Nuo tarinat Pattayalta ym. kertovat aika paljon, mitä suomalaiset hakevat Thaimaasta. Onhan toki monia, jotka kulkevat omia teitään, ja näkevät todellisen Thaimaan, ja heitä ei nämä Pattayan naimasivut paljon kiinnosta. Asia on vain niin, että jotka jotain haluavat Thaimaassa kokea, löytävät paikkansa netistä. Jos jotain totta haluat nähdä, Mae Sae, Mae Sot, Mae Sariang; katelkaapa noita...
Kertokaapa , jos olette kiertäneet Thaimaan länsireunaa ihan sinne asti,: sitten alas Kultaiseen Kolmioon (Mekong-joki on aika viehko), ja taas alas.
Kertokaapa omia kokemuksia: liekö joku uskaltanut noinkin pitkälle?
Jos olen vanha tälle palstalle, kertokaa minulle minun oikea keskustelupalsta tuosta asiasta.
Oletko kiinnostunut Thaimaaasta?
Thaimies
0
116
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961545- 541053
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että403951- 163910
- 57762
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 51678
- 57651
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 76642