Sukkanauhaliivit, lantioliivit

Ilmari

Kysymys 40 plussalaisille. Miksi naiset eivät käytä enään nykyään sukkia ja sukkanauhaliivejä. Vastatkaapa ja perustelkaapa naiset. Mitään naisellisempaa ei voi olla kuin sukat, liivit, korseletit jne

59

34691

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puutarhuri63

      ovat keskiaikaisia kidutusvälineitä...apua:o(

      • Ilmari

        Vaimoni käyttää lantioliivejä, eikä tunnu ollenkaan kidutetulta vaan kehuu niiden tukevan ja muotoilevan vartaloa hyvin. Toki hän käyttää sukkahousuja silloin tällöin. Mutta olisi kiva tietää löytykö muita liivien käyttäjiä tai naisia, jotka haluaisivat käyttää, jos kunnollisia olisi saatavilla.


    • rakkaani..

      .. on tykännyt/kuumennut ihan stay up, stringit yhdistelmästä. Noh, kyllä muutenkin..

      • Ilmari

        Kysymykseen "mikeivät naiset käytä sukkia ja liivejä vaan sukkahousuja" , ei sisältynyt mitään "kuumenemis" seikkoja. Niitä varten on varmaan olemassa täällä tuo seksi-kanava.


      • sori
        Ilmari kirjoitti:

        Kysymykseen "mikeivät naiset käytä sukkia ja liivejä vaan sukkahousuja" , ei sisältynyt mitään "kuumenemis" seikkoja. Niitä varten on varmaan olemassa täällä tuo seksi-kanava.

        Mä en tiennyt, että sulla bisnekset mielessä, ja
        siksi kyselet.
        Enkä ihan kirjaimellisesti tarkoittanut "kuumenemista",
        vaan iloa silmälle..ainaskin ensin..
        Vai mihin tarkoitukseen nuo sinun ehdotelmasi sitten on tarkoitettu.
        Käsittääkseni eivät kovin mukavia käytössä.


      • Ilmari
        sori kirjoitti:

        Mä en tiennyt, että sulla bisnekset mielessä, ja
        siksi kyselet.
        Enkä ihan kirjaimellisesti tarkoittanut "kuumenemista",
        vaan iloa silmälle..ainaskin ensin..
        Vai mihin tarkoitukseen nuo sinun ehdotelmasi sitten on tarkoitettu.
        Käsittääkseni eivät kovin mukavia käytössä.

        lantioliivit on tarkoitettu pitämään sukkia ylhäällä ja samalla muotoilemaan ja tukemaan vartaloa. Monilla keski-ikäisillä tuppaa olemaan erilaisia selkävaivojakin. Mutta tietysti ole oikeassa, että kyllä miehen silmää hivelee nainen liiveissä ja sukissa enemmän kuin sukkahousuissa.


      • Sininen Vekkihame
        Ilmari kirjoitti:

        lantioliivit on tarkoitettu pitämään sukkia ylhäällä ja samalla muotoilemaan ja tukemaan vartaloa. Monilla keski-ikäisillä tuppaa olemaan erilaisia selkävaivojakin. Mutta tietysti ole oikeassa, että kyllä miehen silmää hivelee nainen liiveissä ja sukissa enemmän kuin sukkahousuissa.

        Kyllä aika monelle jätkällekin maistuu sipsuttaminen
        hulmuavassa vekkikoltussa. Itse viihtyisin moisessa asussa kovastikin hyvin...


    • (.)Y(.)

      on minun valintani, hameen kanssa.. ;-)) Mukavat ja naiselliset..

      • Kun

        Ei niitä myydä ainakaan Anttilassa, missä minä käyn? Ja Mun muodot ei mahu niihin. Onko olemassa myynälöitä jotka tekee mittatilaus työtä. Kiva ois kokeilla, peilin edessä :) En ole primadonna, mutta mieleinen ;)


      • Ilmari

        nekin ovat, mutta miten olisi lantioliivit. Ne ovat nykypäivänä ohuet ja huomaamattomat. Kyselen, koska olen ajatellut perustaa nettiliikkeen, mistä naisten olisi helppo hankkia niitä. Päätökseen vaikuttaa tietysti se olisko Suomessa muita asiakkaita kuin vaimoni, jotka haluaisivat kokeilla jotain muuta kuin sukkahousuja ja tavaratalojen sukkanauhavyöhörhelöitä, jotka ovat vain lähinnä "sanky" käyttöön eivätkä jokapäiväiseen käyttöön vain naista itseään ajatellen.


      • Ilmari
        Kun kirjoitti:

        Ei niitä myydä ainakaan Anttilassa, missä minä käyn? Ja Mun muodot ei mahu niihin. Onko olemassa myynälöitä jotka tekee mittatilaus työtä. Kiva ois kokeilla, peilin edessä :) En ole primadonna, mutta mieleinen ;)

        tavarataloista. Joistain liiviliikkeitä ainakin Helsingistä ja Tampereelta saa sekä teettämällä liiviompelimoissa. Yksi vaihtoehto on ulkomaiset nettiliikkeet, joista voi tilata postiennakolla.


      • hyviltä
        Kun kirjoitti:

        Ei niitä myydä ainakaan Anttilassa, missä minä käyn? Ja Mun muodot ei mahu niihin. Onko olemassa myynälöitä jotka tekee mittatilaus työtä. Kiva ois kokeilla, peilin edessä :) En ole primadonna, mutta mieleinen ;)

        Ja lisäksi myös kätsyt just hameen kanssa.
        Kokojutuista en tiedä muuta, mut et mulle on
        käyneet suurimmat mitä löytyy kaupoista Sokos ja Lindex.


      • (.)Y(.)
        Kun kirjoitti:

        Ei niitä myydä ainakaan Anttilassa, missä minä käyn? Ja Mun muodot ei mahu niihin. Onko olemassa myynälöitä jotka tekee mittatilaus työtä. Kiva ois kokeilla, peilin edessä :) En ole primadonna, mutta mieleinen ;)

        esimerkiksi on hyvä ostospaikka. Sieltä saat, asiantuntevaa palvelua.. ;-)) Poikkeappa ostoksilla. Yleensä ottaen, kaikissa suurimmissa tavarataloissa on ko. tuote myynnissä.. Hmm, luulisi Anttilassakin olevan, ko. tuotetta myynnissä?.. Outoa?.. Itse suoritan ostokseni, muualla kuin Anttilassa. Stay upit, ei olekkaan korsetti, vaan sukat.. Eiköhän sinullekkin löydy sopivat..


      • (.)Y(.)
        Ilmari kirjoitti:

        nekin ovat, mutta miten olisi lantioliivit. Ne ovat nykypäivänä ohuet ja huomaamattomat. Kyselen, koska olen ajatellut perustaa nettiliikkeen, mistä naisten olisi helppo hankkia niitä. Päätökseen vaikuttaa tietysti se olisko Suomessa muita asiakkaita kuin vaimoni, jotka haluaisivat kokeilla jotain muuta kuin sukkahousuja ja tavaratalojen sukkanauhavyöhörhelöitä, jotka ovat vain lähinnä "sanky" käyttöön eivätkä jokapäiväiseen käyttöön vain naista itseään ajatellen.

        minun juttu.. ;-)) Sinulla on, yksi asiakas vähemmän..


      • (.)Y(.) kirjoitti:

        minun juttu.. ;-)) Sinulla on, yksi asiakas vähemmän..

        nämä "sukkanauhavyöröyhelöt" ja erilaiset korsetit,liivit ja nauhat kuinka hitaita riisua..meinaan jos tulee sellainen "äkkijuttu"
        ..äkkinäinenhän saattaa jopa sotkeutua niihin niin pahasti, että säikähtää ja lähtee "sukkanauhavyöröyhelöt" kaulassa juoksemaan karkuun..:))


      • Carmencita
        madson kirjoitti:

        nämä "sukkanauhavyöröyhelöt" ja erilaiset korsetit,liivit ja nauhat kuinka hitaita riisua..meinaan jos tulee sellainen "äkkijuttu"
        ..äkkinäinenhän saattaa jopa sotkeutua niihin niin pahasti, että säikähtää ja lähtee "sukkanauhavyöröyhelöt" kaulassa juoksemaan karkuun..:))

        madson..paikka pitää valita hyvin, ettei tule äkkilähtöjä!! Rauhassa hyvä tulee!! ;-)


