olen koettanut saada isoa taulukkokirjaa auki excelissä.
Nyt excel 2016 ladattu koneelle, mutta silti ilmoittaa tiedoston olevan liian iso himpun reilu 1 000 000 riviä ylittyy joten koko kirjaa ei aukaista. Osapuilleen yksi kolmasosa riveistä siis aukeaa.
miten saan tuon excelin toimimaan jotta saan kaikki rivit näkyviin.
Iso tiedosto auki excelissä
4
142
Vastaukset
- fdsafdsa
There is an undocumented setting
set excelxlsxlargefile on max 1048576 riviä taulukossa...
joten vaatii makron, joka jakaa tiedoston useampaan taulukkoon
Keep EXCELing
@Kunde- Kymysyksiä
Millä se tiedosto on tehty? Onko se tekstimuotoinen? Millä tavalla luettavia tietoja pitäisi käyttää?
- Kundepuu
Niin kuten edellinen kommentoija kysyy, miten tietoja pitäisi käyttää?
Se onkin se ongelman avain!
Jos haluat hakea jotain tietyillä ehdoilla, niin silloin puhutaankin taas ihan erilaisesta koodista....
Eli rivi rajoittaa koko tiedostoa, mutta jos tehdäänkin hakuehdot sarakkeilla(kentillä) niin varmaankin mahtuu yhteen taulukkoon... ;-)
mutta ootellaan lisätietoja
muuten ihan mielenkiintoinen kyssäri koodata...
Keep EXCELing
@Kunde
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t3612231V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!894128Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1083921- 513618
Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳533288- 1063211
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul342109- 382082
Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee
Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul261915On sillä rääpyä
Tuo ex kuntajohtaja Lea Tolonen kehtaakin tulla Ähtäriin. Ajoi laivan Karille. Kari Heikkilä oikaisi taloutta, sai laiva111603