kuinka saan pasianssin työpöydälle ?
win 10
pasianssi työpöydälle
13
386
Vastaukset
- Pasi_ja_Anssi
Asennat pasianssin ja alat pelaamaan sitä.
Katso vaikkapa sovelluskaupasta.- hmhmhmhmhm
Microsoft solitaire collection on nykyään pasianssi nimeltään sovelluskaupassa.
Klondike on sieltä se perus pasianssi vanhoista winukoista, spider on sitten spider pasianssi.
Ja taitaa siinä olla vielä muitakin.
- 1.debianxfe
Asenna steam. Sieltä löytyy monipuolisempia pelejä ilmaiseksi kuin pasianssi. Steamin asennusohjelma luo kuvakkeita joka paikkaan.
http://store.steampowered.com/about/- Tepian_tepa
Mitä pasianssia suosittelet steamista?
- 1.debianxfce
"Mitä pasianssia suosittelet steamista?"
En mitään. Pelatkaa vaikka Hawkenia, Eurotruck demoa tai TeamFortress 2. 1.debianxfce kirjoitti:
"Mitä pasianssia suosittelet steamista?"
En mitään. Pelatkaa vaikka Hawkenia, Eurotruck demoa tai TeamFortress 2.Potilaalla on siis laajempiakin vaikeuksia erottaa omia tarpeita toisten tarpeista.
- 1.debianxfce
"Potilaalla on siis laajempiakin vaikeuksia erottaa omia tarpeita toisten tarpeista."
Psykoosissa näköjään palstalle taas avauduit. - hmhmhmhm
Taas toinen Vapusen kaltainen, joka tyrkyttää omia uskomuksiaan kaikille muille. ;)
Mitäpä jos vain vastattaisiin kysymykseen. - avainsana
hmhmhmhm kirjoitti:
Taas toinen Vapusen kaltainen, joka tyrkyttää omia uskomuksiaan kaikille muille. ;)
Mitäpä jos vain vastattaisiin kysymykseen.Selain:D
- WinLinTrol
http://www.microsoft.com/fi-fi/windows/apps-and-games
tuolta tiirailemaan - Nykyaikaatämä
Pasianssia voi pelata suoraan selaimellakin ilman mitään asennuksia..
- AnssiPasi
Pelaa sinä vaan ihan vapaasti niitä nettipasiansseja, nykyaikainen kun olet.
https://www.netticasino.com/pasianssi
- nollausnappihukassa
Asenna kaupasta ilmainen solitaire ja kuvake alapalkkiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522