Minua kiinnostaisi tietää, että mitä eräs mies haluaa minusta. Hän kertoi ajattelevan minua, mutta kun minä kysyn häneltä jotain niin hän ei vastaa minun kysymyksiin. Voi mennä pitkäkin aika, ennenkuin on minuun yhteydessä. Asuu tällähetkellä ulkomailla tai ainkin niin väittää. Olemme nettituttuja.
Unijukalle
2
123
Vastaukset
- Unijukka15
lanttien kuningas: lanttien kuningas viittaa käytännön asioihin, tietyt asiat ovat käytännön sanelemia ja ne on hyvä ottaa huomioon. Kenties kortti tässä tapauksessa tarkoittaa, että asiat jotka tämä mies tuo ilmi ovat liian aineellisia ja niissä ei oteta huomioon asioitten henkistä eikä käytännöllisiä puolia.
Täytyy tietää, mitä mahdollisuuksia suhteella voisi olla, nyt tämä asia on ikään kuin jäänyt puolitiehen. Asian hyväksi pitäisi tehdä jotakin, jos asian halutaan kehittyvän. Täytyisi kenties miettiä miten ottaisit selvää tämä miehen puheista ja siitä onko kaikki hänen kertomansa totta. - hahmotusta
Sori mutta aika haku ammuntaa äijältä,ei se susta ole oikeesti kiinnostunut,netissä satoja naisia joista varmaan on kiinnostunut vähintään yhtä paljon kuin susta,ja jojottaa kaikkia sata nolla.Oikeasti kiinnostunut mies on ihan erilainen,todellakin,etkö osaa tunnistaa asioita?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171048124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102639Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2222114Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja231933- 721120
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491114Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo59979Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?77929- 170925
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.43872