Miten olette Taiwanille lentäneet?
Itse olen mennyt KLM:llä. Aikataulu on aika hyvä, mutta olisihan halvempi tietysti parempi.
Halvin lento?
4
2868
Vastaukset 4
- Timo
Et kertonut, milloin olet menossa, joten se hieman hankaloittaa hinnottelua :).
KLM on usein halvin Suomesta, esim. meno 10.1.2005 ja paluu 19.1.2005 näyttäisi olevan 1051€.
Taiwaniin ei tietääkseni muut eurooppalaiset yhtiöt lennä suoraan (KLM:lläkin välilasku Bangkokissa). Taiwanilaiset yhtiöt China Airlines (non-stop Frankfurtista) ja Eva Air ovat tietty vaihtoehtoja, mutta ainakin Suomesta ostetut liput tuppaavat olemaan kalliita.
Itse olen Taipeihin lentänyt Thailla, Kööpenhaminan ja Bangkokin kautta. Cathay Pacific Hong Kongin kautta olisi ykkösvaihtoehtoni, mutta taitavat olla myös kalliita.
-Timo - halvin
kun pysyt kotona
- Taiwaniin
KLM ei saa lentää Taiwaniin.
Lennot hoitaa KLM Asia. - +++
Taiwaniin kirjoitti:
KLM ei saa lentää Taiwaniin.
Lennot hoitaa KLM Asia.Näin on, mutta lipun saat tilattua KLM:n omilta sivuilta. Ja nyt syksyllä se ei edestakaisin Bangkokista maksa kuin noin 160 euroa. Eli halvin tapa on Stockkan Hullujen Päivien Bangkok ja tuo 160 e. Eli n.700 e.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3681423- 64952
- 116895
- 83880
- 64850
- 94701
- 45681
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50609En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.56594Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku112564