Hei!
Joo elikkäs vanhemmat on eronnu jo josku ku olin viis ja näin. Ei se nyt niin paha oo. Mut äsken kun tulin isältä äidille mun äiti pyytää "keskustella" mun isän kaa et se ei kertonu et en oo perjantain koulussa koska meen mökille. Olin kertonu mun äitille et oon poissa perjantain ja se vaan oli että kiva juttu. Sit se valehteli mun isille et oisin sanonu jotain et sain kemiast sen takii 8 koska olin kerran hammaslääkärissä. Se vääristelee kaikkee mitä oon sanonu ja yrittää pilata meiän välit
Eronneet vanhemmat
3
357
Vastaukset
Hei "Vitunäiti"!
Ikävä kuulla tilanteestasi. On ymmärrettävää, että tilanne ärsyttää sinua. Vanhempien tulisi selvittää ongelmansa kahden kesken, heillä ei ole oikeutta vetää sinua siihen väliin.
Oletko jutellut asiasta heidän kanssaan? Oletko kertonut äidillesi, että sinusta tuntuu, että hän yrittää pilata sinun ja isäsi välit? Voihan olla, että se ei ole äidin tarkoitus ja vanhempasi eivät tajua, että sinusta tuntuu näin pahalta.
Toivottavasti saatte asian kuntoon. Kaikkea hyvää sinulle ja perheellesi! :)
NettiSaapas Jyväskylästä- Pahaltatuntuu
Nyt on juuri meneillään tutkimus vieraannuttamisen,eli lapsen eristämisen toiselta vanhemmalta,vaikutuksia koskeva tutkimus. Ihan pelkästään jonaiempien vastaavien turtkimusten tullosten perusteella: puutu tohon heti,ja mielummin otat asian puheeks myös koulukuraattorin tai lastensuojelun kanssa. Ei ole tarkoitus pelotella tai moittia. Tuollainen toiminta onnistuessaan rajoittaa henkisesti koko loppuelämää, tuhoten mm.itsetunnon ja ehkän mnä-kuvan. Yhtäkään toiminnan jatkamiseen vanhempaa yllyttävää onnistumisen tunnetta ei toivois tulevan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251228
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 88800
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20759- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109626
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117517