Kyllä on karvian st,1 huoltoaseman taso huonontunu ?
huoltoasema
23
621
Vastaukset
Kuinni? Mielestäni samanmoisena pysyny. Perustele vähä.
- vierailija89
Henkilökohtaisesti olen itse saanut kohtuu hyvää palvelua.Ruokapuolikin on mukavaa vaihtelua pieneen tuppukylään. Negatiivisena asiana mainittavaa tulisi odottamisesta ja työntekijöitä joutuu välillä odottamaan kun pössyttelevät tupakkaa etu-pihalla.
- jjt2015
mitähän pahaa siinä on jos jossain välis ehtii savut vetään. ihan roboteiksiko näitä hyviä myyjiä luulet
- KarvianLikka
Työpaikalle työaikana ei kuulu tupakointi. Vielä vähemmän jos elintarvikkeiden kanssa toimii.
- niinmyös
Työpaikalle ei myöskään kuulu älypuhelimen jatkuva hipeltäminen.
- entinenasiakas
Grillillä annokset ihan olemattoman pieniä, ainaki silloin jos omistaja on myymäs. Nuuka mikä nuuka :/
- ainoahyväruokamesta
no meeppä muille grilleille lähikuntiin, niin tiedät oikeesti mitä on pienet annokset:) ja omistajan tekemä burgeri on just paras.
- poikkeavaohikulkija
Nättiä myyjiä ja hyvää kahvia siä on...palvelu toimii..
- asukas22
ihan hyveä palvelua
- STasiakas
Parasta palvelua tässä kylässä!! Ruoka on hyvää ja annokset sopivia. Kahvi ei oo koskaan vanhaa! Ainoa miinus ehkä jos jotain on pakko keksiä niin polttamaani tupakkaa sieltä ei saa maxi askissa. Joskus väkisinkin joutuu odottamaan hetken, kun myyjä on yksin vuorossa ja grilliluukulla ja huoltsikan puolella on yhtä aikaa asiakkaita. Ei se myyjä vaan yksinkertaisesti repee moneen paikkaan yhtä aikaa!! Ja tupakoinnin takia en minä ainakaan ole koskaan joutunut odottamaan!! On niillä myyjilläkin oikeus taukoihin työvuoron aikana ja yksin kun on vuorossa se tauko on vaan pidettävä silloin kuin suinkin ehtii.
- hulinaheluna-
Paras paikka koko kylässä. Kivat myyjät ja omistaja on ihana. Täyden palvelun paikka. On ruokaa, juomaa, polttoainetta, varaosaa, veikkauspiste, pelikoneet, ystävälliset myyjät ja hyvä kaffee. Mitä muuta voisi toivoakaan.
Lisäksi nuorisoa kohdellaan samoin kun kaikkia maksavia asiakkaita. - martta556
itte oon käyny sielä ja eilen ja vuosia ja ei oo kyllä parantun ainakaa ja yks päivä sen siitä saa (eilen) oon ostanu yhen kolmioleipän mutta ei kyllä ollu just majo neesia siellä sisällä ja tomaatti-viipale ei sielä ollu ees. sanonpahan vaan kyllä ei mulla oo aikaa tälläseen
- eijummarra
Mitähän kieltä
- STasiakas
Vai että ihan kolmioleivän.. Mielenkiintoista.. Itse käyn st:llä lähes päivittäin enkä kyllä tähän asti ole siellä nähnyt kolmioleipiä myynnissä..
Karvia on Satakunnan yöelämän keskus.
- st1asiakas
Muuten ihan ok. Mutta saisivat korjata miesten huoneen oven lukon, ois mukavempi sontia, kun ei oo koko ajan joku oven raossa roikkumassa.
- Summerhighwayman
Poikkesin muutama päivä sitten. Ovi oli korjattu...muutenkin tosi kiva paikka ruokailla helteellä, kivassa ilmastoidussa kahvilassa On kunnon viilenninlaitteet. Paljon mukavempi asiakkaille ja työntekijöille. ST:lle 10 pistettä.
- porpr
Heititkö väliin ilmastointilaitemainoksen??...eikö niitä hiljakkoin rukattu siellä kun näytti olevan Kankaanpääläisten auto pihassa...
- Kyr-12
On teillä karvialaisilla kyl murheet ja hyvät leskustelunaiheet :D Oisko aika siirtyä 2000-luvulle ja ottaa se sormi pois perseestä.
- sarvikylästä
Olen vaihtanut tankkaamaan autoni muualle. Parlamentti äijien autot tukkii jakajalle pääsyn ja muutenkin joka asiakkaasta saadaan puheenaihe ja räkäset naurut perään. Huono homma kun äijillä ei enää akvaariota jossa saisivat juoruta.
Muuten oliskin kiva paikka asioida. - kummelit
Viva Zapata.
- highwaymans
Poikkesin, hyvä iloinen ja nopea palvelu, nätit naismyyjät. Mikäs siin on kahvitella :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904403
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?583082Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132521Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1182358- 402023
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281977Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki781912Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2241733Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91627- 291608