      • Carmencita kirjoitti:

        madson..paikka pitää valita hyvin, ettei tule äkkilähtöjä!! Rauhassa hyvä tulee!! ;-)

        vaan näin savolaisena ihmettelin ja otin kantaa, kun tämä kehitys ei ole vielä ennättänyt tänne savon perukoille..toisaalta on kiva saada vähän ensi käden tietoa, niin ei sitten tarvitse katsoa huulipyöreänä..:))


      • Carmencita
        madson kirjoitti:

        vaan näin savolaisena ihmettelin ja otin kantaa, kun tämä kehitys ei ole vielä ennättänyt tänne savon perukoille..toisaalta on kiva saada vähän ensi käden tietoa, niin ei sitten tarvitse katsoa huulipyöreänä..:))

        tiedät sitten käyttäytyä. ;-))
        Minä nääs käytän kaikenmaailman hilavitkuttimia.
        ;-)))


      • Carmencita kirjoitti:

        tiedät sitten käyttäytyä. ;-))
        Minä nääs käytän kaikenmaailman hilavitkuttimia.
        ;-)))

        voi ne ollakin hyviä, saa korostettua sitä muotoa itsestään jolla olis eniten postiivista vaikutusta. Itse arvostan sellaista, että olis sellainen kevyt kesä mekko..sellainen jonka vois nostaa yhdellä hujauksella pois...ja sen alla korkeintaan sellaiset aivan pienet pikkikset..mutta eihän se näin talvis aikaan olis hyvä muuten kuin sisä käytössä..:))


      • Carmencita
        madson kirjoitti:

        voi ne ollakin hyviä, saa korostettua sitä muotoa itsestään jolla olis eniten postiivista vaikutusta. Itse arvostan sellaista, että olis sellainen kevyt kesä mekko..sellainen jonka vois nostaa yhdellä hujauksella pois...ja sen alla korkeintaan sellaiset aivan pienet pikkikset..mutta eihän se näin talvis aikaan olis hyvä muuten kuin sisä käytössä..:))

        tulee hiukka vilu pienessä kesä mekossa. ;-))
        Kesä on tietysti erikseen, ja näin talvella voi nauttia toisella tavalla. ;-))
        Esim. takkatulen äärellä?? ;-)))


      • Carmencita kirjoitti:

        tulee hiukka vilu pienessä kesä mekossa. ;-))
        Kesä on tietysti erikseen, ja näin talvella voi nauttia toisella tavalla. ;-))
        Esim. takkatulen äärellä?? ;-)))

        se luonollinen tuli on ihmiselle parasta niin kuin takkatuli. Ehkäpä se mielekkyys tulee siitä, että tämä tulen perimä kulkee geeneissämme. Se on kulkenut jo kymmeniä tuhansia vuosia ja on joskus ollut jopa elämän ehto..saattaa olla vieläkin. Lisääntymiseenhän tämä tuli luonnollisesti vaikuttaa..se luo turvallisuuden tunnetta myös elämän jatkumiselle..kuinkahan lie otettu se paloturvallisuus huomioon niissä ..:))


      • Carmencita
        madson kirjoitti:

        se luonollinen tuli on ihmiselle parasta niin kuin takkatuli. Ehkäpä se mielekkyys tulee siitä, että tämä tulen perimä kulkee geeneissämme. Se on kulkenut jo kymmeniä tuhansia vuosia ja on joskus ollut jopa elämän ehto..saattaa olla vieläkin. Lisääntymiseenhän tämä tuli luonnollisesti vaikuttaa..se luo turvallisuuden tunnetta myös elämän jatkumiselle..kuinkahan lie otettu se paloturvallisuus huomioon niissä ..:))

        roihuun ei taida olla palovaroitinta, eikä edes häkävaroitinta. Sellainen joskus olisi varmaan ihan paikallaan. ;-))
        Totta se vaan on että tulella on ihmeellinen vaikutus ihmiseen.
        Syksyllä istuessa nuotiolla, sitä vaan jää miettimään syntyjä syviä..ja jos on mukavassa seurassa, siitä voi seurata vaikka mitä mielenkiintoisia syviä ajatusvirtoja.. ;-))


