Minulla on ollut 15 vuotta lomaosake Levillä,,johon olen ollut erittäin tyytyväinen.
Nyt kun en enää viitsi ajaa 800 km suuntaansa,vaihdoin sen Vuokattiin ja olen hyvin tyytyväinen.Levillä oli 45 m2 ja Vuokatissa on yli 80 m2,,vaihdoin myös viikot itselle sopiviksi..Levillä oli vkko 12.RCI jäsenmaksua maksoin 5 vuotta,mutta huomasin,että
käytimme aina itse niin irtisanoin jäsenyyden...On ollut hyvä käyttää itse mökkiä ja olen jopa saanut muinakin aikoina joko samalta paikkakunnalta tai muualta hyvän
mökin edullisesti...Olen hyvin tyytyväinenkokonaisuuteen ja siihen että pienen vastikkeen hinnalla kaikki hoidetaan puolestani,,aina on siistiä,,puhtaat petivaatteet..jne..Ulkomailla käymme vähintään kerran vuodessa.....elämä on mallillaan..
lomaosake omistuksessa
oldretired
1
156
Vastaukset
- Pensionär
Eläköityneenä on hyvä olla! ;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle443052Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362651Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532604Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1052324Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle512163Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3451916- 1501566
- 741423
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231258Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.281185