Millaiselle ihmiselle kauppatieteellinen tutkinto on hyvä?
Jos ihminen tahtoo vain siistin sisätyön rutiineilla, eikä tahdo jatkuvasti uusia haasteita, mutta on huolellinen. Älykkyydeltään perustasoa muttei rakasta jatkuvaa ongelmanratkaisua. Onko tällaiselle ihmistyypille järkevää kaupallinen ala? Pärjääkö siellä?
Alan valinta
1
410
Vastaukset
- Tilintarkastaja
Aika vähissä on hommat millään puolella, jos tavoitteena on vain rutiinien ja olemassa olevan pyörittäminen. Ilmeisesti/toivottavasti et ole kuitenkaan mukavuudenhaluinen laiskuri. Olet ilmeisesti luonteeltasi perfektionisti ja syrjäänvetäytyvä. Kirjanpitoala ja tilintarkastustoimi voisi olla hyvät setti sinulle. Tosin uutta täytyy kuitenkin opetella, kun lainsäädäntö ja säädökset muuttuvat. Se uhka vielä, että kirjanpitotyö tullaan automatisoimaan lähitulevaisuudessa. Kaikki mikä on rutiinia voidaan periaatteessa automatisoida. Suosittelisin lentokapteenin hommia, mutta se ei ole kaupalliselta alalta. Ja farmaseutin hommat sopisi varmaan. Arkistointiala. Onhan näitä kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743258
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!161182- 891048
- 103971
- 50933
- 96814
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35811Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap89698Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27680- 48625