Supernainen Tinttuliina

tinttu-liina

Jo aivan myyttiset mittasuhteet on saanut Supernainen Tinttuliina.
Ei juttele hirvien kanssa,mutta tuo suuri persoona ja taituri haukkui eilen kärpäsen ja ihan syystä. ;)
Ei uiskentele matalissakaan vesissä ja laulaakin kuin vanha raakku. :P

Tinttuliina on persoona josta pitäisi tehdä Supernainen -elokuva. <3 Elävä legenda. ;))

Hurraa-huutoja kiitos! ;)

60

245

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mä sit fanitan täysil ja ku sä ootat viis minsaa sä saat viel pilkut kaupan pääl ;D Saas nähä et kerkeenkö mä ees ekaks...

      • Olinpa mä sit nopee... ;)


      • Oiiiii kiitos!!!! <3 Eka fani! Haluukko nimmarin? ;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Oiiiii kiitos!!!! <3 Eka fani! Haluukko nimmarin? ;))

        No miksei... Kyl mul kelpaa ;)


      • Tossa: TINTTU-LIINA...Nii juu...eikös nimmarin perään tavata laittaa sydän eli täs <3 ;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Tossa: TINTTU-LIINA...Nii juu...eikös nimmarin perään tavata laittaa sydän eli täs <3 ;))

        Kiitti :) Tää sit täytyy laittaa kehyksiin ;D


      • artagnan kirjoitti:

        Kiitti :) Tää sit täytyy laittaa kehyksiin ;D

        Ehottomasti kehyksiin..kultasiin kehyksiin..On se sen arvoinen.Aatteles,että muutaman vuoden päästä voit myydä sen vaik huutokaupassa ihan älyttömällä summalla...oota vaan. ;))


    • TOSItahvo

      Tahvo pysy poissa tästä ketjusta! Tuliko Tahvo selväksi! Hyvä.

    • Avauksessa esiin tuleva vaatimattomuutesi huokuu vahvasti esiin tässä:)

      Pisteressu teki hyvän työn, ehkä tuo mun nimiehdotus yökkikselle hukkuu tuonne pisteviidakkoon:)

      • Noo..minkäs sitä voi,kun on syntyny tämmöseks eläväks...(vaikkaki jo enää puolielävä) ihmenaiseks..;))

        Säkin varmaan haluat nimmarin...Kopioi se arskalta,ku mun käden pitää vähän levätä. ;))


      • kummasti sitä silti tuppaa löytymään ku tolla päiväyksellä etsii.. typykkä ei kyllä itestään puklua tee jäbä esittää sitte jo jyrkän vastalauseen ;)


      • temmirauta kirjoitti:

        kummasti sitä silti tuppaa löytymään ku tolla päiväyksellä etsii.. typykkä ei kyllä itestään puklua tee jäbä esittää sitte jo jyrkän vastalauseen ;)

        Haluaksää nimmarin?? Tietysti sä haluat mut et vaa kehannu pyytää..;)) Kopioi arskalta,ku mun nimmarikäsi huilaa.;))


    • Ehdottomasti hyvä avaus! :) Kyllä sinä olet hyvä tyyppi! <3

      • Mä en kittie kestä tuota aivovammahullua joka pilaa kaikki alotukset.Josmä saisin ton tyypin käsiini,nii siitä ei jäis ku märkä läntti.:/


      • Laitoin taas palautetta ylläpidolle.. Rasittava spämmääjä, etkö voisi jo lopettaa??


      • Kittiechihu kirjoitti:

        Laitoin taas palautetta ylläpidolle.. Rasittava spämmääjä, etkö voisi jo lopettaa??

        No kyl mä siit yhen hyvän puolen löydän niinku tost spämmääjäst. Tään jälkeen kenenkään on turha enään aukoo päätään et tää tai toi juttu ei kuulu palstal ku kerta pilkutki mahtuu... Muutenki mä komppaan tota temmirautaa et toi ei ainaskaan ketään solvaa ja haulla spämmin kummiski ohittaa tosta vaan :)


    • TOSItahvo

      Heh,kun sanotaan suoraan että pysy Tahvo pois tästä ketjusta, niin Tahvohan pysyy.Tätä kannattaa harrastaa useammassakin ketjussa.

    • 368685300

      <3 hyvin hoidettu

    • Vuodestatoiseen

      Ripulisti jatkaa hiirille puhumista!

      • AitoTosirealistiKokkola

        ❤ Rakastan ❤️ olet seksikäs nainen tinttu-liina. Olen nähnyt sinusta unta. Ota minut.


      • UUSleipuri

        Siis strapon juttu vai miten


    • Mitä tinttu-liinalle kuuluu?

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      277
      674
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe