collageenijauhe

lilluk

Aloitin Collageenijauheen käytön tämmöiseen niinkun yleiseen rupsahtamiseen vaihdevuosi-iässä. Onko siskot kokemusta, väheneekö rypyt?

15

201

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • panhiven58

Mistä sää sitä sait, olisi kiva kokeilla?

• lilluk

Tilasin Nutrieliksirilta. Kovasti mainostivat tehokkaaksi, kuten yleensä. Varmaan tulen kolmekymppisen näköseksi. Sitä ootellessa, kertokaa kokemuksista kuka on käyttäny!

• syönköpalturia

Meidänkin elämämme aikana on tullut yksi sun toinen ihmeaine, joka on luvannut yhtä sun toista ihmellistä. Kaikki ihmelupaukset tähän mennessä ovat olleet palturia. Juuri katsoin yhtä kollageenimainosta. Niitä muuten saa varmaan jokaisesta luontaistuotekaupasta ja vastaavasta, ei tarvitse edes netistä tilata.

Sitä vaan mietin, että kuinka tuote imeytyy? Tehoaako suun kautta nautittuna ja vaikuttaako siellä, missä pitää, eli ihossa, nivelissä, kynsissä ja hiuksissa? Jos on oikeasti tehokasta ja toimivaa, niin silloinhan sitä pitäisi olla saatavilla myös lääkärinmääräyksellä esim. nivelsairauksien hoitoon?

MSM-jauhetta olen pari vuotta syönyt ja on omasta mielestäni pahan makuista palturia. Enpä taida oikein uskoa enää muuhun kuin D-vitamiiniin ja liikuntaan.

• tyytyväinen-olen

Great Lakes Gelatin Co., Collagen Hydrolysate, Beef, 16 oz (454 g

Tilasin tätä ja otan kaksi teelusikallista päivässä.

• lilluk

Ootko millasia tuloksia saanut? Kiinnostaa, kiinnostaa...

• tyytyväinen-olen

Olen nyt käyttänyt kaksi kuukautta kaksi teelusikallista aamulla ja illalla. Hiukset kasvaneet paremmin ja ystävien mielestä kasvojen rypyt vähentyneet.

Hillitsee ruokahalua.

N53

• Hiirukka1

Miten vaikuttaa yöuneen jos ottaa illalla tuota jauhetta ?

• tyytyväinen-olen
        Hiirukka1 kirjoitti:

Miten vaikuttaa yöuneen jos ottaa illalla tuota jauhetta ?

En ole itse huomannut mitään erityistä yöuneen

• seirita

Mistä tilaat,koska meillä joka aine myydään erikseen?ois kiva tietää.

• UteliasUnto

Onko hullunlehmätautivapaata?

• Hiirukka1
        seirita kirjoitti:

Mistä tilaat,koska meillä joka aine myydään erikseen?ois kiva tietää.

Tuotahan saa iHerbistä tilaamalla tai Kärkkäisen tavaratalosta ainakin löytyy.

• Pelokasko
        UteliasUnto kirjoitti:

Onko hullunlehmätautivapaata?

Ei kai tässä oo liivatetta?

• Lilluk

Entä muut, käytättekö?

• Liisura123

Minä syön Skingain tabletteja. Kynnet ja hiukset kyllä kasvaa. Eikä ole enää mitään polvikipuja. Rypyistä en osaa oikein sanoa mitään, aina ollut muutenkin rasvainen iho kasvoissa. Tykkään.

• seirita

Mä olen käyttänyt ja tuon Espanjasta Collageno con magnesio,ja toista vielä parempaa ,se on Epa plus siinä collageeniä,hialurönicoa ja magnesiumia,mä ainakin uskon että on apua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      76
      8372
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3253
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      37
      2576
    4. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      18
      2175
    5. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      36
      2139
    6. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      26
      2138
    7. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1907
    8. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      15
      1713
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      64
      1670
    10. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18