Ikkunan päällä on siis sellainen tuloilma-"venttiili", joka uppoaa karmin sisään ja siellä karmin sisällä on sitten sellainen jokusen sentin syvä vaahtomuovin pala ilmeisesti ajamassa suodattimen virkaa.
Tuon venttiilin merkistä ei ole mitään käsitystä, mutta vanha se lienee. Veikkaisin, että on alkuperäinen vuodelta -92 ja suodattimen vaihdosta ei ole mitään tietoa, mutta käteen sitä ei voi ottaa, kun hapertuu välittömästi, joten lienee vaihdon paikka.
Kysymys siis olisi, että millainen suodatin tuonne kuuluisi laittaa ja mistä sellaisia saa. Kaiketi jotain metritavaraa, mutta millaista ?
Ai niin, poisto on talotuulettimella.
Karmiventtiiliin suodatin
suodatin123
2
250
Vastaukset
- karmitkaulassakauppaanko
samaa mietin ja kuka sen vaihtaa eli kuuluuko taloyhtiölle ja todellakin kun ei tiedä merkkiä miten sen ostaa...
- kärpäs-suodatin
Tuloilmaventtiiliin pitäisi asentaa 6 kk välein puhdas pienhiukkas-suodatin. Kapeaan ikkunaventtiilin ei voi asentaa tiheää suodatinta, koska silloin tuloilmamäärät ovat liian pieniä. Siksi ikkunan korvausilmaventtiilissä on ainoastaan harva kärpäs-suodatin. Tämän takia asuinpaikasta riippuen huoneen sisäilmassa on siitepölyjä, pakokaasuja, pienhiukkasia, ulkoilman saasteita jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2522672Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka172187Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3281912- 1031639
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois901566Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001260- 671210
- 251131
- 501093
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl731036