En ole seurannut, eikä ole aavistustakaan mitä on päätetty. Mutta onkohan siinä huomioitu nämä mamujen ilmaiset hoidot? Suomalainen kyllä joutuu maksamaan esim. lääkärinpalkkion (16,10). Mutta ei mamujen tarvitse maksaa. Ajatelkaapa, 35000 mamua 16,10 jää saamatta.
Ja vaikka en tiedäkään mitä sote tuo tullessaan, ei se ainakaan parane. Minulla on ollut polvi erittäin kipeä, tilasin lääkärin, sain jopa viikon päähän (päivystys). Lääkäri määräsi röntgeniin, sinne pääsen keskiviikkona. Noin viikon kuluttua lääkäristä Sitten kun saan tietää milloin kuva on valmis, siksi päiväksi (noin) pitää tilata lääkärin soittoaika. Varmaan minimissään viikon päähän. Jos olisi kyse jostain vakavasta, johan tuossa ajassa kerkeää kuolla.
Sotesta asiaa
6
<50
Vastaukset
- 1eero
Tässä arvio
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015110820631697_uu.shtml Hitsi, että tuli nyt kaksi aloitusta samasta aiheesta, kun jotain toistakin alkoi mietityttämään tämä sote-uudistus. Ilmeisesti molemmat luimme Iltalehteä, tai jotain toista, tai sitä kolmatta sektoria, joka lienee joku näistä huuhaa lehdistä.
Minua ei huolestuta, kuka maksaa mamujen hoidot ja kulut, mutta tarvitseeko nämä nyt maahan tulleet, nuoret miehet kovinkaan paljon kuormittaa terveydenhuoltoa?
Lähinnä poliisi lienee se.....???No et varmaanpolvikipuun kuole viikossa. Kiireellinen koepalakin kestää usein kolme viikkoa.
- ö-Öö
Hieno aloitus !
Sait sittten kirjoitetuksi käsittämättömän purkauksen, missä sotkin soten, turvapaikanhakijat, kipeän polvesi yhdeksi sekamelskaksi, missä ei mitään järkeä. Eikä myöskään mitään mielipidettä mihinkään, ei rakennetta, ei varsinaisesti asiaa. Onhan se kiva, että osaa käyttää näppäimistöä.
Koko aloitus tiivistyy ensimmäisessä virkkeessä:
"En ole seurannut, eikä ole aavistustakaan mitä on päätetty."
Mielenkiinnolla odottelen lähinnä hunkin vieläkin sekopäisempää kommenttia tähän. Ihan absurdi meninki tällä palstalla nykyisin, joko net on alkaneet jakelemaan tapletteja mielisairaaloissa?
=DW=- olisikaatunutsss
Juu, en minä jaksa seurata. Aina kun jonkin jutun lukee, niin Sipilä onkin taas asian muuttanut. Esim, tuo lääkkeiden omavasttu ensi vuonna. Juuri kun sain päähäni, että se on 45 euroa, Sipilä muuttikin että on 60 euroa. Ainakin kun viimeksi luin. Vai joko hän on taas sitä nostanut. Ihan sama soten kanssa, mikä lienee viimeisin tieto.
Kyllä nuoret miehet (mamut) kuormittavat terveydenhultoa, heillä on vaikka mitä tarttuvia kulkutauteja, ebolasta alkaen. On poliota, on ruttoa ja ties mitä. Asiasta vai ollaan hiljaa, ettei tule paniikkia.
Jos olisi rahaa, menisin yksityiselle, mutta ei ole, siitä Sipilä on pitänyt huolen. Mm. asumistuki.
Sinä DW olet ilmeisesti hyvätuloinen ja oikein älykäs ja lisäksi vielä suvakkikin. Et ole sairas tai käyt yksityisellä. Sinuna en kyllä kirjoittelisi tälle palstalle, tai sitten et olekaan oikein älykäs.
Ainakin olet joko keskustalainen tai kokoomuslainen! Eipä ihme, että on tuollainen hallitus, kun olet äänestänyt jompaa kumpaa puoluetta. Tällaisen profiilin olen sinusta laatinut. Minä olen seuraavissa vaaleissa nukkuvien puolueessa. "teevee"
Älä mua tollee teevee hei.
Minähän harvoin pyrin tylsiin asiallisuuksiin.
Lähinnä huvittelen ihmisten totisuuksilla.
Tosin niissäkin kommenteissani on kyllä aina mukana se asia.
Tähän siis haluat vakavemmin.
18 SOTE-aluetta tarkoittaa hurmostuttavaa naamiointia.
Ja yö-myöhän keralla etsittyjä irto-pisteitä.
Valtio-miehetkin kun siten korotettiin v-miehiksi aikoinaan.
Todellisuus tulee olemaan n. 12.
Jopa vähän alle.
Muutama, alun-perin asutus-tila, ei pysty kustantamaan pientä Apteekki-
kioskiakaan.
Saati Asperiini-autoa Diapamilla.
Joku vero-pilhu-auto saattaisi toimia kioskilla.
YLE tiedottaa jos aihetta on.
Vero-tulot vähenevät yhä enemmän kiihtyvällä vauhdilla.
Kuten Drakmat Irakissa, vai mitä ne nyt on.
Joten lopulta on lusikka kädessä, kauniisti tai ei.
Jotta saa syödäkseen edes sen mitä on ansainnut.
H.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1795012Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,204418Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993117Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2532962Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432902- 522511
- 271929
- 221767
- 351760
- 681751