Unijukalle

miettelijäs

Minua kiinnostaisi tietää, että mitä eräs mies haluaa minusta. Hän kertoi ajattelevan minua, mutta kun minä kysyn häneltä jotain niin hän ei vastaa minun kysymyksiin. Voi mennä pitkäkin aika, ennenkuin on minuun yhteydessä. Asuu tällähetkellä ulkomailla tai ainkin niin väittää. Olemme nettituttuja.

2

105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Unijukka15

      lanttien kuningas: lanttien kuningas viittaa käytännön asioihin, tietyt asiat ovat käytännön sanelemia ja ne on hyvä ottaa huomioon. Kenties kortti tässä tapauksessa tarkoittaa, että asiat jotka tämä mies tuo ilmi ovat liian aineellisia ja niissä ei oteta huomioon asioitten henkistä eikä käytännöllisiä puolia.
      Täytyy tietää, mitä mahdollisuuksia suhteella voisi olla, nyt tämä asia on ikään kuin jäänyt puolitiehen. Asian hyväksi pitäisi tehdä jotakin, jos asian halutaan kehittyvän. Täytyisi kenties miettiä miten ottaisit selvää tämä miehen puheista ja siitä onko kaikki hänen kertomansa totta.

    • hahmotusta

      Sori mutta aika haku ammuntaa äijältä,ei se susta ole oikeesti kiinnostunut,netissä satoja naisia joista varmaan on kiinnostunut vähintään yhtä paljon kuin susta,ja jojottaa kaikkia sata nolla.Oikeasti kiinnostunut mies on ihan erilainen,todellakin,etkö osaa tunnistaa asioita?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe