Konnekuljetus vai konnakuletus?Näkö vähän huonontunut.Kuulo hyvä onko moni kuljettajista HOMO.E-kontakti palstalla kuskien tyhmiä naamoja.Onko oikein mamman poika töissä MG.Vanha äiti vielä pyllynkin pyyhkii.Fasebookissa näitten ns ammattihomojen typeriä puheita.
Vastaukset 11
- Hehkuttaja
Nyt on aloittaja sekavin sanoin liikkeellä.Tuskinpa kys. kuljetusliikkeen henkilöstös-
sä homoseksualismi,kuten avaaja yrittää antaa ymmärtää on se ammattimaisin
kriteeri. Nimim. Konnekuletusko viljelee ilmeisesti vanhaa käsitystä että rahtari-
miehet ja -naiset vikittävät kyytiläisiään tyttöjä ja poikia vehtaamaan kanssaan.
-Ja mitä sitten,kyllä se homo nainen tahi mies kuljettajasta käy ja osaa homman-
sa :)- Kijhhiik
Hehkkuttajahan on nähtävästi sekopää
- Masamuna
Hakkeen ajossa aikaa tumputtaa.Ompahan työviikon jälkeen esinahka kipee
- ascaklhclah
Tuleekohan kirjaan mainintaa Airista.....:D
- Anonyymi
ascaklhclah kirjoitti:
Tuleekohan kirjaan mainintaa Airista.....:D
Etkö saanut Konnekuljetuksesta töitä? Älä huoli niin viisas mies.kun Sinä elää emäntänsä palkalla.
- Fanittaja
Kyllä minä ainakin seuraan instassa kaljuuntuvan rahtarin elämää millon ollaan missäkin niiden kuormien kanssa selfietä vääntämässä toivoisin tietysti että ei ajonaikana
- Anonyymi
Tik tok tik tok. Ammattitaitoisia ja vastuullisia kuljettajia kun ajaessa videoita tehdään🤔
- Anonyymi
Kosken Megawatin työnjohtaja oli laiska kun ei viitsinyt kävellä autosta ulos katsomaan työmaata, ensi keväänä toinen yritys hoitaa työn.
- Anonyymi
Eipä taida muilla olla sama moista kalustoa
- Anonyymi
Ja kalusto vaan lisääntyy!
- Anonyymi
Mikä vika on homoudessa ?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1762956
- 601234
- 4999
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r160967Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....57937- 84830
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.173810Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e197791Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.216743- 7716
- 53667
- 59666
- 62659
- 67646
Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?21598Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?131581Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran66559Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32548- 34527
- 55518