Hei!
Olen 19v lähihoitajajaksi opiskeleva nuorinainen.koska aion myös opiskeluissa suunnata lasten- ja nuortenpuolelle haluaisin juuri lasten kanssa toimia. Minulla on asenne ja käytöstavat kohdallaan, en myöskään polta enkä juo eikä muutkaan päihteet kiinnosta minua. Vastuullisuutta löytyy, sekä sosiaalisuutta. Lapsen kanssa toimiessa pyrin pääsemään lapsen tasolle, sekä ymmärtämään tätä tilanteessa kuin tilanteessa.Pyrin toimimaan lasten kanssa heidän ehdoillaan luoden kumminkin turvallisen ympäristön muunmuassa säilyttämällä yhteiset säännöt jotka sovittu vanhempien kanssa. Kokemusta löytyy tällä hetkellä lapsista iältään: 1kk-12v. lasten hakeminen tarhasta,koulusta yms onnistuu. myös esim. vieminen harrastuksiin onnistuu. Työharjoittelu kokemusta löytyy päiväkodista x6 ,Eka-ja tokaluokista myös. Pienet kotityötkin onnistuu esim. pyykinpesu,ruoanlaitto,yms.olen myös hoitanut lapsia joilla erityistarpeita.Kissoista paljon kokemusta, olen ollu kahdelle kissalle lomahoitajana satunnaisesti kahden vuoden ajan myös koirista ja marsuista kokemusta. Olen myös päksy Ry:llä lastenhoitajana satunnaisesti ollut syksystä 2013->.Puhun myös englantia. rikosrekisteriote löytyy myös. Palkkatoive: 10€/h,sisältää matkakulut ja yöstä voidaan sopia könttäsumma. ajokortti ja auto on.
suosituksia löytyy muutama.
yhteystiedot:
[email protected]
lastenhoitaja/pks+ympäristö
emilia1996
0
55
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1528913Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492649- 482427
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282427Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1961833- 971827
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231723Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä451259Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61136