hyvä loma Metropolitanissa mut miks pitää olla suomalaista henkilökuntaa ei enää samanlaista meininkiä kuin muutama vuosi sit make ja seppo ihan hyviä tyyppejä mut nyt ollaan turkissa, beko järjesti ihan hyviä iltoja hauskaa oli ens vuonna ois menty mut ei saa enää 3vko matkoja elokuulle, alania kutsuu sinne vielä matkoja
metropolitan 2015
4
189
Vastaukset
- efeslapinkulta
Molemmat suomalaiset ylpeitä vai olivatko jo väsyneitä sesonkin jälkeen. Pitkähkö Ankarasta oleva baarimikko oli asiallinen ja ystävällinen jäi tosi mukava muistot hänestä. Beko asiallinen ja hyvä palvelu olipa jopa hyvä laulamaankin japuhu suomea ihan oikealla aksentilla.
Paljon suomalaisia humalaisia naisia joita kanneltiin henkilökunnan toimesta omiin huoneisiin tuoleilla.- erihitelliin
Voi kauhistus! Kunka ne kehtaa vetää viinaa, että taju kankaalla?! Ensi kesäksi matka suunnitteella ko hotelliin.
Mikään ei ole niin hirveetä kateltavaa kun umpikänninen nainen. - Minäkinkö
Efeslapinkulta milloin olit lomalla? Olen asunut molemmissa hotelleissa lukuisia kertoja enkä koskaan ole nähnyt ketään kannettavan tuolilla sisään??? Kännisiä kyllä olen nähnyt, mutta mitäs siitä!! Jokainen lomailee omalla mallillaan.
- Senjamumma
Meitä on vielä semmoisia matkailijoita, jotka emme osaa muuta kuin suomea, joten oli hieno juttu, että siellä puhuttiin suomea. Markku ja Seppo hoitivat palvelun mallikkaasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324421Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii742862- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431687- 781379
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘691080PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832