Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Rippikouluun homona?

Mirancolina

Eli siis olen menossa ens kesänä rippikouluun ja haluisin tietää et kuinka paljon siellä puhutaan just siitä et homot on ihan kauheita ja kaikkee. Ite siis tykkään tytöistä ja pelkään et siellä puhutaan homoista ikävästi.

7

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • www.joyofsatan.org

      Silloin kun kävin kyseisellä leirillä siellä ei puhuttu asiasta melkein yhtään paitsi eräs naispappi kertoi suvaitsevansa jokaisen kun häneltä asiaa kysyttiin. Toki nuo riippuu siitä kuka siellä leirillä toimii, ja millainen ajatusmaailma hänellä on. Leirillä ei muuta tehty kun leikittiin ja pidettiin "oppitunteja" joilla ei oppinut mitään mitä en olisi kuullut ala-asteen uskonnon tunneilla.

      Jos voisin valita uudelleen en sinne olisi koskaan mennytkään.

    • Ykstyttövaan

      Meille korostettiin homoseksuaalisuuden hyväksymistä ja kerrottiin, että meidän seurakunnan linja oli esim tasa-arvoista avioliitto lakia kannattava. Ja yksi jätkä heitti tosi mautonta hinttiläppää ekana päivänä, jolloin se meinattiin heittää koko riparilta pois.

      Varmaan aika seurakunta kohtaista. Mä olen pääkaupunkiseudulta ja täällä noi kirkonkin tuntuu vähän vapaa mielisemmiltä, kuin mitä juttuja oon pohjoisemmassa asuvilta kuullut.

      Mä tutustuin mun tyttöystävään riparilla! :D

      • kysyn_vaan

        Suunnitteletko keskenään kirkkohäitä?


    • Niksu-18

      Ripari oli aivan naurettava paikka ja siksi lähdinkin sieltä kesken pois. En jaksanut kuunnella jesse tuputusta, pelkkää kusetusta.
      Miettikää ainakin kaksikertaa että kannattaako sinne aivopesuun mennä. Oli aika hurjaa katseltavaa kun vierustoveri valastui siellä. En voi suositella riparia kenellekään.

      Miksi vikaa protussa on?

    • Hei
      Niksulle vastaisin, että eiköhän ole aika ilmeistä, että riparilla puhutaan Jessestä :) Rippikoulun kuuluukin olla kristillistä opetusta, se ei ole pelkkä kivanpitoleiri. Joskin saattaa se kristinopetuskin tapahtua ihan kivoilla tavoilla, yhdessä miettien.

      Suhtautuminen homoseksuaalisuuteen vaihtelee myös pappien kesken. Suurin osa varmasti näkee sen asiana, jota ihminen ei voi itse valita. Ja suhtautuu siis myönteisesti. Välttämättä koko asia ei tule leiriviikon aikana puheeksi, jollei joku nuori tee aloitetta. Jotkut työntekijät ovat hiukan arkoja puhumaan seksuaalisuuteen liittyvistä asioista.


      Pappi Elisabet

      • KiinnostaaVaan

        Mitenkäs sä sitte suhtaudut homoihin :D


    • Heippis

      Miusta homous on asia johon ei voi itse vaikuttaa. Jos on homoseksuaalinen niin sitten vaan on. Siis sitä ei voi valita kuten ei heterouttakaan. Seksuaalisuus on monimuotoinen asia ihmisessä ja onhan myös biseksuaaleja, jolloin ehkä voi enempi valita seurusteleeko miehen vai naisen kanssa. Mutta siis ajattelen, että olipa homo tai hetero, tärkeintä on hyväksyä toinen toisemme sellaisina kuin olemme. Pyrkiä elämään niin ettei tahallaan loukkaa ketään, pyrkiä rakastamaan ja kunnioittamaan toisia.
      Eli suhtaudun homoihin myönteisesti :))

      Pappi Elisabet

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2087
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1798
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      19
      1677
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1480
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1433
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1348
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1344
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1302
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1245
    Aihe