Hei,
kokemuksia Pueblo Evitasta? Ilmeisesti kaikin puolin hyvä hotelli, mitä nyt olen matkakertomuksia lukenut.
Lähinnä mietityttää sisä- ja ulkouima-altaat. Esittelyssä lukee, että ovat auki kausiluonteisesti. Laitoin jo hotelliin sähköpostia tuota kysyen, mutta vastaus oli niin epäselvä, että kyselen toistamiseen täällä :D
Menemme Benalmadenaan lokakuun puolivälissä, onkohan kaikki altaat silloin auki...
Benalmadena, Pueblo Evita
reissuuuun
1
159
Vastaukset
- Muistaportaat
Kaverini ovat useana vuonna olleet Pueblo Evitassa - viimeksi lokakuussa - ja ovat tulossa sinne ensi vuonnakin. Olen vieraillut heidän huoneistoissaan, ja ne ovat olleet ihan ok; laattalattiat, hyvät ja siistit huoneistot. Lähellä hyvät kaupat ja uimarantakin kohtuullisen matkan päässä. MIINUKSIA ovat jyrkkä ylämäki (jonka voi välttää käyttämällä sisäpihan porttia) sekä se, että siellä on jokaiseen asuntoon paljon portaita, eli kuntoa se vaatii. Hissejä en ole nähnyt. Uima-allas oli ainakin tänä vuonna auki vielä lokakuun lopulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19111529
- 585469
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462757- 402395
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131861Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441825Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut291664Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61476Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta411470Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k121416