Miten olette Taiwanille lentäneet?
Itse olen mennyt KLM:llä. Aikataulu on aika hyvä, mutta olisihan halvempi tietysti parempi.
Halvin lento?
4
2828
Vastaukset
- Timo
Et kertonut, milloin olet menossa, joten se hieman hankaloittaa hinnottelua :).
KLM on usein halvin Suomesta, esim. meno 10.1.2005 ja paluu 19.1.2005 näyttäisi olevan 1051€.
Taiwaniin ei tietääkseni muut eurooppalaiset yhtiöt lennä suoraan (KLM:lläkin välilasku Bangkokissa). Taiwanilaiset yhtiöt China Airlines (non-stop Frankfurtista) ja Eva Air ovat tietty vaihtoehtoja, mutta ainakin Suomesta ostetut liput tuppaavat olemaan kalliita.
Itse olen Taipeihin lentänyt Thailla, Kööpenhaminan ja Bangkokin kautta. Cathay Pacific Hong Kongin kautta olisi ykkösvaihtoehtoni, mutta taitavat olla myös kalliita.
-Timo - halvin
kun pysyt kotona
- Taiwaniin
KLM ei saa lentää Taiwaniin.
Lennot hoitaa KLM Asia. - +++
Taiwaniin kirjoitti:
KLM ei saa lentää Taiwaniin.
Lennot hoitaa KLM Asia.Näin on, mutta lipun saat tilattua KLM:n omilta sivuilta. Ja nyt syksyllä se ei edestakaisin Bangkokista maksa kuin noin 160 euroa. Eli halvin tapa on Stockkan Hullujen Päivien Bangkok ja tuo 160 e. Eli n.700 e.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.262704Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1162661- 2041424
- 1401388
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig3101321- 941301
Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,511114Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �141064Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi2111009- 65964