Mulla on ongelmana tosi tiukka pimppireikä. Oon yrittänyt työntää sinne sormia, mutten saa sisään edes yhtä. Oon yrittänyt venyttää sitä myös nakilla, muttei onnistu! Seurustelen, ja ekakertani lähestyy. Onko siis neuvoja miten saisin reikääni väljemmäks? Pelkään et meidän eka kerta menee ihan pilalle tiukkuuteni takia.. :( Vai pitäiskö mennä lääkäriin?
Onko kukaan käyny lääkärillä, liian tiukan pimpin takia?
Liian TIUKKA reikä
17
6950
Vastaukset
- Jojojo
Slovakia voitti Brasilian peräti 7-2. Joten Slovakia on varmasti suosikki, vaikka ei saisikaan Örn Ögalutzia lähtöviivalle. Joten pelataan kaikki Oslon voittoa. Näin varmistuu rikkaudet ja kansalaistaistot.
- tri Mengele
....ilmapallokatetria. Eli hankit vaginaasi
mahtuvan,muotoillun ilmapallon. Pidä sitä joka
päivä 2 kertaa 3tunnin jaksoissa. Lisää ilman
määrää pari puhallusta vuorokautta kohti.
Kuurin pituus 4 viikkoa. Kuuri ehdottomasti
loppuun. - Krankenstein
Minä voin tulla venyttämään sitä.
- neitsyt-89
jaahas... Saisko asiallisia vastauksia?
- hehehe
neitsyt-89 kirjoitti:
minäkin voisin avustaa sinua tuossa ongelmassasi.
- joku vain
neitsyt-89 kirjoitti:
Kai olet jo jutellut poikaystäväsi kanssa. Ainakin olisi pitänyt jo ennenkuin menee mitään työtämään sinne vai etkö arvosta häntä?
- Hevijätkä
Mitäpä jos yrittäisit vaan hieroskella ja venytellä sitä sen verran minkä pystyt.Tee niin vaikka joka päivä (jos vain voit) niin eiköhän se ala hieman löysentyä.
Jos ei ala muutamassa viikossa tapahtua mitään muutosta niin mene käymään lääkärillä.
Mulla tällaisesta ei tietenkään ole henkilökohtaista kokemusta(ps.katso nimimerkki),mutta näin ajattelin maalais järjellä. - Kundi85
Moi!
Sun kannattaisi käydä ostamassa poikaystäväsi kanssa liukuvoidetta ja laittaa sitä emättimeesi kun "sen"aika koittaa.Uskon sen auttavan aika tavalla.Lisäksi sun täytyy olla mahdollisimman rentoutunut ja tosissan haluta yhdyntää,se ei saa olla pakon omainen juttu.Kerro myös kundillesi että on todella varovainen kun lähestyy pyhintäsi,sanot hänelle että etenee hitaasti ja pitää lopettaa jos sattuu liikaa.Muista tämä.Seksi on kaunis asia ja siitä pitää pystyä nauttimaan.Ja muista ettei sulla ole mikään kiire menettää neitsyyttäsi.Sulla on loppuelämä aikaa harrastaa sitä.Älä rupea väkisin sekstailemaan jos tunnet ette ole vielä siihen valmis.Toivottavasti tästä oli edes jotain apua:)? - master of da castle
taitaa jäädä nuolemiseks.
Kannattaa mennä gynegologille. Hän tarkastaa, onko kyseessä ihan oikea ongelma, vai sellainen joka ratkeaa itsestään. Jos on kyseessä esim "yli" paksu immenkalvo, niin sen voi leikata pois.
- aallonmurtaja
käske jätkäs naida niin että pillus aukee! niin minä teen!
- ensin
Eli odota vielä että kasvat (fyysinen kehitys jatkuu vielä)
- -natalie-
sama ongelma. En kylläkään saa laitettua sisääni edes pientä tamppoonia.
- pilu
liian kireä pinmpin reikä ei ole väärin onhan minullakin liian väljä terska, pannaaks??
- pimppi on kiva
Laitappas kuvia pimpistäsi
:):) - 45mm
Mä voin tulla venyttämään sinun pilluasi isolla mulkullani....Ja samalla muutkin reikäsi jo tuntuu tiukalta.
HIANOO ALOTETTUU 2002 JA SAMAA PASKOO TUÖ JAUHANNA NOTTANPERKELE SE NYKVÄÄN HUARIMASSA AHVENANMUALLAANUA LÖYSÄ KUN 20HV EVINRUDEN BENSAPUNPUN KALVO
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .974737Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403173Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503135Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4062229Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2351378Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 691132
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301104Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1181020