Millaiselle ihmiselle kauppatieteellinen tutkinto on hyvä?
Jos ihminen tahtoo vain siistin sisätyön rutiineilla, eikä tahdo jatkuvasti uusia haasteita, mutta on huolellinen. Älykkyydeltään perustasoa muttei rakasta jatkuvaa ongelmanratkaisua. Onko tällaiselle ihmistyypille järkevää kaupallinen ala? Pärjääkö siellä?
Alan valinta
1
410
Vastaukset
- Tilintarkastaja
Aika vähissä on hommat millään puolella, jos tavoitteena on vain rutiinien ja olemassa olevan pyörittäminen. Ilmeisesti/toivottavasti et ole kuitenkaan mukavuudenhaluinen laiskuri. Olet ilmeisesti luonteeltasi perfektionisti ja syrjäänvetäytyvä. Kirjanpitoala ja tilintarkastustoimi voisi olla hyvät setti sinulle. Tosin uutta täytyy kuitenkin opetella, kun lainsäädäntö ja säädökset muuttuvat. Se uhka vielä, että kirjanpitotyö tullaan automatisoimaan lähitulevaisuudessa. Kaikki mikä on rutiinia voidaan periaatteessa automatisoida. Suosittelisin lentokapteenin hommia, mutta se ei ole kaupalliselta alalta. Ja farmaseutin hommat sopisi varmaan. Arkistointiala. Onhan näitä kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761767
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3471318- 671217
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html240990- 46940
- 58859
- 69798
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244539754- 119684
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79660