Niin, että jänistäpä metsästäisin , mutta nuo hirvenmetsästäjät ovat häätämässä aina pois täältä metsästä. Useasti niitä hirvikoirakokeita , milloin hirveä ovat jahtimassa. Raha metsästyslupaan kelpaa mutta metsästää ei kohta saa.
Alueetkin on jaettu niin , että joka paikassa sitä hirveä saa jahdata, mutta jäniksenmehtuu alueita on pienennetty niin , että kohta ei tiedä missä sitä pupua saa ajaa. On ne niin suurta herra, nuo hirven metsästäjät. Äskenkin kävivät sanomassa, että otappa koira pois metsästä, meillä on tässä koirakokeet menossa.
no mulla itsellä on pieni maapläntti. Pitääpä ottaa lupa pois siltä pläntiltäkin. tähän ei tulla sarvipäitä jahtaamaan. Tuossa naapurissa asuu sukulainen, joka ei metsästä. Pitää sanoa sillekkin , että kieltää tulemasta tontilleen ja alue on sen verran iso, että saattaapi hirviseuruetta vituttaa.
Seuraavan kerran kun hirvikoira tulee pihaan , suitsutan sen dokkaan dödöä, annan kepillä kyytiä yms. Kiusa se on pienikin kiusa. Sen verran vituttaa nuo hirvenjahtijat.
jänistä metsästäis jos hirvenmetsästäjät
sitäsaamitätilaaettäniin
1
<50
Vastaukset
Älä väkisin tunge samalle alueelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 176090
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04661- 563250
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2262876Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332476Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452380Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme232079Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731757- 381580
- 1841462