Tarvikejarrulevyistä

Avensismies

Onko kellään kokemusta motonetin halvemmista tarvike jarrulevyistä? Maksaa noin reilu 40€ kpl. Ja eteen. Merkkiä en nyt muista.
Brembot ostaisin mutta niitä kun ei saa edes tehtaalta tilaamalla. Brembot maksaisi muistaakseni reilu 60€ kpl. Autoni avensis -09.

10

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alibabaRulaa

      Vai että Brembot, juu kyllä.

      • sikahintaset

        Kyllä kelpaa toyon ritsaan, tai osta orginaalit marmori tiskiltä!


      • Sorvarii
        sikahintaset kirjoitti:

        Kyllä kelpaa toyon ritsaan, tai osta orginaalit marmori tiskiltä!

        Yhdessä Avesani,en enää muista vuosimallia.Oli vikana täristävät jarrut.Syynä oli euroopassa valmistetut(Mersukin käyttää samaa valmistajaa).Uudet laipat takuuna.Kevyt sorvaus ois parantanut jarrut.Seuraavassa Avessa olikin jarruvalmistaja yllättäen Aisin ja ongelmat poistu.Jarrulevyt on valmistettu valuraudasta ja jos niitä valun jälkeen ei vanhenneta oikein,niin käytössä kuumetessaan ne kieroutuvat pikkasen ja alkavat vipottamaan.Jos ne koneistetaan uudelleen ni ongelma poistuu.Ennen tuli laippoja ja rumpuja sorvailtuun paljonkiin,eikä kukaan tullu sanomaan et täristys jäi.Nykyisin kukaan ei enään tuo laippoja sorvattavaksi.Uutta vaan alle


    • Sellaisissa

      autoissa joissa on ongelmia tasapainotuksen kanssa, esim. vanhat takaveto-Volvot, ei tarvikelevyt toimineet vaan tärisivät yli 120km/h vauhdissa vaikkei edes jarruttanut. Suorat aluvanteet oli tasapainotettu useaan kertaan ja tulos aina sama. Vaiva korjaantui uudehkot Motonetin etujarrulevyt vaihtamalla parempiin.

    • ave2004

      Ainakin mun Primerassa takalevyt toimi hyvin. Etujarrut tosin joutuu kovemalle, niin suosittelisin sinne kalliimpia. Mutta onko kalliimmat sitten aina parempia, kuka tietää?

    • hondajazzcvt

      Ajaa varmaan asiansa kuitenkin mutta riippuu millainen kuljettaja on, jos jarrua pitää pumpata koko ajan niin ehkä pitempään kestävät jarrulevyihin kannattaa panostaa mutta se sitten että mitkä levyt on pitkäikäisemmät, todennäköisesti alkuperäiset kaiketi ainakin. Tarvilevyt ei ole ainakaan paremmat yleensä, halvempi hinta ei ole pelkästään hyvää hyvyyttään vaan materiaalina on pehmeämpää metallia (koostumus).

      Mun autossa honda meni jarrulevyt vaihtoon 100tkm kieppeillä, josta itse olen ajanut puolet enkä ole kovin innokas jarruttelija vaan himmailen moottorijarrutuksella mahdollisuuksien mukaan. Takajarrulvyt tosin meni sen taki kun ne alkoi laahaamaan niin vanhoissa levyissä ei siihen ole juuri varaa vaan ne meni sitten piloille..

    • Kieroherkät

      Sanotaanko näin, että ei ne ainakaan kehuja ole saaneet.

    • rembo

      Itse ostin Motonetista Brembon jarrulevyt ja -palat. Oikein tyytyväinen olen ollut. Brembo on kuitenkin orkkisvalmistaja moneen automerkkiin, joten laatu on varmasti hyvää.

    • korollamiäs

      Korollas mä laittasin pilteman palat ja ostin liekkikuviot kylkiin, ja romatun pakoputken pään. Vinkus vähä mut on korollaki nii pirun melusa.

    • mulkkumikämulkku

      Vaihdoin just Carinan 95 mallin vähän tuorepaan corollaan,Ei ollu mitään suurempaa vikaa autossa koko aikan .Rupes vaan pellit häviään ympäriltä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1806
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1468
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1113
    Aihe