Miksi joillakin ihmisillä on vaikeuksia äänen suunnan hahmottamisessa ja kuinka yleistä tämä on?
Äänen suunnan hahmottaminen
4
121
Vastaukset
- Kasvain
Neropatille tiedoksi, ettei hlöllä välttämättä ole kuuloa toisessa korvassa. Huono se on sitten kuunnella.
- väke
Mutta jos on kuulo molemmissa korvissa, neropatti.
- väke
Ja ihan sillä tätä kysyin, kun minulle on joskus sanottu, tosin ei lääketieteen ammattilaisen taholta, että minulla on vaikeuksia äänen suunnan hahmottamisessa. Minulla kyllä kuitenkin toimivat molemmat korvat.
- SuoraVastaus
Pääasiassa siksi koska muutaman sukupolven aikana todellinen luonnonvalinta ei ole ollut enää vaikuttamassa urbaanin ihmisen lisääntymisedellytyksiin ja mahdollisuuksiin, vaan päin vastoin nykyinen tasapäistävä semisosialistinen yhteiskunta jopa kannustaa toistaitoisia lisääntymään.
Tuloksena on aisteiltaan tylsiä ihmisiä joilla on äänen suunnan ohella vaikeuksia hahmottaa omaa sijaintiaan avaruudellisessa tilassa (kömpelyys, tilan- nopeuden- ja suunnistuksen sekä ennakoinnin ongelmat liikenteessä), puutteellinen kognitiokyky, yksinkertainen, jopa sellainen huumorintaju jota vielä pari vuosikymmentä sitten olisi suoraan sanottu lapselliseksi tai peräti vähä-älyiseksi (tuubit, putoukset ym.) oikein alleviivattua, vulgaaria ja niin hidasta että hölmöinkin varmasti tajuaa.
Nykyihminen nyt vaan on tyhmä. Ja tyhmenee edelleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606634- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262740- 212408
- 271943
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251660
- 321498
- 491482
- 111442