En pysty lopettaa..

tällästäsiis

Mä alotin viiltelyn ku olin 12 ja täytän kolmen kuukauden pääst 16. Mä en oo pystyny kunnolla lopettamaan tai siis on ollu niitä hetkii ku oon päättäny et ei enää ja yhes vaihees siin meni puol vuotta parhaimmillaa ja sit mä viiltelin taas. Mä oon joskus muutama vuos sitte kertonu eka mun kavereille ja sit siit tuli sellain iso juttu ja sit menin mille lie psykiatrille tai jollekkii ja sit porukat sai tietää yms ja sit viiltely loppu (se oli silloin ku täytin 14) ja nyt oon taas viillelly koht kaks vuotta en osaa lopettaa. Lauantainakii osti jotaa haavan puhdistus juttuu ja sellasen ison rullan laastarii ja eilen eli maanantaina ne laastarit loppu. Ne loppu kahessa päivässä. Mä en tiiä mitä tehä..

19

106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dealwithityouidiot

      No vittu tapa ittes nii sit lopetat. Ei kukaa kuitenkaa sua jää kaipaa ku oot tollain huomiohuora

      • tapaittes

        Niii senku vaa tapat ittes. Ei ketää kiinnosta


      • 12vjonnespotter

        ja mitähän vittua työ tiedätte tästä asiasta mitää


    • Yritänauttaamuttenosaa

      Olipa asiallisia vastauksia teillä.
      Valitettavasti en voi auttaa, kun en asiasta juuri mitään tiedä. Puhu asiasta kavereille, lääkärille, vanhemmille... Kelle vaan, kuka voi auttaa. Tai mieti vain omassa päässä: miksi viiltelen? Kaikki on kuitenkin IHAN HYVIN.
      Tai enhä mä voi tietää onks sun läheinen menehtynyt tms. Mutta kuitenkin.

    • Haluunauttaa

      Olisiko syytä miksi aloit viillellä?

      • tällästäsiis

        Mun mummo joka oli mulle tosi tärkee nii se kuoli, kaverit jätti, porukat eros, koira kuoli, mun veli lyö mua.. kyl näot "syitä" on. Ja siis nyt joku sanoo et hanki kavereita nii oon kyl yrittäny koko ajan mut kukaa ei haluu olla sellasen kaveri joka on mustelmil ja arpii käsis ja nilkois


      • voivituntyhmä

        Syytä sit itteäs. Mitä lähit viiltelemään! Sehän on aina vain suurempi menetys kun alkaa kaiken kukkuraksi viillellä, miks ees viiltele? Tuntuuko hyvältä häh, huomiohuora! Viiltely on huoramaista! En ittekkään haluis olla tommosen hullun kanssa joka kokoajan: Hahahahahaha! Haahahahahahahaa! Sattuu vitusti mut pakko jatkaa! Puukotan koko maailman! Häähähähähähähää!


      • tällästäsiis
        voivituntyhmä kirjoitti:

        Syytä sit itteäs. Mitä lähit viiltelemään! Sehän on aina vain suurempi menetys kun alkaa kaiken kukkuraksi viillellä, miks ees viiltele? Tuntuuko hyvältä häh, huomiohuora! Viiltely on huoramaista! En ittekkään haluis olla tommosen hullun kanssa joka kokoajan: Hahahahahaha! Haahahahahahahaa! Sattuu vitusti mut pakko jatkaa! Puukotan koko maailman! Häähähähähähähää!

        Kai sie vittu tiiät et jo ton lukemiin satuttaa iha helvetisti?!?


      • kaksnollaviistoist
        tällästäsiis kirjoitti:

        Mun mummo joka oli mulle tosi tärkee nii se kuoli, kaverit jätti, porukat eros, koira kuoli, mun veli lyö mua.. kyl näot "syitä" on. Ja siis nyt joku sanoo et hanki kavereita nii oon kyl yrittäny koko ajan mut kukaa ei haluu olla sellasen kaveri joka on mustelmil ja arpii käsis ja nilkois

        mun isä ja sen vanhemmat kuoli ja mun isosiskon koira kuoli, mun veliki sano, et se vetää mua turpaan ja se löiki kerran, mut ei onneks kovaa, kaikki koulussa vihaa mua ja äiti on liian kiireinen mun huolille, mua hävettää kauheest, itellä on oikee käsi töynnä arpia joten huppari on pakollinen.


      • urrppoo
        tällästäsiis kirjoitti:

        Kai sie vittu tiiät et jo ton lukemiin satuttaa iha helvetisti?!?

        ei se vaan satuta vaan myös naurattaa kun näkee vähän urpompiakin ihmisiä välillä.


      • voivituntyhmä
        tällästäsiis kirjoitti:

        Kai sie vittu tiiät et jo ton lukemiin satuttaa iha helvetisti?!?

        "Satuttaa helvetisti" niin sehän tässä on tarkoituskin, mee vaikka lohdutus viiltelylle, mitäpä jos viiltäisit ranteen valtimon auki niin saatais tästä sun kuolemis prosessista vähän nopeampi. Etkö muka keksi mitään yksinkertaisempaa kuin vain pari syvää viiltohaavaa... ai niin! Ja muista ripotella suolaa haavalle ku oot viillelly, haluun todellakin kuulla sen huudon.


      • idioottttiiii
        voivituntyhmä kirjoitti:

        "Satuttaa helvetisti" niin sehän tässä on tarkoituskin, mee vaikka lohdutus viiltelylle, mitäpä jos viiltäisit ranteen valtimon auki niin saatais tästä sun kuolemis prosessista vähän nopeampi. Etkö muka keksi mitään yksinkertaisempaa kuin vain pari syvää viiltohaavaa... ai niin! Ja muista ripotella suolaa haavalle ku oot viillelly, haluun todellakin kuulla sen huudon.

        Mitä helvettiä?!?!?!? Mikä vittu sua vaivaa et sanot tollee?


      • voivituntyhmä
        idioottttiiii kirjoitti:

        Mitä helvettiä?!?!?!? Mikä vittu sua vaivaa et sanot tollee?

        Hän minua vaivaa! Ja vaivaa koko muutakin maailmaa, tollasia puukottajua ei kaivata, pahempia ku pyromaanit tai kouluammuskelijat!


    • prkele

      Mee terapeutille. Oikeasti

    • Voihelwettitejänkaa

      Ei viiltely mitään huomiohuorien puuhaa oo, ihan näin informaatioksi idiooteille joilla sitten on niin täydellinen elämä.

    • anonyym8

      En itekkään pysty lopettaa, mua hävettää liikaa, että voisin puhuu mun äitille, isä ja sen vanhemmat on kuollu, mua huolettaa jos mun äitin vanhemmat saa tietää, koska se olis aikamoinen taakka niille, yritän esittää ilosta mahollisimman hyvin, ettei kukaan saa tietää, siis kukaan joka tuntis mut henkilökohtasesti. sit vielä, ku koulussa kaikki opettajat pitää mua jotenki laiskana ja oma opettaja ei pidä musta, siis aina jos viittaa se kattoo kaikkialle muualle ja antaa vastausvuoron jollekki muulle joka ei viittaa. se ei siis riitä jo, et yks tyyppi on suunnitellu raiskaavansa ja yks toinen tyyppi sano, et hän tappaa mut... ok tää menee liian henkilökohtaseks, oon poika ja oon alaikänen.

      • tällästäsiis

        Muaki hävettää kertoo. Tiiän et jos äiti tai iskä sais tietäö ne petttus enkä kestä sitä. Ja yritin tänää kertoo mun kaverille ku sil on vähän kiiku sama ongelma mut se ei tajunnu. Tai ku en voinu sanoo suoraa et viiltelen taas vaa sanoin et mul ei mee nykyää niin hyvin ku enne yms just kaikkee tollast mikäviittaa viiltelyy muttei sano sitä suoraa mut se vaa vastas okei. Nii ehkä on parempi etten kerro kellekkää vaa viiltelen niin kauan ennen ku menee liian syvälle ja kuolen


    • ItsekinMasentunut

      Ei vittu näitä muita vastauksia. Ettekö ymmärrä että jos hänellä oikeasti on joku ongelma niin te saatatte olla syyllisiä kuolemaan. Tiedän itsekin että miltä tuo tuntuu koska viiltelen itsekin. En vain ymmärrä että miksi pitää mennä pahentamaan jonkun ongelmia. Olisiko teistä kiva olla syyllisiä kuolemaan jos hän jostain syystä päättää tehdä itsemurhan? Ja siis sille joka keskustelun aloitti, niin voimia sulle. Kaikki aina sanoo että mikään ei kestä ikuisesti. Luultavasti elämäsi korjaantuu vielä joskus. Älä tee mitään itsellesi jos vain pystyt. Yritä vaikka kirjoittaa ns. Päiväkirjaa (ehkä vähän lapsellista mut juu) mihin purat pahaa mieltäsi, sen siaan että satutat itseäsi. Mut hei voimia sulle, ja haluun sun tietävän että et ole ainoa <3

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      241
      2132
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      154
      1378
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1270
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1025
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      999
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      933
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      930
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      835
    9. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      650
    10. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      649
    Aihe