Millaiselle ihmiselle kauppatieteellinen tutkinto on hyvä?
Jos ihminen tahtoo vain siistin sisätyön rutiineilla, eikä tahdo jatkuvasti uusia haasteita, mutta on huolellinen. Älykkyydeltään perustasoa muttei rakasta jatkuvaa ongelmanratkaisua. Onko tällaiselle ihmistyypille järkevää kaupallinen ala? Pärjääkö siellä?
Alan valinta
1
410
Vastaukset
- Tilintarkastaja
Aika vähissä on hommat millään puolella, jos tavoitteena on vain rutiinien ja olemassa olevan pyörittäminen. Ilmeisesti/toivottavasti et ole kuitenkaan mukavuudenhaluinen laiskuri. Olet ilmeisesti luonteeltasi perfektionisti ja syrjäänvetäytyvä. Kirjanpitoala ja tilintarkastustoimi voisi olla hyvät setti sinulle. Tosin uutta täytyy kuitenkin opetella, kun lainsäädäntö ja säädökset muuttuvat. Se uhka vielä, että kirjanpitotyö tullaan automatisoimaan lähitulevaisuudessa. Kaikki mikä on rutiinia voidaan periaatteessa automatisoida. Suosittelisin lentokapteenin hommia, mutta se ei ole kaupalliselta alalta. Ja farmaseutin hommat sopisi varmaan. Arkistointiala. Onhan näitä kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291360
- 1211209
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap1021020Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283909- 113887
- 38775
- 48755
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi21753- 52729
- 49629