      • (.)Y(.)
        madson kirjoitti:

        nämä "sukkanauhavyöröyhelöt" ja erilaiset korsetit,liivit ja nauhat kuinka hitaita riisua..meinaan jos tulee sellainen "äkkijuttu"
        ..äkkinäinenhän saattaa jopa sotkeutua niihin niin pahasti, että säikähtää ja lähtee "sukkanauhavyöröyhelöt" kaulassa juoksemaan karkuun..:))

        vastata tuohon, kun ei ole, kokemuksia moisista.. Röyhelöistä ja tilanteista.. ;-))


      • (.)Y(.) kirjoitti:

        vastata tuohon, kun ei ole, kokemuksia moisista.. Röyhelöistä ja tilanteista.. ;-))

        nenä, aattelin että sinulla olisi ollut ilman muuta asiaan hyvin selkeä vastaus..Nämä jutut ovat varmaan niin uusia, että näistä ei moenella ole vielä sellaista "nippeli" tietoa...))


      • Carmencita kirjoitti:

        roihuun ei taida olla palovaroitinta, eikä edes häkävaroitinta. Sellainen joskus olisi varmaan ihan paikallaan. ;-))
        Totta se vaan on että tulella on ihmeellinen vaikutus ihmiseen.
        Syksyllä istuessa nuotiolla, sitä vaan jää miettimään syntyjä syviä..ja jos on mukavassa seurassa, siitä voi seurata vaikka mitä mielenkiintoisia syviä ajatusvirtoja.. ;-))

        siihenkin kyllä varoitin keksitty, mutta siinä varoittimen ajastuksessa vielä vähän tökkii..sellainen ongelma on vielä.. että viisari kyllä värähtää varoittavasti..mutta se on jo auttamattomasti myöhässä..se vain lisää tunteen paloa..;)


      • Carmencita
        madson kirjoitti:

        siihenkin kyllä varoitin keksitty, mutta siinä varoittimen ajastuksessa vielä vähän tökkii..sellainen ongelma on vielä.. että viisari kyllä värähtää varoittavasti..mutta se on jo auttamattomasti myöhässä..se vain lisää tunteen paloa..;)

        taitaa tehdä. ;-)
        En kyllä varoittimeksi sitä sanoisi.
        Se on ihan muuta. ;-))


      • (.)Y(.)
        madson kirjoitti:

        nenä, aattelin että sinulla olisi ollut ilman muuta asiaan hyvin selkeä vastaus..Nämä jutut ovat varmaan niin uusia, että näistä ei moenella ole vielä sellaista "nippeli" tietoa...))

        minulla, ihan selkeä vastaus: Ei ole kokemusta, kyseisistä asioista.. ;-)) Ehkä saat vastauksen,jostain muualta..


      • Carmencita kirjoitti:

        taitaa tehdä. ;-)
        En kyllä varoittimeksi sitä sanoisi.
        Se on ihan muuta. ;-))

        näin illasta saattaa sotkea näitä asioita, tarkoitukseni oli varmaan sanoa, että se olikin tunteen osoitin..:)


      • Carmencita
        madson kirjoitti:

        näin illasta saattaa sotkea näitä asioita, tarkoitukseni oli varmaan sanoa, että se olikin tunteen osoitin..:)

        hyvinkin. Sehän varoittelee jatkuvasti, ettei liikaa "tunnehdi" ;-))


      • japanitar

        mieltä olen kanssasi. Hörhelöt ja muut eivät ole minun juttu, ja korsetteja en tarvitse.


      • (.)Y(.)
        japanitar kirjoitti:

        mieltä olen kanssasi. Hörhelöt ja muut eivät ole minun juttu, ja korsetteja en tarvitse.

        että on muitakin Stay uppien käyttäjiä.. Korsetit oli muodissa "ennen" Flooraa..


