Lankawe dän loku santosai! Nyt lankalla on suuri suru.
Emme vielä osaa hahmottaa ja kuvitellakaan kuinka suuri onnettomuus - pitkään jatkuneen sodan lisäksi - on Sri Lankaa nyt kohdannut.
Olin eilen ja tänään yhteydessä sikäläisiin ystäviini. Hätä ja menetykset ovat aivan valtaisat.
Toivoisin, että nyt yhä useammalta liikenisi auttavaa mieltä heille. Varmasti lähiaikoina järjestyy jokaiselle jossain muodossa mahdollisuus osallisua.
Itse lähetän heti kun pankkiyhteydet toimivat - pienen summan muutamille perheille lähinnä puhtaan veden, ruoan ja lääkkeiden saantiin.
Nyt on suuri suru Lankalla
3
1811
Vastaukset
- hece
Nyt hece kirjoitti järkytyksessä ihan väärin yhden sanan ja pyytää kovasti anteeksi. Sana "santosai" pitää tietenkin olla - kanakaatuwa = surullinen - niille, jotka ymmärtää sinhalaa. Onneksi suomi oli oikein.
Mama dän kodak kanakaatuwa - minä nyt paljon surullinen.- ei osteta merkkilaseja...
koko itärannikko on tuhoutunut 500-1000m säteellä rantaviivasta. tamilialueet trincossa ja siitä pohjoiseen ovat veden alla. Siellä ei ole edes hallituksen joukkoja laskemassa kuolleita. Todennäköisesti itärannikolla on kuolleita moninkertaisesti tämän hetkisen tiedon lisäksi.
Köyhälle maalle kohtuuton katastrofi. Kaikki, jotka ovat täällä aikaisemmin maasta keskustellet, nyt on aika toimia ja osallistua paratiisisaaren jälleenrakentamiseen.
Heti kun SL:n avustustili on tiedossa. Jakeluun tänne. Hece, saatko selville. - Kara
ei osteta merkkilaseja... kirjoitti:
koko itärannikko on tuhoutunut 500-1000m säteellä rantaviivasta. tamilialueet trincossa ja siitä pohjoiseen ovat veden alla. Siellä ei ole edes hallituksen joukkoja laskemassa kuolleita. Todennäköisesti itärannikolla on kuolleita moninkertaisesti tämän hetkisen tiedon lisäksi.
Köyhälle maalle kohtuuton katastrofi. Kaikki, jotka ovat täällä aikaisemmin maasta keskustellet, nyt on aika toimia ja osallistua paratiisisaaren jälleenrakentamiseen.
Heti kun SL:n avustustili on tiedossa. Jakeluun tänne. Hece, saatko selville.Tilinumeroita löytyy ainakin osoitteesta http://www.yle.fi/uutiset/oikea/id4938.html.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k734001- 1013545
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah823368Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia372747- 1251673
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361526Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191154Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221134Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421120Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1201055