Olut,kylällä ja hotelleilla?Ruoka?Ja mikä kurssi nyt?
MIKÄ MAKSAA MITÄKIN?
5
167
Vastaukset
- bakau
51.5Dalasia on yksi euro. Paikallinen Julbrew-olut kaupassa 35Dalasia. Hotellista riippuu, mitä siellä maksaa (noin 60dalasia). Ruoka katukeittiöstä 10-50Dalasia, raflassa muutaman satkun juoman kera (riippuu mitä toki syö ja juo). 10dalasia on kalamarketin nuudelilihapiirakat bakaussa. Jälkiruuaks sieltä munkkipalleroita muutamalla dalasilla. Nam. Ajaa nälän pois iltasella. Patonkeja eri täytteillä saa paikallisista kojuista 25dalasilla.
- ärsäkki
KITOS Bakau tiedoista!Halpaa näyttää olevan!Mun loma pari viikkoa ja alkaa kuukauden kuluttua Kotussa!Muistan shawarmaa syöneeni ja se oli herkullista!Mikä sen hinta on?Tarkotan liha-shawarmaa...
- gambiassaollaan
Vaihdettiin tänään 100e ja saatiin 4217 d, ei ole kovin kummoinen kurssi, vaihtelee tiuhaan. Yleensä korkeasesongin aikana 51,5 d per euro on todella harvinaista.
- ärsäkki
Enivei HALPAA on näköjään elellä ja lomaila Gambiassa.Mun budjetti (ei tuliaisia,ostoksia)on 35e pv ja sillä syö ja juo rankasti!
- ärsäkki
Pärjääkö tuolla rahalla mukavasti Gambiassa,mulla on tasan 500e käyttörahaa ja kun tuliaisia enkä muitakaan ostoksia tee vaan rahaa menee vaan ruokaan ja oluisiin...Luulis tuolla rahalla pärjäävän..Mikä on tuopin hinta hotelleissa?Mun hotelli Bakotu hotel.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä722419Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721782Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461457Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2561429- 841259
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3871232Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421225- 1281185
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3481176