Mitä sulle kasvot kertovat, ensin katsotaan kasvoihin.
Toista katsotaan monesta vinkkelistä, mies katsoo miestä tai naista, nainen päinvastoin.
Saat ensivaikutelman millaisen, mitä päättelet vaikutelmasta ?
Mihin kiinnität huomion ensin vaikka vastakkaiseen sukupuoleen ?
Saatko niistä luonteen vaikutuksen tai millä tuulella on ?
Kasvot nuo mua tuiottaa
19
108
Vastaukset
- hurripurri
Mitä se eero nyt utelee ??
- 1eero
Nii mitä meinasit tuolla !
Minkä näköinen olet, minä voin sanovani näyttäväni itse John Waynen näköiseksi ratsun selässä preerialla auringon laskun aikaan. - Suuret.luulot
1eero kirjoitti:
Minkä näköinen olet, minä voin sanovani näyttäväni itse John Waynen näköiseksi ratsun selässä preerialla auringon laskun aikaan.Hahhaa. Vai John Waynen näköinen. Mitäs jos vaan ratsastaisit sillä wiskipullollasi.
1eero kirjoitti:
Minkä näköinen olet, minä voin sanovani näyttäväni itse John Waynen näköiseksi ratsun selässä preerialla auringon laskun aikaan."liero"
Niinpä.
Sota-Lapset vanhana tuiottaa...hippi-aikuiset nuorekkaina tuijottavat jiillä.
Kouluissa on eroja.
H.- 1eero
Suuret.luulot kirjoitti:
Hahhaa. Vai John Waynen näköinen. Mitäs jos vaan ratsastaisit sillä wiskipullollasi.
En odottanu että kukaan uskoisi ei tarvitse olla aina tosikko olen kumminkin eläessäni kerran ratsastanut en muista paistoiko aurinko. Olen herkkä samaistumaan kehen milloinkin millä päällä..
Kun itse hymyilee ja näyttää viihtyvän nahoissaan niin vieraatkin ihmiset hymyilevät ystävällisesti. Kauppareissullakin tulen usein hyvälle tuulelle kun näkee mukavia ihmisiä.
Olen ottanut asenteen että kaikki ovat mukavia kunnes toisin todistetaan.- ent.siivoojaparka
Jos joku ihan vieras ihminen virnistelee minun edessäni, niin en varmallakaan virnistele takaisin, ellei hän sitten ole jotenkin hassun näköinen. Ihan turha koettaa minuun.
Tottakai sitä aina virnistelee, jos tapaa jonkun tutun. ent.siivoojaparka kirjoitti:
Jos joku ihan vieras ihminen virnistelee minun edessäni, niin en varmallakaan virnistele takaisin, ellei hän sitten ole jotenkin hassun näköinen. Ihan turha koettaa minuun.
Tottakai sitä aina virnistelee, jos tapaa jonkun tutun.En minä virnistele, on eri asia olla hyvätuulisen näköinen ja virnistellä. Minulle ei kukaan ole koskaan virnistellyt, hymyillyt monikin ystävällisesti. Miksi pitäisi tuntemattomia mulkoilla synkkänä, esim hedelmiä punnitessa vaihdan muutaman sanan ihmisten kans aika usein.
- ent.siivoojaparka
mielikki.neito kirjoitti:
En minä virnistele, on eri asia olla hyvätuulisen näköinen ja virnistellä. Minulle ei kukaan ole koskaan virnistellyt, hymyillyt monikin ystävällisesti. Miksi pitäisi tuntemattomia mulkoilla synkkänä, esim hedelmiä punnitessa vaihdan muutaman sanan ihmisten kans aika usein.
Ja hedelmien punnitseminen on niin hauskaa hommaa, että sitä tehdessä ei voi toisen kanssa jutella hymyilemättä?
- irvinaamanako
ent.siivoojaparka kirjoitti:
Ja hedelmien punnitseminen on niin hauskaa hommaa, että sitä tehdessä ei voi toisen kanssa jutella hymyilemättä?
Eiköhän tuo riipu siitä mitä juttelee, jos hauskoja niin saattaa hymyilyttääkin.
- Katsonperäännaisen
Ei mitään.
