Hei. Naisille kysymys. Olisiko kysyntää aidolle sensuelliselle hieronnalle ? Onko kokemuksia. Japanissa hyvin suosittu.
yst.terv. Koulutettu mieshieroja, 45v.
Sensuellinen hieronta
4
3520
Vastaukset
- potentiaaliasiakas
Mitä, millaista on aito sensuelli hieronta? Kuulostaa kiinnostavalta.
- Sensuallinenhieronta
Moi. Sensuellinen hieronta ei juurikaan poikkea normi klassisesta hieronnasta. Asiakas ajattelee itselleen kiihoittuneen olotilan. Hierojan aistikkuus ja taitavan hellät otteet kyllä auttavat asiakkaan mielihyvää. Arkoja paikkoja kosketellaan hyvin läheltä..ei kuitenkaan kokonaan. Asiakkaan toiveesta tosin voi hieman hipaista, jota taas ei perushieronnassa tehdä. Sensuellinen hieronta ei ole seksiä..mutta orgasmin siinä voi saada. Orgasmiin päättynyt sensuellinen hieronta on onnistunut. Siinä voi hieroja asiakkaan toiveesta hieman auttaa esim näillä viattomilla hipaisuilla..sivelyillä..jopa puhalluskin on joskus fiiliksiä nostattava.
- tiedänkaiken
kyl siin pimppalooraa vatvotaan jos asiakas antaa merkin. näin se vaan on.
- maininta
naiset käy hierojilla monesti rentoitumassa eri hieronta muodot vain pitäsi mainita erikseen ettei asijakkaalle ja hierojalle tule väärin käsitys hoidoista tai hoito muodosta kun mainostin jäsenkorjausta ja hierontaa niin kyseltiin vaimolle erotiikka hierontaa niin tuli lähinnä pila puhelu mieleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161