Onko kellään muilla kokemuksia...

EhkäOlenAinut

...ala-asteen poikien järkyttävästä käytöksestä? Oon 11-vuotias, eli 5 luokalla ja tänä päivänä meidän luokkalaiset keksivät hienoja asioita välitunnilla. Kuten että toi on ihastunut tohon, toi teki tota ton kaa ja noi suurinpiirtein pani ja luokassa mun kaveri teki kärrynpyörän.. Niin eiköhän siinä paita sillee valahda niin heti alkaa ihmiset siellä huutelemaan että yks tyyppi haluu tyylii katella sen paidan alle...
Mua vaan jotenkin ärsyttää tämä, ehkä olen ainut.

12

284

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yxviitosluokkalaine

      Sama täällä! Pojat yrittää kaikin keinoin herättää meidän tyttöjen huomioo! Mut ainaki mä vaa lähinnä säälin mun luokkalaisii jätkii, koska ne on nii lapsellisii!

      • AlottajaAaaaa

        Hyvä etten oo ainut, kuka säälii niitä kun ne yrittää esittää.. Onneks se pukuhuoneiden oviin koputtaminen ja ovien aukaiseminenki on jo vihdoin viimein loppunu.


    • AlexDeLarge

      Jos tuo on järkyttävää käytöstä nii vähällä pääset :D Kyl ala-asteella oli sellane sähläys että huhhuh. Ja seiskalle mentäessä meno vaan parani(paheni)

    • Hyvimenee

      Ei toi oo viel mitää ! Ku ylä-asteelle pääset nii ne vaa pahenee

      • kiitiliini

        Rintsikoita läpyttelevät


    • SiisMitenSäKestät

      On kyllä nyt niin järkyttävää käytöstä...

    • Se on tosiaan vitun lapsellista, itse olen kahdeksannella ja uudet seiskat ovat koko syksyn ärsyttäneet vanhempia oppilaita. 13 oli kuukauden aikana joutunut jälki-istuntoon opettajille viisastelun takia :/

    • 14poitsu

      Ei parane yläasteella, mutta oma latasi muuttuu vähän. Alat joskus itse HALUTA heidän haluavan katsoa paitasi alle.

    • Ymmärrän, että poikien käytös ärsyttää, mutta se voi olla myös noiden poikien tarkoitus. Tyttöjen ja poikien tapa suhtautua asioihin on usein aika erilainen. Siinä vaiheessa kun pojilla alkaa herätä kiinnostus tyttöjä kohtaan, he eivät välttämättä oikein tiedä, miten tytöille pitäisi puhua tai miten heitä pitäisi lähestyä. He voivat myös ajatella, että tytöt tykkäävät kun niitä kiusataan ja härnätään. Voit aivan hyvin sanoa, että sinun mielestäsi sellainen käytös ei ole kivaa ja olla kiinnittämättä siihen huomiota. Tsemppiä loppuvuoden koulupäiviin!

      Sanna
      NettiSaapas
      Helsinki

    • PerusJonnet

      Joskus kun mä kävelen koulusta kotiin niin vastaan tulee näitä 10-11 vuotiat Jonnei Jotka sitten huutelee homoksi.


      Vaikka mä olenkin tyttö...

    • Aaaaalottaja

      Ei se nyt mitenkään "järkyttävää" ole, kunhan joskus (joka päivä) ärsyttää.. 1-2lkl se meni siihen että open piti puuttua. ei nyt liity aiheeseen mutta pojat osaa olla muullakin tavalla erittäin ärsyttäviä, uhkailleet mun kaverii linkkuveitsellä, heittänyt kirjat ojaan jne.. Joskus kauan sitten ja siihenkin open piti puuttua enkä enää tiiä mitä selitän kun väsyttää mutta... Niin.

    • wiseboat

      Täysin normaalia. He vain kasvavat noista leluautoista ja siirtyvät yhdyntään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1663
    2. 44
      1003
    3. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      62
      958
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      929
    5. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      60
      898
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      879
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      840
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      785
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      768
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      752
    Aihe