      • japanitar kirjoitti:

        mieltä olen kanssasi. Hörhelöt ja muut eivät ole minun juttu, ja korsetteja en tarvitse.

        on selvää, että ei niistä ole kuin haittaa..oma luonnollinen vartalo..sitä minä ainakin arvostan. Ja eikös siinä veren kiertokin kärsi, kun korsetti vedetään tiukalle..sitten joutuu odottelemaan että kierto lähtis käymään..:)


      • j r 1
        madson kirjoitti:

        nämä "sukkanauhavyöröyhelöt" ja erilaiset korsetit,liivit ja nauhat kuinka hitaita riisua..meinaan jos tulee sellainen "äkkijuttu"
        ..äkkinäinenhän saattaa jopa sotkeutua niihin niin pahasti, että säikähtää ja lähtee "sukkanauhavyöröyhelöt" kaulassa juoksemaan karkuun..:))

        ei niitä tarvitse riisua koska pikkuhousut ovat sukkanauhaliivien päälypuolella, ei alapuolella
        j r 1


      • Tottakai

        Ja pikkuhousut tietenkin puuttuu kokonaan posliinipillun päältä hameen alla.


    • Detective

      Sulla noita on nikkejä... mitähän saat tuosta kaikesta itsellesi? Opettele edes kirjoittamaan...jos pystyt!

      • tuffe

        Ja ketä se taas kiinnostaa. Mene leikkimään salapoliisia naapureitten kanssa...


    • eeva

      puhuta lankapuhelimiin ja kuunnella transistoriradiota - se olis tunnelmallisempaa. :-)

      • Ilmari

        tuo olla vastaus alkuperäiseen kysymykseen .
        Miksi naiset eivät käytä enään sukkia ja liivejä ?
        Olisi kiva, jos naiset voisivat vastata ja perustella.


      • eeva
        Ilmari kirjoitti:

        tuo olla vastaus alkuperäiseen kysymykseen .
        Miksi naiset eivät käytä enään sukkia ja liivejä ?
        Olisi kiva, jos naiset voisivat vastata ja perustella.

        Sori, luulin kysymystäsi provoksi! Itse olen ainakin sukkahoususukupolvea, ja liivien ja sukkien käyttäminen tuntuu yksinkertaisesti tarpeettomalta, ja jos sellainen tulisi mieleenkin niin monimutkaiselta. Myydäänkö niitä vielä? Isoäitini kertoi hiihtäneensä ao varustuksessa, ja kaatuminen oli aivan erityisen kalsea kokemus. Sukkien ja liivin väliin jäävällä paljaalla iholla on varmaan kylmä - ja hamehan on kaiken kaikkiaan kylmempi kuin pitkäthousut. Stay-upeja olen kokeillut, mutta on koko ajan sellainen olo että ne putoavat, ja nekin lämmittävät vain sääriä joten ovat aika hyödyttömät.


      • japanitar

        onvaan sellainen. Eikö ne sano, että robotit valtaavat vielä ihmisenkin.


      • Ilmari
        eeva kirjoitti:

        Sori, luulin kysymystäsi provoksi! Itse olen ainakin sukkahoususukupolvea, ja liivien ja sukkien käyttäminen tuntuu yksinkertaisesti tarpeettomalta, ja jos sellainen tulisi mieleenkin niin monimutkaiselta. Myydäänkö niitä vielä? Isoäitini kertoi hiihtäneensä ao varustuksessa, ja kaatuminen oli aivan erityisen kalsea kokemus. Sukkien ja liivin väliin jäävällä paljaalla iholla on varmaan kylmä - ja hamehan on kaiken kaikkiaan kylmempi kuin pitkäthousut. Stay-upeja olen kokeillut, mutta on koko ajan sellainen olo että ne putoavat, ja nekin lämmittävät vain sääriä joten ovat aika hyödyttömät.

