ei ainakaan debian stable ole paras

1.debianxfce

Se tekee nettietiketistä viis veisaavia konitohtoreita.

27

113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Netin_etiketti

      Se on netiketti, eikö sekään tullut kertasanomisella selväksi?

      • Linuks_Sodoma_ja_Gomorra

        Mutta asiaa kirjoitti!
        Linuks aiheuttaa monenlaista tuskaa ja ahdistusta, sekä välinpitämättömyyttä lähimmäisiä kohtaan....†
        On vaikea kuvitella, että linuks olisi Jumalasta - sielunvihollinen tuollaisia keksii....†


      • 1.debianxfce

      • saara_nauraa
        Linuks_Sodoma_ja_Gomorra kirjoitti:

        Mutta asiaa kirjoitti!
        Linuks aiheuttaa monenlaista tuskaa ja ahdistusta, sekä välinpitämättömyyttä lähimmäisiä kohtaan....†
        On vaikea kuvitella, että linuks olisi Jumalasta - sielunvihollinen tuollaisia keksii....†

        Näemmä jollekin osaamattomalle, kädettömälle ristintunputtajalle....† joku aiheuttaa "monenlaista tuskaa ja ahdistusta".
        Kannattaisi lopettaa M$-linuks-tubuttimen käyttö jos oireet ovat tuollaisia.


      • Pellehermannit

      • 1.debianxfce

        "Kyllä tuollaiset huuhaa sivut saa sanoa mitä haluaa, olet väärässä kuten tapanasi on aina olla"

        Olet väärässä, netiketti on johdannainen englannikielisestä, ei siis suomea.
        http://www.uticaod.com/article/20120907/blogs/309079938
        "
        10 Rules of Netiquette
        "

        Mulla on ylempi korkeakoulutkinto, joten eiköhän lopeteta skeidan jauhaminen tähän. Vai haluatko olla tyhmä kuin tohtori?


      • Älä_lässytä
        1.debianxfce kirjoitti:

        "Kyllä tuollaiset huuhaa sivut saa sanoa mitä haluaa, olet väärässä kuten tapanasi on aina olla"

        Olet väärässä, netiketti on johdannainen englannikielisestä, ei siis suomea.
        http://www.uticaod.com/article/20120907/blogs/309079938
        "
        10 Rules of Netiquette
        "

        Mulla on ylempi korkeakoulutkinto, joten eiköhän lopeteta skeidan jauhaminen tähän. Vai haluatko olla tyhmä kuin tohtori?

        Mistähän sinä kenenkään koulutasoja tiedät?
        Tuskin on edes peruskoulusi vielä loppuun käyty.


      • Linuks_tukkanuotta

        Kertakaikkisen suloista nähdä linukshihhulit toistensa kimpussa.....†
        Tuosta se avautuminenlähtee käyntiin....†
        Onkin ollut vähän sellaista tekoystävällisyyttä tähän asti.....†


    • Tuputtaja-itkee

      Pakkotuputtajaa harmittaa, kun piittaamattomuuteen netiketistä vastataan samalla mitalla.

      "8. No spamming. Remember that spam is unwanted electronic messages or sending the same electronic message over and over. This can get you in a lot of trouble on some sites and as a general rule it just irritates everyone else."

      Mitäpä muuta tuo sinun toimintasi on kuin spämmäämistä.

      • 1.debianxfce

        " same electronic message over and over"

        debian testing xfce on ratkaisu monelle. Ei se ole spämmäämistä, jos monella on nälkä ja ehdottaa heille että syö.


      • seppo-on-sekaisin
        1.debianxfce kirjoitti:

        " same electronic message over and over"

        debian testing xfce on ratkaisu monelle. Ei se ole spämmäämistä, jos monella on nälkä ja ehdottaa heille että syö.

        Höpöhöpö, ei se ole mikään ratkaisu. Jos kysytään, miten Volkswagenin ajovalo vaihdetaan, niin ei siihen kuulu vastata, että osta BMW.

        Sitten vasta ongelmia tulee, kun joku ummikko alkaa asentelemaan jotain koeversiota huonolla Gnome 2-jäljitelmällä varustettuna. Näillä kysyjillä on ihan perusasioissakin vaikeuksia.


