Oon 14 vuotias tyttö. Mul menee kotona asiat aika huonosti mikä sit heijastuu myös koulun käyntii. Oon karkaillu kotoa pahan olon takia, isä huutaa mulle melkeen joka päivä, en saa taaskaa lähtee minnekkää, mua moititaan, kaikki vaa vittuilee kotona (paitsi äiti) ja mikään ei meinaa onnistua tmv ja itken mun paskan olon takia joka päivä ainaki kerran. En vaa osaa olla enää kunnolla iloinen ja tuntuu välillä sille et haluaisin kuolla ja oon käyny tyylii sillallan kaiteen toisella puolella ja miettiny et hyppäänkö ja päätän kaiken. Koulustaki oon tyylii joka aamu myöhässä ku ei vaa kiinnosta mennä sinne ja sinne menoki on ahistavaa. Tosiaan kävin yhden pojankaa hitailla täs muutama viikko sitte ja yhtäkkiä monet sen kavereista on alkanu kyylää mua. Ei siin sillee mitää mut on se tavallaa aika ahistavaa ku ihmiset stalkkaa. Kyllähän tää poikaki kattelee ja katseet kohtaa jne. mut sen käytös on muuttu heti niitte hitaitten jälkee ja monet sen kaverit vaa virnuilee, kattoo mua ja sit supisee sille jotai. Ja siis pidän tästä pojast tosi palio ja oon täs miettiny et viitinkö mennä puhuu sille missään? Miettien tätä mun elämän tilaa kotona ja ku sil on kuitenki tosi täydelline elämä ja kaikkee et en haluis pilata sitä tai mtn. Helppii!
Vihanen, surullinen, ahdistunu, ihastunu
Enookoskaaseurustellu
3
123
Vastaukset
- voinko.auttaa
Missä päin asut?
- enookoskaaseurustellu
Oulun lähettyvillä
- no.haista.vittu.sit
No en mä sitten voi auttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso245780Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1624182Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani143757Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai683133- 453093
- 902997
Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist302775Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1572696- 201825
"Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko
"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For1231727