Älä muuta Humppilaan

TotuusOnJulma

Neuvon kaikkia tämän palstan lukijoita, ettei kannata muuttaa Humppilaan, ihmiset ovat työkeitä ja sisäänpäinsuuntautuneita.

19

2307

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hahahahahaha

      Muuta ittees oot vaan täys paska.

    • Työkeä

      Kerro tarkemmin, mistä olet noin mielesi pahoittanut. Joku varmaan ollut sinulle julma. Sossutätikö? Itse olen suurimman osan elämästäni asunut Humppilassa, muutamia aikoja Helsingissä, Tammisaaressa ja Viialassa. Forssassakin parin vuoden ajan. Aina kuitenkin palannut Humppilaan. Rauhallinen asuinpaikka, naapurit ja työkaverit aivan mahtavaa porukkaa. Lyhyt matka kaupunkeihin, Loimaalle, Forssaan, Tampereelle, Turkuun ja Huittisiin. Humppilassa uuden karhee päiväkoti pikku mussukoille. Hyvät koulut. Erilaisia liikkeitä monessakin pytingissä. Ei puutu mitään. Kyllä tää lyhyt elämä on ihan itestä kiinni, onko sun hyvä olla missään. Jos ei vaan tarvitse olla missään hoitolaitoksessa ja letkuissa, niin pirun kiva katsella tätä maailman menoo täällä Humppilassa.

      • muuta-pian

        kyllä aloitus johtuu varmaan töykeästä sossu tädistä joka ei ole uskonut mulle mulle aloittajan sepustuksia


    • TotuusOnJulma

      Itseppä asiassa tämä johtuu siitä että ohikulkumatkallani pysähdyin sattumalta siihen Humppilan "kauppakeskusken" eteen ja huomasin että Humppilassa asuvat ihmiset ovat erittäin töykeitä jos heiltä vaikkapa kysyy asiallisesti missä kahvila sijaitsee. Ite en näe töykeydelle mitään järkevää selitystä ja vaikka näköjään "muuta-pian" taitaa itse olla humppilalainen ja tarvita sosiaalitoimiston (sossun) apua, niin en voi todeta olevani yhtä huonossa tilanteessa. Ja tuo "hahahahahaha" taitaa olla juuri sopiva esimerkki siitä millaisia ihmiset Humppilassa ovat. Mutta en väittäisi että kaikki Humppilassa asuvat ihmiset ovat samanlaisia. En kylläkään tule ikinä täältä Jokioisilta muuttamaan Humppilaan, koska täällä ihmiset ovat paljon mukavempia.

      • kdisrjqiuj

        No kävipä hassusti. Tosiaankaan, ne Kauppakeskuksen pihalla olevat ihmiset, harvemmin ovat paikkakuntalaisia. Ohikulkijoita, jotka pysähtyvät tupakoimaan pihaan. Humppilan keskusta ja asuinalueet muualla, kuin Kauppakeskuksella 2-tien varrella. Nykyisin ei kenenkään tarvitse asua esim. entisellä lasitehtaalla, kenkämaailman yläkerrassa ym. tien varrella. Joten, et ehkä ollut puheissa Humppilalaisten kanssa. Ja, jos kauppakeskukseen menee liukuovista sisään, kahvila/ravintola avautuu heti vasempaan siipeen. Ei voi olla huomaamatta. Tervetuloa Kaikki ihanat Jokioisten asiakkaat.


      • välittäjä

        Humppilassa edullisesti asuntoja. Mahtavia. Ainakin yksi aivan uusi, asumaton. Omakotitalo. Helsingin paluumuuttajille aivan ihanteellisia kohteita. Linkkimaassa rivitaloasuntoja ym.


    • lentokoneenvessa

      Palattuani lomalta, ajattelin, että tulevana kesänä ja jo talvella, palaan Humppilan asunnolle. Mahtava rauha siellä. Ja jos haluaa ostoksille lähteä, niin on Kenkämaailma, Kauppakeskus liikkeineen, Ahonen, Kotipalvi, Fiilis Market, Otsolan Hovi, Kirppis, Ent, Unionin Baari Ja Kyläpelimanni. Ja monta muuta. Ei sitä eläkeläinen muuta kaipaa, kun Fuengirola ja Humppila.

      • Saako Humppilasta piimää?


      • piim

        Kyllähän Humppilasta piimää saa. Sivasta ja Salesta. Niin ja siitäkin Humppila on maankuulu, kun täällä ollut iso meijeri, joka tuottanut piimää Suomalaisille.


      • PiilossaHump

        En löytänyt siwaa, jäin ilma piimää taas?


    • Terävä

      Humppila on valmis hullejenhuone. Ei tarvita muuta kuin aita ympärille ja katto päälle.

      • vainnousuahumppi

        Viime kesänä tutkailtu. Luvattoman rujoa ja rumaa! Humppilan lasin aikana oli kiva poikkeamispaikka!


      • PositiivisuusOnPop

        Kaivoit esiin neljä vuotta vanhan ketjun lässyttääksesi omaa negatiivisuuttasi. Mitä se kertoo sinusta? Hmm...


      • Hmmmmm
        PositiivisuusOnPop kirjoitti:

        Kaivoit esiin neljä vuotta vanhan ketjun lässyttääksesi omaa negatiivisuuttasi. Mitä se kertoo sinusta? Hmm...

        ei mitään


    • Näinkävi

      En ajatellut muuttaa.

    • Kysyyhän

      Miksi muuttaisin? Verotuksen, lääkäri- hoivapalvelujen? Vai minkä takia?

      • Anonyymi

        Ihmisen pitää asua jossakin. Humppilassa hyviä taloja myynnissä.
        Kunnalla seutukunnan parhaat tontit . Koulut, urheilupaikat, päiväkoti jne hyviä.
        Siinä muutama syy.


    • kevätsiivous

      Kaikki pienet paikkakunnat ovat samanlaisia,kaikki tuntevat "kaikki " ja toisten asiat sekä hyvät että huonot, ahdistavaa asua pikkupaikkakunnalla itse en voisi asua sellaisessa, kokemusta on n. 2 vuoden ajalta mutta ei kuitenkaan Humppilasta, nimikin kertoo paljon ,Humppila aika hölmö nimi

    • Hki-Vantaa

      Humppila on ihana paikka. Ainakin kesällä. Museorautatiellä touhu aivan mahtavaa. Kesäterasseja löytyy baareissa. Kenkämaailmassa, Lasikeskuksessa, Lasitornissa ym.
      Grillattavaa on haettu Kotipalvista. Mahtavat valikoimat. Oikea VR:kin kulkee paikkakunnalla. Sillä yleensä saavutaan Humppilaan. Joskus sitten Onnibussikin on valittu kuljettajaksi. Mahdollisuuksia on. Viime kesänä löydettiin Viikinkisauna. Hieno kokemus. Ja Ateljee Heljä. Mahtavaa. Ja siellä samalla suunnalla "nukkenäyttelyksi" kutsuttu, hieno vanhan tavaran keräilynäyttely, Myllynkulmalla. Entun lava sitten juhannuksena, kokemisen arvoinen. Asiaa olisi,
      mutta nyt ei aikaa. Kuin sijoitusneuvojan luo. Ei nimi miestä pahenna, ellei mies nimeä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      366
      4496
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      84
      1854
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1590
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1390
    6. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      212
      1385
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1361
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1347
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1225
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe