Teette sitä, laitatte sen sinne.
Montako kertaa viikossa
22
117
Vastaukset
- entä.teillä
Kyllä käyn WC monta kertaa päivässä, hyvin osunut vähän reunat töhriintynyt ei aina.
- Mokkulakin.on
3 - 5 kertaa viikossa teen sitä. Laitan siihen reikeliin, kuin hukkaviiva, vähän raollaan siinä keskellä, oikein asettelen ennen kuin työnnän sisään, kun laitan pieniä kolikoita lippaaseen.
Mutta jos on kysymys seksistä niin kohtuullinen määrä, silloin kun sitä saa tai on saatavilla. En sano tarjolla koska tarjolla on ruma ilmaisu herkästä aiheesta nimeltä kahden kauppa ja kolmas katsokoon kuvista. - kunontottunut
Kyllä laitan joka päivä ruokaa suuhuni.
Jaa? Montako kertaa viikossa?Mitä se oikeastaan sinulle kuuluu, vaikka uhoiletkin 20cm?
Kuinka monta kertaa itse upotat tuon 20cm johonkin? Veikkaan, että joudut "käteen vetämään" tuolla asenteellasi, kun tänne kirjotat.- Ripa67
"mä ihmettelen miksi joku pihtaa **lluaan. ja toinen joutuu **nkkaamaan"
Säde vastas peikkokulta........... Ripa67 kirjoitti:
"mä ihmettelen miksi joku pihtaa **lluaan. ja toinen joutuu **nkkaamaan"
Säde vastas peikkokulta...........Ihmettele sinä vaan, kyllä sinut tunnetaan ja vaikka sen valeheksi vannotkin, niin uskoisinko kuitenkaan?
Minä en usko, että 60 nainen on halukas, jos mies kehuu ensimmäiseksi kalunsa koolla ja tuskin nuoremmatkaan, saati sitten vanhemmat, ..tai tiedä heistä?
Olen tavannut nuorta ja vanhaa
saanut joskus silkkaa ja santaa
Kukaan ei ole kehunut kalunsa koosta, mutta,
joku on kysynyt, oletko saanut moista?- keskikoollakin-on-väliä
"joku on kysynyt, oletko saanut moista?"
...ja sinä olet vastannut, olen saanut tuota samaa standardia 10 cm vaikka kuinka paljon :) keskikoollakin-on-väliä kirjoitti:
"joku on kysynyt, oletko saanut moista?"
...ja sinä olet vastannut, olen saanut tuota samaa standardia 10 cm vaikka kuinka paljon :)"Totta mooses" ja toivon, että itsekkin ymmärrät sen, mikäli olet "kotimainen" keskiverto, etkä joku..???...mustamulkku? Hyi, mitä kirjoitin!
Olen nähnyt vahingossa vävyni kalun ja nyt hänellä on poika. Siinä oli sitten serkusten isät vertailleet poikiensa pippeleitä, jolloin toinen totesi: "Tuosta tulee helvetin isomulkkuinen poika"?
Niin tuleekin, koska olen nähnyt nuo molemmat pojat ilkosillaan ja kyllä lapsenlapseni on "voitolla", koska toisella on "herneenpalko" ja toisella "pikku porkkana".
Aikamoisia kokoja olen nähnyt myös saunassa, mutta isäni kikkeli on askarruttanut minua aina. Hänellä ei ollut koskaan se esinahka päällä, vaan oliko hän sittenkin "ympärileikattu"?
- ent.siivoojaparka
Miten noin pieni mies ylettyy laittamaan mitään minnekkään muuta kuin peukalon suuhunsa?
Minä, vaikka 162 senttinen, en ylety ilman jakkaraa yläkaapeille. Ei hyvin usein viitsi kiivetä laittamaan nihin mitään. Muuten laitan sen kymmenet kerrat päivässä mitä milloinkin ja mitä minnekin. - henrjii
nooh vähän on tuo laskupää huonontunut, mutta jos viisikertaa vuodessa, ja jos vuodessa on 52 viikkoa, niin jotain 0,0190 kertaa viikossa
- att2
Harvassa alkaa olla, ennen voin kantaa täyttä vesiämpäriä nyt ei voi ei kestä polvet.
- Kaik.kutistuu.ryppyyntyy
Jos on ylittänyt 50 rajapyykin saati 60 , ei kannata elvistellä pituudella, eikös ihminen ala lyhetä niin rungoltaan kuin jäseniltäänkin, sentti per vuosi, noin karkeasti ottaen ja suurinpiirtein
- NAINEN_2015_
Jos puhuttaisiin seksistä, niin jonkin paneminen jonnekin on VÄÄRINKÄSITYS !
Naiselle seksi on KAIKKEA muuta: sitä, mikä tapahtuu ENNEN sitä.
Jos kylmiltään tulet päälle, saat äkkilähdön. - mitässittentehdään
Entäs jos haluaakin alle?
- att2
NAINEN_2015_ kirjoitti:
Jos puhuttaisiin seksistä, niin jonkin paneminen jonnekin on VÄÄRINKÄSITYS !
Naiselle seksi on KAIKKEA muuta: sitä, mikä tapahtuu ENNEN sitä.
Jos kylmiltään tulet päälle, saat äkkilähdön.ja förs spils ac brå.
- 1eero
Minä vähän tietämätön onko sitä kun mehiläinen lentää kukkaan, alaluokalla kansakoulussa jo opetettiin se olisi pölytystä, tätä olen miettynyt ikäni mutta hyvä kun selvisi täällä. Taidan käydä huomenna kukkakaupassa niin voin kokeila käytännössä, siis pölytystä.
- mimmimum-mi
Joka aamu..en ole tosin mitannut kokoaan.....
- nuormieli
Ei todellakaan sitä noinvain laiteta sinne, siihen sisältyy monenlaiset seremoniat, jos miesystäväni tulisi ja noin vain yrittäisi laittaa sitä sinne jäisi se yrittämiseksi.
Todellakin niin usein kun haluttaa ja joskus ei ollenkaan. - emeritus.hupattaja
Kursailemattoman ytimekkäästi, minulla coitus-frekvenssi korreloi kvantitatiivisesti falloksen ja vulvan keskinäisiin kontakteihin.
- joutavia
Mistäs me tiedämme montako kertaa vaihdat vehkeitäsi lahkeesta toiseen päivittäin istuessasi netissä.
Jo on joutavalla höpinät.- joutaakikäymää
Sinunlaistesi naisten takia/ansiosta , miehet käyvät vieraissa.
- uskolliset.toisilleen
joutaakikäymää kirjoitti:
Sinunlaistesi naisten takia/ansiosta , miehet käyvät vieraissa.
Kaivelepas se nikita taas pääsi suojaksi naftaliinista, vai joko lienee jo esillä..
Sunnuntaipäivänä tuollaisia..... hyih!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1795012Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,204418Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993117Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2532962Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432902- 522511
- 271929
- 221767
- 351760
- 681751