        Hyvin perusteltu. Tietysti voidaan kiistellä kumpi on lämpöisempi hame vai housut. Näin miehenä ja housujen käyttäjänä voin kertoa, että ilman pitkää takkia housut nyt eivät ole erityisen lämpimät (paitsi toppahousut). On saatavilla myös villahousuja ym. millä voi reitensä suojata kylmältä. Heitin kysymyksen se vuoksi, että lantioliivit nyt vain ovat mielestäni naisellisemmat kuin sukkahousut, ne kun muistuttavat miesten pitkiä kalsareita. Olen tietysti vähän vanhanaikainen, mutta mielestäni miehet kohtelisivat naisia kenties paremmin, jos naiset olisivat hiukan naisellisempia. Vaateteollisuudelle on tietysti parempi, että voi ottaa koneellisesti tehdystä massatuotteesta (=sukkahousut) 7 - 20 euron hinnan ja sukkahousujen keston nyt kaikki tietävät. Onko mahdotonta harkita sukkien ja liivien käyttöä ?


      • (.)Y(.)

        kehitys on tuonut, tullessaan muunlaisia vempaimia.. Esimerkiksi tämän mukavan netin.. ;-))


      • japanitar
        (.)Y(.) kirjoitti:

        kehitys on tuonut, tullessaan muunlaisia vempaimia.. Esimerkiksi tämän mukavan netin.. ;-))

        huomio..:)


      • Riitu59
        Ilmari kirjoitti:

        Hyvin perusteltu. Tietysti voidaan kiistellä kumpi on lämpöisempi hame vai housut. Näin miehenä ja housujen käyttäjänä voin kertoa, että ilman pitkää takkia housut nyt eivät ole erityisen lämpimät (paitsi toppahousut). On saatavilla myös villahousuja ym. millä voi reitensä suojata kylmältä. Heitin kysymyksen se vuoksi, että lantioliivit nyt vain ovat mielestäni naisellisemmat kuin sukkahousut, ne kun muistuttavat miesten pitkiä kalsareita. Olen tietysti vähän vanhanaikainen, mutta mielestäni miehet kohtelisivat naisia kenties paremmin, jos naiset olisivat hiukan naisellisempia. Vaateteollisuudelle on tietysti parempi, että voi ottaa koneellisesti tehdystä massatuotteesta (=sukkahousut) 7 - 20 euron hinnan ja sukkahousujen keston nyt kaikki tietävät. Onko mahdotonta harkita sukkien ja liivien käyttöä ?

        Kumma kun nainen pitää kurmistaa vermeisiin. Jos ne on niiiiin ihanat, niin ihme juttu etteivät miehet ole niiden käyttöön tykästyneet. On sitä miehilläkin korostettavaa ja litistettävää massaa. Röyhelöt on sinänsä ihan kivoja, mutta on meillä se ilmastollinen puolikin otettava huomioon. Että jos tuolla reidet paljaina mennä vinttaat Siwaan, niin kyllä on virtsis päällänsä. Sitten on vielä se kustannuspuoli. Naisihminen tarvitsee aika monet pikkarit ihan jo viikon aikana. Kuinka monta sataa euroa tavallinen perheenäiti raatsii tai voi alusvaatteisiinsa sijoittaa?


    • Miksi miehet eivät enää käytä pussihousuja, saapasrättiä ja mitä niitä nyt olikaan. Eletään nykyaikaa
      Naiset käyttävät noita vehkeitä enää vain tietyissä tilanteissa eikö sulle ole tullut kohdalle sellaista.
      Osta jollekkin misulle sellaiset ja odota jospa saisit houkuteltua hänet sellaisen kiihkon valtaan että laittais ne vielä päällekkin

      • köppelssi

        tosi tyylikkäät, muttei niitä taida saada mistään. Vielä tyylikkäämpi olisi sellainen Gestapon uniformu pussihousuilla. Mutta Suomessahan joutuisi linnaan tuollaisella pukeutumisella.


      • Ilmari

        Vaimoni käyttää lantioliivejä ja sukkia päivittäin ja on jo käyttänyt 25 vuotta aivan oma-aloitteisesti ja näyttää olevan tyytyväinen. Aina silloin tällöin on koettanut sukkahousuja, mutta palnnut sitten niistä pussihousuista (vanhojen miesten kalsareista) takaisin sukkiin.


