olen koettanut saada isoa taulukkokirjaa auki excelissä.
Nyt excel 2016 ladattu koneelle, mutta silti ilmoittaa tiedoston olevan liian iso himpun reilu 1 000 000 riviä ylittyy joten koko kirjaa ei aukaista. Osapuilleen yksi kolmasosa riveistä siis aukeaa.
miten saan tuon excelin toimimaan jotta saan kaikki rivit näkyviin.
Iso tiedosto auki excelissä
4
208
Vastaukset
- fdsafdsa
There is an undocumented setting
set excelxlsxlargefile on max 1048576 riviä taulukossa...
joten vaatii makron, joka jakaa tiedoston useampaan taulukkoon
Keep EXCELing
@Kunde- Kymysyksiä
Millä se tiedosto on tehty? Onko se tekstimuotoinen? Millä tavalla luettavia tietoja pitäisi käyttää?
- Kundepuu
Niin kuten edellinen kommentoija kysyy, miten tietoja pitäisi käyttää?
Se onkin se ongelman avain!
Jos haluat hakea jotain tietyillä ehdoilla, niin silloin puhutaankin taas ihan erilaisesta koodista....
Eli rivi rajoittaa koko tiedostoa, mutta jos tehdäänkin hakuehdot sarakkeilla(kentillä) niin varmaankin mahtuu yhteen taulukkoon... ;-)
mutta ootellaan lisätietoja
muuten ihan mielenkiintoinen kyssäri koodata...
Keep EXCELing
@Kunde
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt495138Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.672925Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?2751396Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh721133Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391114Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611085- 1281058
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok741054- 1691030
- 49914