      • 1.debianxfce

        "Sitten vasta ongelmia tulee, kun joku ummikko alkaa asentelemaan jotain koeversiota huonolla Gnome 2-jäljitelmällä varustettuna. Näillä kysyjillä on ihan perusasioissakin vaikeuksia."

        Stable se buginen on ,lähes 400 bugia ja menee rikki testing, sid ja experimental paketeista, testing ei mene.

        Gnome2 (=cinnamon & mate) on huono, ei edes starttimenun kokoa voi säätää. Samanlaista kuin windowsin ui. Xfce on ihan erilainen, on säädettävää whiskermenua ja vapaasti säädettäviä paneeleita. Kaikki säädöt löytyvät All Settings ikkunasta. On helpompi ja stabiilimpi, koska ei ole gnome softaa. Tuorein xfce on jo kuukausien ikäinen, gnome ja kde elävät koko ajan.

        http://forum.xfce.org/viewtopic.php?id=9320


      • 1.debianxfce kirjoitti:

        "Sitten vasta ongelmia tulee, kun joku ummikko alkaa asentelemaan jotain koeversiota huonolla Gnome 2-jäljitelmällä varustettuna. Näillä kysyjillä on ihan perusasioissakin vaikeuksia."

        Stable se buginen on ,lähes 400 bugia ja menee rikki testing, sid ja experimental paketeista, testing ei mene.

        Gnome2 (=cinnamon & mate) on huono, ei edes starttimenun kokoa voi säätää. Samanlaista kuin windowsin ui. Xfce on ihan erilainen, on säädettävää whiskermenua ja vapaasti säädettäviä paneeleita. Kaikki säädöt löytyvät All Settings ikkunasta. On helpompi ja stabiilimpi, koska ei ole gnome softaa. Tuorein xfce on jo kuukausien ikäinen, gnome ja kde elävät koko ajan.

        http://forum.xfce.org/viewtopic.php?id=9320

        Nyt kyse on käyttäjistä, jotka eivät luultavasti edes saisi asennusmediaa tehtyä ja käynnistettyä konetta siltä. He eivät TODELLAKAAN ole kiinnostuneita mistään experimental-paketeista.

        Muut pitävät toimintaasi ongelmallisena, sinä taas et. Tietysti on mahdollista, että sinä olet ainoa järkevä hullujen keskellä, mutta todennäköisempää on, että sinä olet se, jolla ei ole kaikki paketit varastossa.


      • 1.debianxfce kirjoitti:

        "Sitten vasta ongelmia tulee, kun joku ummikko alkaa asentelemaan jotain koeversiota huonolla Gnome 2-jäljitelmällä varustettuna. Näillä kysyjillä on ihan perusasioissakin vaikeuksia."

        Stable se buginen on ,lähes 400 bugia ja menee rikki testing, sid ja experimental paketeista, testing ei mene.

        Gnome2 (=cinnamon & mate) on huono, ei edes starttimenun kokoa voi säätää. Samanlaista kuin windowsin ui. Xfce on ihan erilainen, on säädettävää whiskermenua ja vapaasti säädettäviä paneeleita. Kaikki säädöt löytyvät All Settings ikkunasta. On helpompi ja stabiilimpi, koska ei ole gnome softaa. Tuorein xfce on jo kuukausien ikäinen, gnome ja kde elävät koko ajan.

        http://forum.xfce.org/viewtopic.php?id=9320

        Ja mitähän ihmetyäguo selitys neljästäsadasta bugista on? Sehän tarkoittaisi, että ylivoimaisesti suurimmassa osassa paketeista ei olisi bugin bugia.


      • Tri.Kerkko.Koni kirjoitti:

        Ja mitähän ihmetyäguo selitys neljästäsadasta bugista on? Sehän tarkoittaisi, että ylivoimaisesti suurimmassa osassa paketeista ei olisi bugin bugia.

        *ihmettä tuo


      • mäenmuistamittää
        Tri.Kerkko.Koni kirjoitti:

        Ja mitähän ihmetyäguo selitys neljästäsadasta bugista on? Sehän tarkoittaisi, että ylivoimaisesti suurimmassa osassa paketeista ei olisi bugin bugia.

        Dillerille ("Mulla on ylempi korkeakoulutkinto,") on löytänyt bugilistauksen (aikojen alusta), testing-versiolle sitä ei varmaan ole edes tehty.


      • spämmeri-tuhoo
        mäenmuistamittää kirjoitti:

        Dillerille ("Mulla on ylempi korkeakoulutkinto,") on löytänyt bugilistauksen (aikojen alusta), testing-versiolle sitä ei varmaan ole edes tehty.

        Hih hih hii, spämmerille lyötiin jauhot suuhun.


      • debian_xfce
        Tri.Kerkko.Koni kirjoitti:

        Nyt kyse on käyttäjistä, jotka eivät luultavasti edes saisi asennusmediaa tehtyä ja käynnistettyä konetta siltä. He eivät TODELLAKAAN ole kiinnostuneita mistään experimental-paketeista.

        Muut pitävät toimintaasi ongelmallisena, sinä taas et. Tietysti on mahdollista, että sinä olet ainoa järkevä hullujen keskellä, mutta todennäköisempää on, että sinä olet se, jolla ei ole kaikki paketit varastossa.

        " He eivät TODELLAKAAN ole kiinnostuneita mistään experimental-paketeista."

        Olisi syytä, siellä on mm uusin iceweasel ja linux ydin. Roistot hyökkäää stableen ja tiedostojärjstelmä on täynnä bugeja.


      • debian_xfce
        spämmeri-tuhoo kirjoitti:

        Hih hih hii, spämmerille lyötiin jauhot suuhun.

        Kaltaisille nettihäirköille ei voi mitään. Lukutaito ja asioiden ymmärtäminen puuttuu:
        http://www.webopas.net/nettietiketti.html
        Tietotekniikkapalstoille ei kuulu jauhot suuhun ilmaisut.


      • Seppo_tuhoo
        debian_xfce kirjoitti:

        " He eivät TODELLAKAAN ole kiinnostuneita mistään experimental-paketeista."

        Olisi syytä, siellä on mm uusin iceweasel ja linux ydin. Roistot hyökkäää stableen ja tiedostojärjstelmä on täynnä bugeja.

        Höpöhöpöhöpö, Seppo ei ole tainnut koskaan kuulla korjausten backporttauksesta.


      • häirikötvalloillaan
        debian_xfce kirjoitti:

        Kaltaisille nettihäirköille ei voi mitään. Lukutaito ja asioiden ymmärtäminen puuttuu:
        http://www.webopas.net/nettietiketti.html
        Tietotekniikkapalstoille ei kuulu jauhot suuhun ilmaisut.

        Sinä olet nettihäirikkö! Sinulta puuttuu lukutaito ja asioiden ymmärtäminen! Sähköshokkihoitokin auttaa vain rajallisesti!


    • incfish

      debianxfce debianxfce1 1.debianxfce

      Te tiedättekin paljon nettietiketistä, palstoilla suoltaessa Debian testing xfce massapostauksia ja muita käyttäjiä nimitellen.

      Teitittelen teitä, koska olette alkaneet postata sontaaanne ympäri nettiä, aloittaen Me, meillä jne...

    • Linuks_tukkanuotta

      Linukshihhulit tukkanuottasilla....! Tämähän on aivan tavatonta...!
      Ei se ihme, että niitä eri toimimattomuuksia löytyy niin paljon teidän kurttauksistanne.....†
      Ettehän te oikeasti ole samaa mieltä mistään, kunhan vain padot murtuvat. Tähän astihan se on ollut sellaista ylikorostettua kohteliaisuutta, mutta nyt näyttää sekin muuttuvan.....†

      • Linuks_riitely_huvittaa

        Minä näkisin, että linukshihhulien keskinäinen riitely on hyvin avartavaa.
        Ennenkuulumatonta se on ainakin. Ehkäpä nyt lähtee avoimuus tuostakin suljetusta piiristä nousemaan, sillä kovin "samanhenkistä" se on tähän asti ollut.


      • hohtavapolku

        Vastaavia nettihöröjä kuin tämä x1.debianxfce1xyz on ollut ennenkin.
        Yleensä ne ovat osoittautuneet Windows-idiooteiksi jotka harrastavat eripurailun aiheuttamista.


    • mgkpdldlf

      Taas tämä Turkulainen aivokääpiö.

      • Turku_tuhoo_linuks_myös

        Turustahan se Mikakin on kotoisin ja se TV-jetro "mikä sen nimi taas olikaan". Mutta jotenkin sairaita ihmisiä sieltä näyttä tulevan....†


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      154
      1519
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe