Konnekuljetus vai konnakuletus?Näkö vähän huonontunut.Kuulo hyvä onko moni kuljettajista HOMO.E-kontakti palstalla kuskien tyhmiä naamoja.Onko oikein mamman poika töissä MG.Vanha äiti vielä pyllynkin pyyhkii.Fasebookissa näitten ns ammattihomojen typeriä puheita.
Konnekuletusko
8
6402
Vastaukset
- Hehkuttaja
Nyt on aloittaja sekavin sanoin liikkeellä.Tuskinpa kys. kuljetusliikkeen henkilöstös-
sä homoseksualismi,kuten avaaja yrittää antaa ymmärtää on se ammattimaisin
kriteeri. Nimim. Konnekuletusko viljelee ilmeisesti vanhaa käsitystä että rahtari-
miehet ja -naiset vikittävät kyytiläisiään tyttöjä ja poikia vehtaamaan kanssaan.
-Ja mitä sitten,kyllä se homo nainen tahi mies kuljettajasta käy ja osaa homman-
sa :)- Kijhhiik
Hehkkuttajahan on nähtävästi sekopää
- Masamuna
Hakkeen ajossa aikaa tumputtaa.Ompahan työviikon jälkeen esinahka kipee
- ascaklhclah
Tuleekohan kirjaan mainintaa Airista.....:D
- Anonyymi
ascaklhclah kirjoitti:
Tuleekohan kirjaan mainintaa Airista.....:D
Etkö saanut Konnekuljetuksesta töitä? Älä huoli niin viisas mies.kun Sinä elää emäntänsä palkalla.
- Fanittaja
Kyllä minä ainakin seuraan instassa kaljuuntuvan rahtarin elämää millon ollaan missäkin niiden kuormien kanssa selfietä vääntämässä toivoisin tietysti että ei ajonaikana
- Anonyymi
Tik tok tik tok. Ammattitaitoisia ja vastuullisia kuljettajia kun ajaessa videoita tehdään🤔
- Anonyymi
Kosken Megawatin työnjohtaja oli laiska kun ei viitsinyt kävellä autosta ulos katsomaan työmaata, ensi keväänä toinen yritys hoitaa työn.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1163697Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä5723186- 961921
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa211403Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501396Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä821384- 1021186
- 441133
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal1251132- 901109