hänen silmin negatiivisesti.
Ap - Anonyymi00023
Anonyymi00015 kirjoitti:
En ole sinun hän. Olen kertonut hänelle avoimen rehellisesti myös sellaisia asioita, jotka näyttäytyy hänen silmin negatiivisesti.
ApEsim?
- Anonyymi00025
Anonyymi00015 kirjoitti:
ApNiin luuletko ettei "minun hän" ole sitte mulle kertonut.
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Niin luuletko ettei "minun hän" ole sitte mulle kertonut.
En ota sinun häneen mitään kantaa, mutta minä se en ainakaan ole, koska en ole valehdellut hänelle.
Ap - Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
En ota sinun häneen mitään kantaa, mutta minä se en ainakaan ole, koska en ole valehdellut hänelle.
ApJuu niin ne kaikki valehteliat monesti sanoo.
- Anonyymi00029
Anonyymi00027 kirjoitti:
Juu niin ne kaikki valehteliat monesti sanoo.
Oma vika, jos et osaa valita seuraas paremmin.
Ap - Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Oma vika, jos et osaa valita seuraas paremmin.
ApTotta. Alkaa tuo sinunkin luonne paljastua. Ilmeisesti jotain rikollista tullut tehtyä.
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Totta. Alkaa tuo sinunkin luonne paljastua. Ilmeisesti jotain rikollista tullut tehtyä.
🤦♂️🤦♂️🤦♂️🤦♂️🤦♂️
Ap - Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
🤦♂️🤦♂️🤦♂️🤦♂️🤦♂️
ApToivottavasti se nainen on minua viisaampi.
- Anonyymi00034
Anonyymi00032 kirjoitti:
Toivottavasti se nainen on minua viisaampi.
Menen takuuseen siitä!
Ap - Anonyymi00036
Anonyymi00034 kirjoitti:
Menen takuuseen siitä!
ApSähän oot ilkeäkin toivottavasti se nainen näkee sen.
- Anonyymi00038
Anonyymi00036 kirjoitti:
Sähän oot ilkeäkin toivottavasti se nainen näkee sen.
Totuus voi, joskus sattua.
Ap - Anonyymi00039
Anonyymi00038 kirjoitti:
Totuus voi, joskus sattua.
ApTässä sinulle totuutta vaikutat manipuloijalta vähän niikuin groomaus tulee touhustasi mieleen. Yrität saada toisen avautumaan ja korostat luotettavuuttasi. Hyvät ihmiset ei koe siihen tarvetta. Haluat saada toisesta jotain mitö köyttää häntä vastaan. Huomaa että alat minuakin piikitellä ja ilkeillä. Eli se on perus luonteesi. Lisäksi olet äärettömän tyhmä. Tunnistat muka ihmiset vääräksi parista lauseesta. Ei minua harmita että uskoin rakkauteen kun sitä silmiin katsoen vannottiin. Se kertoo että minä rakastin aidosti ja halusin uskoa että hänkin niin tekee. Ei ole minun vikani jos toinen on päästään pipi ja valehtelee tunteensa. En näe siinä itse mitään järkeä.
- Anonyymi00040
Anonyymi00039 kirjoitti:
Tässä sinulle totuutta vaikutat manipuloijalta vähän niikuin groomaus tulee touhustasi mieleen. Yrität saada toisen avautumaan ja korostat luotettavuuttasi. Hyvät ihmiset ei koe siihen tarvetta. Haluat saada toisesta jotain mitö köyttää häntä vastaan. Huomaa että alat minuakin piikitellä ja ilkeillä. Eli se on perus luonteesi. Lisäksi olet äärettömän tyhmä. Tunnistat muka ihmiset vääräksi parista lauseesta. Ei minua harmita että uskoin rakkauteen kun sitä silmiin katsoen vannottiin. Se kertoo että minä rakastin aidosti ja halusin uskoa että hänkin niin tekee. Ei ole minun vikani jos toinen on päästään pipi ja valehtelee tunteensa. En näe siinä itse mitään järkeä.
meni taas kaikki täysin ohi! Miksi et tee sinun omalle kaivatullesi haukkumis aloitusta vaan tulet pilaamaan muiden hyvänmielen aloitukset?
- Anonyymi00041
Anonyymi00040 kirjoitti:
meni taas kaikki täysin ohi! Miksi et tee sinun omalle kaivatullesi haukkumis aloitusta vaan tulet pilaamaan muiden hyvänmielen aloitukset?
Ymmärrät varmaan et tää on keskustelupalsta. Jos haluat jutella jonkun kanssa kahden teet sen privaatisti. Täällä jokainen kirjoittaa omista lähtökohdistaan. Minähän kirjoitin kyllä minkälainen vaikutelma sinusta tulee aloituksen ja vastausten perusteella. Liity mitenkään kehenkään muuhun.
- Anonyymi00016
Onko joku asia mielessä erityisesti?
- Anonyymi00019
Toivon vaan, että hän uskaltaa puhua minulle kaikesta mitä on sydämellä tai mielenpäällä, eikä miettisi onko se sopivaa tai pelkäisi, että puhuisin muille.
- Anonyymi00017
Minä en luota mieheen, kaikkien tekojensa jälkeen.
- Anonyymi00020
Minä olen sujut tekojeni kanssa. En ole sinun hän.
Ap - Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
ApKyllä mä avaudunkin joskus vielä .
Olet ehkä yks T kirjaimella alkava mies
Kaikki aikanaan ...
Naiselta - Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
Kyllä mä avaudunkin joskus vielä .
Olet ehkä yks T kirjaimella alkava mies
Kaikki aikanaan ...
NaiseltaEi osunut T-kirjain, Haluatko ostaa vokaalin?
Ap - Anonyymi00042
Anonyymi00020 kirjoitti:
ApTaasen leikitte toisten avioliitossa olevien parisuhteilla,lopettakaa hyvän sään aikana tai viemme teidät oikeuteen! Joten jättäkää rauhaan ja suut kiinni!
- Anonyymi00018
Luottamus on kaiken alku ja pohja.
- Anonyymi00021
Puhut vähän, mutta asiaa. Sen päälle on hyvä lähteä rakentamaan.
Ap - Anonyymi00028
Anonyymi00021 kirjoitti:
Puhut vähän, mutta asiaa. Sen päälle on hyvä lähteä rakentamaan.
ApSä puhut myös, vähän, , ,
- Anonyymi00035
Täällähän tämä viestisti parhaillaan juuri jäi vain ”meidän” ja siis koko suomen väliseksi. :)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062215- 103886
- 66833
- 46800
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21746Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha517716Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64615
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561