MiGame Oy (=MiPhone=viihdemaa.fi) on erittäin hyvin tunnettu lukuisista huijauksistaan. Varoitus kaikille: Game House Finland Oy on saman koijarin putiikki. Varokaa hyvät ihmiset. Ei ole kiva tulla huijatuksi.
Game House / MiGame, sama omistaja
12
11896
Vastaukset
- geiml
Mitä mieltä olette mm siitä, että Game House:n nykyinen yrittäjä sanoo sivustollaan:
"Luotettavaa pelikauppaa jo vuodesta 1990"
mutta yritys on perustettu 30.3.2015? - siismitä
Menikö multa jotain ohi koska kyllä mä ainakin ole muutamia vuosia sitten jo ostanut game housesta pelejä joten ei voi olla perustettu 30.3.2015 O.o
- geimI
Siis tämä koijari on hankkinut uudet vaatteet. Game House Finland Oy on todellakin perustettu maaliskuussa 2015.
- PeluriM1977
Tuossa on varmaan kyse nettikaupasta, jonka nimi on "Game House Finland Oy". Jolloin tämä nettikauppa siis on perustettu 30.3.2015. Asuin Tampereella 2003-2012 vuosien aikana ja siellä oli Game House -peliliike, josta tuli vuosien mittaan muutama peli ostettua ja toisaalta myyntiin sinne laitettua. Arvostin liikettä paljon. Tulikin pienenä yllätyksenä, että se suljettiin ja se siirtyi pelkäksi nettikaupaksi.
Game House oli minusta aina rehellinen ja hyvä paikka. Tykkäsin. Ja mitä olen nettikaupasta muutaman pelin ostanut, niin aina saanut hyvää palvelua jne. MiGame Oy:n en ole tutustunut. En voi sanoa mitään siitä.
Game House:sta minulla on vain hyviä kokemuksia. - geiml
PeluriM1977 kirjoitti:
Tuossa on varmaan kyse nettikaupasta, jonka nimi on "Game House Finland Oy". Jolloin tämä nettikauppa siis on perustettu 30.3.2015. Asuin Tampereella 2003-2012 vuosien aikana ja siellä oli Game House -peliliike, josta tuli vuosien mittaan muutama peli ostettua ja toisaalta myyntiin sinne laitettua. Arvostin liikettä paljon. Tulikin pienenä yllätyksenä, että se suljettiin ja se siirtyi pelkäksi nettikaupaksi.
Game House oli minusta aina rehellinen ja hyvä paikka. Tykkäsin. Ja mitä olen nettikaupasta muutaman pelin ostanut, niin aina saanut hyvää palvelua jne. MiGame Oy:n en ole tutustunut. En voi sanoa mitään siitä.
Game House:sta minulla on vain hyviä kokemuksia.Siinähän se just onkin. Vanhat nimet ovat jo huijauksistaan liian tuttuja niin koijarin on pitänyt hankkia uusi ja mielellään valmiiksi luottamusta herättävä nimi jonka takaa toimii. Migame, Miphone, Viihdemaa -putiikkien nimissä huijattuja on PALJON. Päätellen viimeaikaisista Game House -liikkeen arvosteluista (ja kauppiaan taustasta) sama meno jatkuu. Hävettää kauppiaan puolesta. Asiakaskunta on pitkälti lapsia ja nuoria. Eikö löytyisi oikeita töitä niin ei tarvitsisi kakaroiden rahoja huijata?
- jj900
Toivottavasti moni googlettaa kyseisen yrityksen nimen ennen tilaustaan. En suosittele nimittäin tilaamaan yrityksestä yhtään mitään. Omakohtaista kokemusta löytyy sen verran, että pitkäaikaisen vänkäämisen seurauksena sain aikoinaan omat rahani takaisin, mutta en mitään korvauksia tapahtuneesta. Toivon, ettei yritys tuota enää mielipahaa kenellekkään asiakkaalle.
- Pelittäjä98
Game House on tosissaan ollut vuodesta 1990 lähtien. Se on myynyt hyvin, kunnes 2010 yritys ei pärjännyt hyvin ja osittain lopetti toimintaa poistamalla lukuisia myymälöitä ympäri Suomea. 2015 tuli uusi omistaja, joka osti Game House -yrityksen ja siirtyi Tampereelta Helsinkiin.
Jos osaat käyttäytyä asiakaspalvelussa, saat parempaa palvelusta :) Tämä sama menetelmä menee muihinkin yrityksiin, ei ainoastaan Game Houseen. Näen itse sen erinomaisena yrityksenä - Tyytyväinen
Ostin Arabian Game Housista pelin, joka näytti infoa vain ranskankielellä. Soitin liikkeeseen ja selvittivät asian 5 minuutissa maahantuojalta. Sain ohjeet miten toimia ja peli toimii nyt englanniksi, joten ite olen tyytyväinen nopeaan palveluun.
- Anonyymi
Älkää koskaan, ikinä, ostako täältä mitään! Vievät vain asiakkaiden rahat. Pankin ja kuluttaja asiamiehen kautta ne saa takaisin. Palautteita eivät myöskään anna julkaista!
- Anonyymi
Kuluttaja asiamiehelle jouduin tänään viemään asian kun ei saa rahoja takasi millään. Surullinen paikka. Asiakaspalvelu välillä todella törkeää ja välinpitämätöntä. Suosittelen kiertämään kaukaa tämän paikan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuluttaja asiamiehelle jouduin tänään viemään asian kun ei saa rahoja takasi millään. Surullinen paikka. Asiakaspalvelu välillä todella törkeää ja välinpitämätöntä. Suosittelen kiertämään kaukaa tämän paikan.
Myös kuluttajaneuvontaan tänään tehty kantelu ko. yrityksen toiminnasta.
- Anonyymi
Sama! Tilasin netistä pelikonsolin, ei kuulu tavaraa eikä kukaan vastaa viesteihin. Täytynee tehdä myös kuluttajaviranomaisille tästä reklamaatio. Eli ei todellakaan kannata ostaa heiltä yhtään mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä561968Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651678Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411357Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2281295Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391169- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3161080IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3361070