Sori jos tämä sama kysymys on jossain tääl jo aikasemmin esitetty mut en ainakaan sitä löytänyt
:P..niin että miten niitä taloja voidaan ryöstää..Olen jo tehnyt sen tehtävän missä ryderin kanssa haetaan niitä laatikoita, mutta eikös tämän jälkeen pysty ryöstämään muitakin..Jos pystyy niin miten?
APUA kiitos:D..
talojen ryöstämien...
5
517
Vastaukset
haet ekan saaren kuntosalin läheltä mustan paketti auton(rivitalon pihassa) kellon pitää olla 20-06 jotta voit tehdä ryöstöt
- f00li
Kiitos paljon:P
- f00li
f00li kirjoitti:
Kiitos paljon:P
Niin että voiko vapaasti valita mitkä talot ryöstää vai miten se menee?
- noob
f00li kirjoitti:
Niin että voiko vapaasti valita mitkä talot ryöstää vai miten se menee?
pitääkö kaikkea kysyä? onko se niin vaikeata itse koittaa? Ja kaikkiin taloihin ei pysty "murtautumaan"
- jee hee
noob kirjoitti:
pitääkö kaikkea kysyä? onko se niin vaikeata itse koittaa? Ja kaikkiin taloihin ei pysty "murtautumaan"
no hyvä nyt mäki tiiän miten niitä ryöstetään...en kattokaa löytäny sitä pakuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1058717
- 936670
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon636459Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345211Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo634387- 553481
- 503345
- 513062
- 562912
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512886