      • j r 1

        kyllä miehet varsinkin nuoremmat käyttävät, mutta eivät rättejä, nimittäin nykyälleen miehillekkin tehdään pitsihousuja.


    • köppelssi

      nailonit naisen tekee.

    • Tiltu

      Eilen kaivoin esiin pitkästä aikaa esiin bodyn ja mietin sitä pukiessani, että minkähän takia tätäkään ei ole tullut käytettyä sitten... ja tajusin heti. kun menet vessaan joudut avaamaan ne hiivatin nepparit alhaalta ja sen toimituksen jälkeen taas ne neppaamaan kiinni... Ei kiitos. Heitin menemään kaapista pölyttymästä.

      • Joku vaan

        Joutuuhan sitä ottamaan ne miesten pitkälahkeiset alushousutkin (=sukkahousut) ja alushousutkin pois vessaan mennessä. Tiedätköhän muuten mitkä nuo lantioliivit ovat ? Minulla on pieni epäilys, etteivät nykymiesnaiset niitä tunne. Miksi muuten naiset haluavat niin mahdottomasti jäljitellä miehiä pukeutumisessaan ? Ei naisille kuitenkaan sitä "mulkkua" kasva.


      • (.)Y(.)
        Joku vaan kirjoitti:

        Joutuuhan sitä ottamaan ne miesten pitkälahkeiset alushousutkin (=sukkahousut) ja alushousutkin pois vessaan mennessä. Tiedätköhän muuten mitkä nuo lantioliivit ovat ? Minulla on pieni epäilys, etteivät nykymiesnaiset niitä tunne. Miksi muuten naiset haluavat niin mahdottomasti jäljitellä miehiä pukeutumisessaan ? Ei naisille kuitenkaan sitä "mulkkua" kasva.

        yksi linkki..

        http://www.rvg-import.com/nocturnal.htm


      • (.)Y(.)

      • rouva 47
        (.)Y(.) kirjoitti:

        tämä linkki, on vain liivimallin takia.
        Ei muuten..
        Kiireessä en löytänyt parempaa.
        Ettei tule väärinkäsityksiä...

        Omapa on asiani mitä minulla on hameen alla.


      • olikin
        rouva 47 kirjoitti:

        Omapa on asiani mitä minulla on hameen alla.

        Liiveistä. Eikä se, että mitä on hameen alla.


      • j r 1

        niitä on sellaisiakin saatavilla jotka ovat alhaalta auki, kokovartaloisena tai puolivartaloisena, pitsisenä tai ilman pitsiä,
        sellaisia jotka tukevat vartaloa sekä puhtaasti
        sänkykäyttöön


      • Liivien ihailija
        j r 1 kirjoitti:

        niitä on sellaisiakin saatavilla jotka ovat alhaalta auki, kokovartaloisena tai puolivartaloisena, pitsisenä tai ilman pitsiä,
        sellaisia jotka tukevat vartaloa sekä puhtaasti
        sänkykäyttöön

        Hei ! "Tyttäret" katsokaapa osoitteesta fi.calzessa.com löytyy kunnon sukkanauhaliivejä (yritys toimii Suomessa)


    • Liivisukka

      Lämmin kesä on houkutellut pukeutumaan sukkanauhaliiviin ja sukkiin. alushousut jätän pois on raikasta näin . kohta tulee jälleen kylmä ja pukeudun eri tavalla.

    • haluunKorujaLisää

      Nyt on kaikilla lävistykset pimpeissä , en voi käsittää salailua , (kuin omilta äideiltä) , vaan silkkisetkin pöksyt voivat peittää kauniin ajatuksen . Ilman pöksyjä kesä-iltaan lähtö takaisin . "jos haluu saada on pakko antaa" .

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      32
      7151
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      73
      4183
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      55
      2512
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2126
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1669
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1647
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      339
      1389
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      13
      1202
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      56
      1057
    10. Viikonloppua

      Oikein ihania huomenia. Pysytään positiivisina. ☕🍂🌅🧡🌞☺️❤️
      Ikävä
      76
      1030
    Aihe