Eihän se "ihan" aina onnistu. ;)
http://www.digitoday.fi/data/2015/11/12/microsoftin-uusi-paivitys-rikkoo-paljon-ainoa-apu-on-kehno/201514921/66
Pientä ongelmaa
14
<50
Vastaukset
- win_ei_osaa_päivityksiä
Oijoi!
- LOLLOLLOLLOL
LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL!
- Ongelmaton_Windows
Jo 7,5 vuotta ongelmattomia päivityksiä - WIndowsit XP ja 7!
- Ajatonta
Kuinka kauan aiot jatkaa näillä versioilla?
- Windows-7_paras
Vuoteen 2020 asti!
- debianxfce1
"Windows-7_paras "
Eihän siinä toimi edes massamuistiajuri.
Google:win7 slow ssd
Noin 908 000 tulosta - fdsafdsa
"Eihän siinä toimi edes massamuistiajuri"
Toimii ihan hyvin
Debian problem, noin 12 000 000 tulosta.... - fdsafdsa
"xfce window problem" 351 000 tulosta
"xfce desktop wallpaper problem" 114 000 tulosta
"xfce window manager problem" 684 000 tulosta
jne... - imperiuminvastaisku
fdsafdsa kirjoitti:
"Eihän siinä toimi edes massamuistiajuri"
Toimii ihan hyvin
Debian problem, noin 12 000 000 tulosta...."Debian problem, noin 12 000 000 tulosta."
Windows problem, Noin 329 000 000 tulosta
"xfce window problem" 351 000 tulosta
windows windows problem Noin 345 000 000 tulosta
"xfce desktop wallpaper problem" 114 000 tulosta
windows wallpaper problem, Noin 16 600 000 tulosta
"xfce window manager problem" 684 000 tulosta
windows windowing problem, Noin 1 210 000 tulosta
Että moninkertaisesti on ongelmia winvirusimurissa verrattuna debian xfce:hen. - Tulehtunut_tubutin
Johtuu siitä, ettei sitä kurttausta vain käytetä kuin murto-osa siitä, mitä Windowseja!
Ette vaan osaa.
Itse olen asentanut Windows 7 tietokoneet tarkistamaan päivitykset kerta viikkoon ja asentamaan automaattisesti vain turvapäivitykset ja niin, että on päiviä välissä joten jos Microsoftilla käy joku kämmi niin ehtivät korjata ennen kuin pääsee minun tekemiin asennuksiin.
Siksi nuo onkin toimineet vuodesta toiseen ilman häiriöitä, 1-3kk välein päivitetty muita kilkkeitä.
Windows 8 ja 10 sitten vielä siistimpiä kun niissä ei tarvitse mitään PDF-lukijan tai Flash Playerin päivityksistä huolehtimista niin ovat käytännössä automaattisia.- Windows_järkimies
Sitähän minä olen aina saninut, että Matti on järkimies!
Minäkin muuten olen ja minulla ei Windows-7 asenna yhtään mitään milloinkaan - se ei edes tarkista mitään.
Suoritan itse manuaalisesti kaikki päivitykseen liittyvät asiat!
Niin vaarallisia aukkoja ei minun koneessani ole, että tarvitsisi joka päivä tarkistaa. Windows_järkimies kirjoitti:
Sitähän minä olen aina saninut, että Matti on järkimies!
Minäkin muuten olen ja minulla ei Windows-7 asenna yhtään mitään milloinkaan - se ei edes tarkista mitään.
Suoritan itse manuaalisesti kaikki päivitykseen liittyvät asiat!
Niin vaarallisia aukkoja ei minun koneessani ole, että tarvitsisi joka päivä tarkistaa.Kyllä mä omat laitteet käyttöjärjestelmästä riippumatta päivitän manuaalisesti mutta en voi olettaa, että joku muu osaisi/jaksaisi/muistaisi/ymmärtäisi tehdä sitä ja ei sitä oikein voi vaatia.
Eli kun teen tietokoneasennuksen, käyttöjärjestelmästä riippumatta niin siihen pyrin että ensimmäiseen kahteen vuoteen ei tarvitse koskea mihinkään säätöihin että se vaan toimii ja sen jälkeen sitten joku vuosihuolto. Tekee kerralla kunnolla niin ei tarvitse sitten kokoajan olla säätämässä.
Windows 8:a vanhemmat Windowsit olivat harmillisen paljon jatkuvaa säätämistä vaativia sillä vaikka Flash Playerin saikin eristettyä niin PDF lukija viimeistään tarvitsi 3kk välein päivitystä. Saattoi olla muitakin palikoita kyllä jota samassa yhteydessä päivitti kuten vaikka Java JRE, mutta en ole missään Windows 7 asennuksessa ole päivittänyt Java 7:aa Java 8:n.
Olen kaikki haavoittuvat jutut suojannut niistä minun tekemistä asennuksista, että Java 7 käy oikein hyvin vaikka sitä ei ole tullut päivitettyä puoleen vuoteen. Jos edes on koko Javaa.
Jos ei ole mitään syytä sitä Javaa päivittää niistä, Java 7 saa mennä vanhoissa Windows 7 asennuksissa vielä vaikka vuoden.
Nämä minun tekemät asennukset ovat pitkäikäisiä ja vakaita, ja niissä tapahtuvat muutokset ovat hyvin vähäisiä ja varovaisia. Esimerkiksi on muutama vanha Windows 7 asennus joista on tarkoitus tulevaisuudessa vaihtaa Ubuntuun niin niissä on sitten selaimena ollut Firefox ja officepakettina LibreOffice. Olen vähitellen poistanut Adobe Readerin ja siirtänyt PDF:ien avauksen Firefoxiin joten on yksi palikka vähemmän päivitettävänä.
Sitä kun tekee kerta vuoteen tuollaista pientä muutosta, ei tule loppukäyttäjälle sellaista järkyttävää uudelleenopettelua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003437
- 623117
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802413
- 842366
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411637