Kaikki kodin ulkopuolella ovat minulle #kasvotonta# massaa. Käytiin kaverin kanssa rantakahvilassa ja katselin välillä naapuripöytään, jossa istui 3 nuorta aikuista. Alkuun seurueen ainoa nainen näytti minusta hieman tympeältä ja vähemmän kauniilta. Hänen vieressään istui iloa ja positiivista energiaa ympärilleen säteilevä, komea nuorimies.
Nainen taisi olla omissa ajatuksissaan, kunnes nuorimies nosti käsivartensa hänen kaulalleen ja halasi häntä. - Voi millainen muutos tapahtui. - Nainen alkoi säteillä ja hän näytti todella viehättävältä ja kauniilta.
Kun myös miespuolinen kaverini kiinnitti huomionsa käytävän toiselle puolelle, hänen silmiinsä ilmestyi pilke ja huulillensa nousi hymy. Vanhakin mies alkoi näyttää komeammalta. Hyvä tuuli seurasi meitä vielä kahvilasta poistuessamme.- 1eero
Joo iloinen nauru kiinittää huomion jopa saatta itsekkin hörähtää, vihaiset kasvot hätkähdyttää. Olemuksesta voi hyvinkin päätellä missä mennään, eukkovainaa näki heti meikäläisestä jos olin nauttinu väkevää en edes paljonkaa hänenkin naamasta näki mitä hää oli mieltä.
- kylmätotuus
Silmät ovat sielun peili.
Suorassa katsekontaktissa pystyy "lukemaan" ihmistä kuin avointa kirjaa.
Mieleeni on jäänyt eräs tapaus 80-luvulta.
Siskoni esitteli minulle uuden miesystävänsä, johon oli umpirakastunut.
Mies oli oikein komea ja käyttäytyi herrasmiesmäisesti.
Kätellessämme katsoin häntä suoraan silmiin, kuten tapoihini kuuluu.
Huomasin heti hänen silmistään, että hänessä oli jotain "kieroa".
Kun jäimme kahden ko.miehen kanssa tokaisin yks´kantaan: " Minua et pysty huijaamaan, näen lävitsesi".
Yksi lukuisista paheistani on sanoa mielipiteeni suoraan.
Myöhemmin kävikin ilmi, että hän oli pelkkä huijari ja tavoitteli vain makeaa elämää siskoni rahoilla.
Toinen asia, joka kertoo paljon ihmisestä on kättelytapa.
Reilu kädenpuristus on merkki rehdistä ihmisestä. Veltto sipaisu tai katsekontaktin välttely saa epäluuloni heräämään.
Tämä havaintoni ei nyt kuulunut otsikon aiheeseen alkuunkaan, mutta tulipahan kirjoitettua.- joopastajoo
"Reilu kädenpuristus on merkki rehdistä ihmisestä. Veltto sipaisu tai katsekontaktin välttely saa epäluuloni heräämään."
Silmistä näkee ihmisen rehellisyyden.
Veltto käden sipaisu tuo mieleeni kuolleen kalan. - ent.siivoojaparka
joopastajoo kirjoitti:
"Reilu kädenpuristus on merkki rehdistä ihmisestä. Veltto sipaisu tai katsekontaktin välttely saa epäluuloni heräämään."
Silmistä näkee ihmisen rehellisyyden.
Veltto käden sipaisu tuo mieleeni kuolleen kalan.Senpä tietää patologiset valehtelijatkin ja osaavat käyttäytyä sen mukaisesti.
- Janiinkin-on
Etenkin patologit kohtaavat velttoja käsiä, silmät lasittuneita.
- att2
Näen Suomi-apinan ilman järkeä kaikessa tv ja muut 2015 11-11.
- ApinaJaKinkkuralli
Ai jaa. Ne eivät siis olekaan pakolaisia keitä tänne on rynninyt. Vain banaani puuttuu, ja palmut...
Mutta nähdä apina joulukuusessa kruunaisi kokonaisuuden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,1434843Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut793512SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt272524SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het402203Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä572029Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan632013Mitä saa sanoa?
Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja851963Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?231961Onko olemassa miehiä, jotka haluavat yhteydenpitoa?
Silloin tällöin viestiä, puntarointeja arkielämästä, ikäänkuin pientä viihdettä ilman sen kummallisempaa. Tällaista miet191438Mitä Trump itse pitäisi siitä, jos häntä solvattaisiin
Kuten hän solvasi muita mm. Macronia? Kyllä ei huumori enää kukkisi. White house on nykyään pelkkä vitsi vain, ei mitään941235