Oletko vailla töitä?
Haluatko vapaan työn, jota voit tehdä silloin kun sinusta siltä tuntuu.
Haemme Suomea puhuvaa myyntihenkilöä ilmoitusmyyntiin ympäri Suomea.
Mikäli olet periksiantamaton, uskallat lähestyä ihmisiä ja olet ulospäinsuuntautunut. Olet etsimämme henkilö.
Tehtävänäsi on myydä ilmoituksia yksityis, sekä yritysasiakkaille.
Ota rohkeasti yhteyttä sähköpostitse, kerro itsestäsi, tämänhetkisestä tilanteestasi ja mahdollisuuksistasi työskennellä meillä. Katsotaan sopiva työskentelytapa juuri sinulle.
Hyvästä ja tuleksellisesta työstä luvassa todella hyvä palkkio.
Tarjoamme myynnillisen tuen ja hyvät eväät tehtävään.
Nyt joulun alla on paras mahdollinen aika aloittaa kysenen työ.
Työ ei ole pelkästään puhelinmyyntiä. Isompiin kaupunkeihin tarvitaan myyjiä myös f2f myyntiin.
Ota yhteyttä [email protected]
Venäjän kielen taito plussaa, mutta ei välttämätön.
Töitä tarjolla
Finskarinok
2
236
Vastaukset 2
- aukiveiläkö
Vieläkö auki?
- veilaonko
onko vielä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751719- 241216
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341102Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu135933Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64704
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192629- 74611
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79608- 49571
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32528- 55517
- 57502
- 36464
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398