Pitäisikö minun lopettaa

Tatukka

pikkuhiljaa ilmailusta räksyttäminen ja olla hiljaa?

24

136

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rakit

      Täällä on yksi ainut rakkikoira, sekin onneksi pääasiassa toimii Jyväskylän suunnassa, mutta silti vaikuttaa koko suomen tervehenkiseen ilmailuun negatiivisesti.

      • Peter-T

        Taisit sitten lopettaa.


      • Peter__T

        Heh.

        En ole edes aloittanut.
        Vielä.


      • Hehehehehe
        Peter__T kirjoitti:

        Heh.

        En ole edes aloittanut.
        Vielä.

        Tunnistit itses. Sä oot aloittanut jo vuosia sitten.


    • Peter__T

      Ei kun tunnistin sinut.

      Mitä muuten on "ilmailusta räksyttäminen"?
      Oman havaintoni mukaan sinussa ja kavereissasi ei herätä ahdistusta se, mitä kirjoitan. Vaan se, että olen.

      Kuten olen ennenkin sanonut, oudoksun sitä suurta valtaa ja tiukkaa otetta joka minulla näkyy, tahtomattani, olevan sinuun. Ja samanhenkisiin kanssakärsijöihisi.

      Vaikea on löytää täältä keskustelua johon ette sotke minua tavalla tai toisella.

      Ovatko muronne kellertävät?

      • Ooooooooo

        Pitihän se arvata.


      • Aikaisinki

        Välillä pitää testata PT:n sietokyky, joka on hyvin alhainen.


      • Peter__T
        Aikaisinki kirjoitti:

        Välillä pitää testata PT:n sietokyky, joka on hyvin alhainen.

        Mistä moinen harhaluulo? Minähän olen sietänyt sinua ja kaltaisiasi hyvinkin jo vuosikausia. Siitäkin huolimatta että edustatte oiken todellista peräkammarin poikien alempaa kastia. Mutta ei kaikki toivo ole vielä mennyt. Vaikka isä sanoikin että ei sinusta tule mitään, voi sinustakin jotain tulla. Jos ei muuta niin ainakin varoittava esimerkki tyhjäntoimittajasta. Sääliksi teitä käy. Todella.


    • Heipådig

      Lopetan ite nyt. Ihan ite kato lopetan.

      • Hehehehehhe

        Katotaan


    • JetPilot

      Tähtinen, kuka lienetkin. Jatka tieurasi suunnassa, nimittäin ilmailussa on kusipäitä satunnaisotannankin perusteella enemmän kuin keskiverto kehitysvammakoulussa, älä luovuta.
      Olet oikealla ladulla.

      • Tuutoriska

        JetPilot, oletko tehnyt tutkimuksesi opinnäytetyönä oppilaana? Mikä oli otanta? Löytyikö muuta mielenkiintoista korrelaatiota?


    • JetPilot

      Jopolla ajelen Malmin lähellä, ja kuuntelen ilmailupellejen nollalänkytystä baarissa. Mutta tällä palstalla ko. Tähtinen on kuningas. Te muut olette vain vellimunaisia itkupillejä, jotka haaveilevat joskus pääsevänsä C-152:n kyytiin, ettekä pääse. Ette saa edes piparia naiselta, koska olette niin nilkkejä runkkuja, etteivät sanat riitä kertomaan.
      Menkää takaisin Malmin pubeihin, siellä joku ehkä vielä pitää teitä jonain muuna kuin lennokinlennättäjäjuoppokalana. Mutta sitähän te olettekin. Nuijat.

      • Tuutoriska

        Sait siis tutkimuksestasi pidennetyn Joululoman palkinnoksi. Hienoa. Kotihoito antaa uskoa tulevaisuuteen.

        Onnittelut!


    • Peter__T

      Näkyy täällä meökoinen räksytys olevan edelleen käynnissä. Ehkä joku saa siitä tyydytystä. Todennäköisesti muista asioista tyydytyksen saaminen on näille veitikoille mahdotonta.

      • Peterpani

        Totta turiset! Tai sitten väärin väärin!


      • Peter__T

        Sanontaa "totta turiset" toistellaan täällä melko usein. Mistä lie sellainen teille mukaan tarttunut? Minun sanavarastooni se ei (luuloistanne huolimatta) kuulu, joten pilkantekoon se ei nyt vaan taida olla kovin onnistunut slogan.


      • Tottaturiset
        Peter__T kirjoitti:

        Sanontaa "totta turiset" toistellaan täällä melko usein. Mistä lie sellainen teille mukaan tarttunut? Minun sanavarastooni se ei (luuloistanne huolimatta) kuulu, joten pilkantekoon se ei nyt vaan taida olla kovin onnistunut slogan.

        Mistä luulet, että moinen sanonta olis sun sanavarastosta? Miten se sua nyt kosketti. Onhan se onnistunut slogan, kun se on sinuunki purrut!


    • Peter__T

      Taitaa ne luulottelijat löytyä sieltä teidän kotipusikostanne.

      Olen näinä päivinä toden teolla miettinyt teitä. Mikä saa ihmisen jatkamaan idioottimaista trollausta päivästä toiseen... En ole kyennyt löytämään syytä. Idiootteihin samaistuminen on kyllä ylivoimainen tehtävä.

      • Kastinjako

        Eipä näytä olevan ylivoimaista, samaa kastia oot.


    • Ylivoimaistako

      18:06
      20:11
      20:25
      20:58
      22:16

      • Liipasin

        Se on tämä Tähtinen, liipasin herkkä kaveri. Ei hermo kestä. Ei oo pilotti ainesta.


      • Peter__T

        Noh.

        Joku Mannerheim jakoi oikein ristejä piloteille joilla oli herkkä liipasinsormi.

        Mutta he eivät tehneetkään yhdys Sana Virheitä. Kun Ennen kansa koulussa opetettiin äidin kieltä.

        Ei taida pikku trolleilla liika sivistys painaa. Ainakaan tuosta tolkuttoman ala-arvoisesta kielen hallinnasta päätellen. Mahtaako olla edes peruskoulua läpäisty. Ja ansiotkin varmaan luokkaa 30 euroa tunti enintään.


      • Liipasin
        Peter__T kirjoitti:

        Noh.

        Joku Mannerheim jakoi oikein ristejä piloteille joilla oli herkkä liipasinsormi.

        Mutta he eivät tehneetkään yhdys Sana Virheitä. Kun Ennen kansa koulussa opetettiin äidin kieltä.

        Ei taida pikku trolleilla liika sivistys painaa. Ainakaan tuosta tolkuttoman ala-arvoisesta kielen hallinnasta päätellen. Mahtaako olla edes peruskoulua läpäisty. Ja ansiotkin varmaan luokkaa 30 euroa tunti enintään.

        Ne oli kunniamerkkejä, niin se vaan on kielioppi arvostelija. Eihän kukaan täällä olija ole yhtä oppinut ja fiksu kuin sinä. 30/h on kohtuu liksa, puhtaana. Sulla varmaan 300/h? Tunti viikossa? Harva täällä on tuskin peruskoulua käynytkään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1325
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      61
      906
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe