Oliko tämä raiskaus vai mitä?:(

Apuammnä

Olin viimeviikolla yhdellä jätkällä ja olimme kahdestaan, makoilimme ja katsoimme leffaa. Hän yritti kokoajan vetää paitaani pois ja laittaa kättään housuihini.. Minua ahdisti ja kiellosta huolimatta hän ei lopettanut vaan jatkoi.. Otti minua naamasta kiinni ja suuteli ihan väkisillä.. Menin paniikkiin ja yritin nousta sängyltä ylös mutta hän vetäsi minut takaisin alas sänkyyn ja painoi minut patjaa vasten. Tästä käteeni tuli puristusjälki ja on kädessäni edelleen..Sanoin että lähden kotiin mutta hän sanoi etten saa lähteä vielä.. Tämä ei kai ollut raiskaamista mutta mitä tää sit on? Pitääkö mun vaan katsella tälläistä läpi sormien vai tehdä asialle jotain?
Tuo juttu oli oikeesti aivan kamalaa. Menin aivan paniikkiin kun hän suuteli väkisellä eikä päästänyt lähtemään.. Tänään näin sitä jätkää enkä uskaltanut edes puhua hänelle..entiiä miksi. Tuntuu etten enään uskalla olla oikein kanssa yhtään. Mulla pelottaa :( mitä mää teen..

6

136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gwwecdwc

      Kyseinen tapaus täyttäisi seksuaalisen ahdistelun tunnusmerkistön, sekä mahdollisesti vapauden riiston, mikäli hän oikeasti esti sinua poistumasta tai et hänen kieltojensa takia uskaltanut lähteä.

      Valitettavasti, koska olitte kahdestanne, ja hän todennäköisesti ei myönnä tapahtumaa, on kohtalaisen epätodennäköistä että juttu oikeudessa pitäisi. Mutta mikäli koet asian olevan tästä huolimatta tarpeeksi tärkeä käy tekemässä asiasta rikosilmoitus, et siinä ainakaan mitään menetä.

    • Kaikee

      Paskan marjat mikään vapauden riisto ollut. eräs henkilö meni pyynnöstä tapaamaan naista joka ajatti tulijan ajoneuvon talliin jonka lukitsi ja näin esti ajoneuvolla pois lähtemisen. eli vapaan liikkumisen.
      no niin eli avajalle koitappa ihan ite katsoa kenen seuraan tuppaudut sohvalle makoileen, vai koitako väittää ettet mennyt vapaaehtoisesti?on turha hakea huomiota, voit kasvaa aikuisemmaksi ja sitten vasta hakeutua serustelu suhteisiin.

      • rgdvcd

        No niin, taisimme löytää joko itse syyllisen tai toisen ääliön, jonka mukaan "ahdistelu on ihan ok" "oma vika"

        Ai niin, ja jos todella olet niin tyhmä että pidät auton lukitsemista talliin samana kuin henkilön pois pääsyn estämistä, olet jopa tyhmempi kuin saatan kuvitella. Tosin tuo auton lukitseminen talliin saattaa taas täyttä hallinnan loukkauksen tunnusmerkistön, riippuu yksityiskohdista.

        Joten yhteenvetona, älä välitä tästä ääliöstä, taisi vain pelästyä omien tekojensa takia, jospa hänenkin uhrinsa vievät asian eteenpäin?


    • Apilmannimimerkkiä

      Anteeksi mutta mitäköhän helvettiä sinä selität siinä? Tämä jätkä ei ollut mikään mikä tahansa jätkä vaan jätkä jonka olin tuntenut jo 4 vuotta eli en ole millekkään randomille hypännyt makoilemaan. Tämä jätkä ei ole koskaan ennen käyttäytynyt näin kuin nyt. Sää oot varmaan joku mies luulisin? Ainahan te miehet toisianne puolustatte ja ootte sitä mieltä että nainen kuuluu nyrkin ja hellan väliin. Miehet, ootte säälittäviä. Alan lespoksi, moro.

    • Apedelleen

      Ja kiitos teille muille asiallisesti vastanneille :-) jätän varmaan nyt sitten tän asian vain tähän..

      • gerecvec

        Teet tietysti niinkuin parhaaksi katsot. Ei juttu toki oikeudessakaan tuhoon tuomittu olisi, oikeus voi katsoa sinun kertomuksesi vakuuttavammaksi kuin vastapuolen, mutta kynnys tähän on tietysti kohtalaisen korkea, ja prosessi itsessään varmaan stressaava.

        Ja ei, emme me kaikkia miehet ole tämän henkilön tai tuon toisen vastaajan tapaisia, valtava enemmistö meistä ei koskaan syyllistyisi mihinkään tuollaiseen, valitettavasti noita poikkeuksiakin löytyy.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      64
      4406
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1207
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe