Oliko tämä raiskaus vai mitä?:(

Apuammnä

Olin viimeviikolla yhdellä jätkällä ja olimme kahdestaan, makoilimme ja katsoimme leffaa. Hän yritti kokoajan vetää paitaani pois ja laittaa kättään housuihini.. Minua ahdisti ja kiellosta huolimatta hän ei lopettanut vaan jatkoi.. Otti minua naamasta kiinni ja suuteli ihan väkisillä.. Menin paniikkiin ja yritin nousta sängyltä ylös mutta hän vetäsi minut takaisin alas sänkyyn ja painoi minut patjaa vasten. Tästä käteeni tuli puristusjälki ja on kädessäni edelleen..Sanoin että lähden kotiin mutta hän sanoi etten saa lähteä vielä.. Tämä ei kai ollut raiskaamista mutta mitä tää sit on? Pitääkö mun vaan katsella tälläistä läpi sormien vai tehdä asialle jotain?
Tuo juttu oli oikeesti aivan kamalaa. Menin aivan paniikkiin kun hän suuteli väkisellä eikä päästänyt lähtemään.. Tänään näin sitä jätkää enkä uskaltanut edes puhua hänelle..entiiä miksi. Tuntuu etten enään uskalla olla oikein kanssa yhtään. Mulla pelottaa :( mitä mää teen..

6

158

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gwwecdwc

Kyseinen tapaus täyttäisi seksuaalisen ahdistelun tunnusmerkistön, sekä mahdollisesti vapauden riiston, mikäli hän oikeasti esti sinua poistumasta tai et hänen kieltojensa takia uskaltanut lähteä.

Valitettavasti, koska olitte kahdestanne, ja hän todennäköisesti ei myönnä tapahtumaa, on kohtalaisen epätodennäköistä että juttu oikeudessa pitäisi. Mutta mikäli koet asian olevan tästä huolimatta tarpeeksi tärkeä käy tekemässä asiasta rikosilmoitus, et siinä ainakaan mitään menetä.

• Kaikee

Paskan marjat mikään vapauden riisto ollut. eräs henkilö meni pyynnöstä tapaamaan naista joka ajatti tulijan ajoneuvon talliin jonka lukitsi ja näin esti ajoneuvolla pois lähtemisen. eli vapaan liikkumisen.
      no niin eli avajalle koitappa ihan ite katsoa kenen seuraan tuppaudut sohvalle makoileen, vai koitako väittää ettet mennyt vapaaehtoisesti?on turha hakea huomiota, voit kasvaa aikuisemmaksi ja sitten vasta hakeutua serustelu suhteisiin.

• rgdvcd

No niin, taisimme löytää joko itse syyllisen tai toisen ääliön, jonka mukaan "ahdistelu on ihan ok" "oma vika"

Ai niin, ja jos todella olet niin tyhmä että pidät auton lukitsemista talliin samana kuin henkilön pois pääsyn estämistä, olet jopa tyhmempi kuin saatan kuvitella. Tosin tuo auton lukitseminen talliin saattaa taas täyttä hallinnan loukkauksen tunnusmerkistön, riippuu yksityiskohdista.

Joten yhteenvetona, älä välitä tästä ääliöstä, taisi vain pelästyä omien tekojensa takia, jospa hänenkin uhrinsa vievät asian eteenpäin?

• Apilmannimimerkkiä

Anteeksi mutta mitäköhän helvettiä sinä selität siinä? Tämä jätkä ei ollut mikään mikä tahansa jätkä vaan jätkä jonka olin tuntenut jo 4 vuotta eli en ole millekkään randomille hypännyt makoilemaan. Tämä jätkä ei ole koskaan ennen käyttäytynyt näin kuin nyt. Sää oot varmaan joku mies luulisin? Ainahan te miehet toisianne puolustatte ja ootte sitä mieltä että nainen kuuluu nyrkin ja hellan väliin. Miehet, ootte säälittäviä. Alan lespoksi, moro.

• Apedelleen

Ja kiitos teille muille asiallisesti vastanneille :-) jätän varmaan nyt sitten tän asian vain tähän..

• gerecvec

Teet tietysti niinkuin parhaaksi katsot. Ei juttu toki oikeudessakaan tuhoon tuomittu olisi, oikeus voi katsoa sinun kertomuksesi vakuuttavammaksi kuin vastapuolen, mutta kynnys tähän on tietysti kohtalaisen korkea, ja prosessi itsessään varmaan stressaava.

Ja ei, emme me kaikkia miehet ole tämän henkilön tai tuon toisen vastaajan tapaisia, valtava enemmistö meistä ei koskaan syyllistyisi mihinkään tuollaiseen, valitettavasti noita poikkeuksiakin löytyy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      294
      6666
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2049
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1790
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1267
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1251
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1170
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1146
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      53
      1037
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1021
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      972
    Aihe