Mihin mennä Dublinissa??

Nimetön

Moi. Olen lähdössä keväällä syöntimatkalle Dubliniin ja olisin nyt kysellyt kaupungin parhaat "nimettömät" mestat eli mitkä ei olis turistien pilaamat. Rehtiä irkkuruokaa ja meininkiä paikallisten kera. Ja mitkä muut kuuluu ehdottomiin nähtävyyksiin??

Utelias!?!

2

619

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ttt

Rehtiä irkkuruokaa?? Sitä nyt saa joka toisessa pubissa. Turisteja Dublinin pubeissa on eniten Temple Bar -alueella, ja vähemmän mitä kauemmaks keskustasta menee, mutta sitten on ehkä muutenkin hiljaisempaa. Kannattaa vaan käydä katselemassa että missä on hyvä meininki ja mitä ruokaa on tarjolla.

Burdocksilta Christchurchissa saa kaupungin parhaat ja rasvaisimmat fish n chipsit mutta se on vain kioski, eli ei siellä ketään tapaa.

Johnnie Fox's on käymisenarvoinen pubi Dublinin vuorilla. Siellä on kyllä varmasti muitakin turisteja, mutta ruoka on erittäin hyvää, ja sisustus hassua. http://www.jfp.ie

Muuten Dublinissa kannattaa käydä ainakin rannikolla, eli DART-junalla vaikka Dun Laoghairen satamaan tai Howthin niemeen.

• Dublinissa keväällä 2003 kä...

Moi,
      kannattaa myös pyörähtää Guinness Warehouse näyttelyssä, jossa näet kohta kohdalta, kuinka olut siellä valmistetaan. Vaikka itse en ole mikään oluen ystävä, oli paikka mielenkiintoinen. Lisäksi paikan alakerrassa Guinness-myymälä, jossa kaikkea mahdollista Guinness-merkkistä tuotetta karkista lähtien :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4178
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      112
      2711
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      45
      2222
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      29
      1873
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1833
    6. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1556
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      17
      1400
    8. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      64
      1295
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      123
      1239
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      1178
    Aihe