mistä ruokaapua

nälkäinen

hei mistä saisin ruoka-apua , sairautta on niin paljon että ei riitä rahat ruokaan .Asun lutakon alueella

13

72

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yritäppä

Koita jos SPR maloittais pakolaisten seuraksi . Siellä pelaa ja toimii ylläpito korvauksetta.

• dxxxcgv

Seurakuntaan soitat diakonissalle sieltä osaavat neuvoa

• MustaJaffa

Hae kotouttamisavusta ja harkinnanvaraista lisäosaa. Sossusta saat sitten lisää fyffee.

• Ugulubugulu

Marjoja on metsät täynnä.

• Tittelin.tuure

Muuta halvemmalle asuin seudulle, ainiin, sitten sossu maksutkin pienenee...

• leipää

Hei!
      Googleta, niin löytyy paikkoja, esim. Sammonkatu 5, JKL on leivänjako ma, ke, pe
      klo 11-14.
      Ota yhteys srk:aan diakonille, sieltäkin saa ohjeita ja apua, luulisin, että ruokaseteleitäkin saa.
      Älä välitä noista ilkeistä viesteistä.
      Tulee ne joskus sairaaksi itsekkin.
      Jos et pysty kulkemaan ja ole omaa autoa, onko ystävillä autoa?, pyydä reilusti kyytiapua.
      Jos ei ole kellään, niin kysy diakonitoimistosta.
      Esim. pohjois-savossa citykirkko kuljettaa (tai ainakin kuljetti, en tiedä onko vakiona) pakasteita ja leipää joillekin vanhuksille tai huonokuntoisille kotiin.
      Varmasti jostain saat ruokaa ja apua, kun rohkeasti vaan esität asiat.
      Ei ole nykyisin häpeä, etkä ole ainoa...leipäjonot vaan kasvavat.
      Asun muualla päin Suomea, enkä tarkemmin tunne JKL:ää, mutta nuo tuli ekana mieleen.

• 2e3cex

Hah..joku ääliö kirjoitti että marjoja metsät täynnä, menepäs itse tähän aikaan metsään ja poimi marjoja, vaikka mustikoita ja vadelmia, nehän on herkullisia.

• Helpponakkinyt

Hanki pikarusketus, hävitä henkkarisi ja puhu muutama sana murtaen lontoota niin sinut kannetaan kultatuolissa SPR:n lihapatojen ääreen. Lisäksi saat käteistä ja uuden majoituksen nykyistä paremmalta asuinalueelta!

• sossu.täti

Ruoka on halpaa, turha sitä on leipäjonosta jonottaa. Makarronit 25 senttiä pussi, ruthin ruispalat 90 senttiä pussi (- 30%). Peruna 60 senttiä kilo, jauheliha 5 € kilo (-30%), kaali 90 s/kg, maito 60s/litra. Noista ku vetää viikon ruokalistan niin
      Makaroonit x 2 = 0.50
      ruispalat x 2 = 1.80 (1.30)
      peruna X 0,5 = 0,30
      jauheliha x 0,4 = 2 € (1,40)
      kaali x 0,5 = 0,45
      maito x 5 = 3,00 (0 = juo vettä)
      ============
      6,45 € (, jos on oikein tiukaa 4€) / viikko
      eli 0,92 € / pv (0,57€)
      eli 27€/kk (17€)

Samaan aikaan asumiseen menee 700€/kk,(http://asunnot.oikotie.fi/vuokrattavat-asunnot/10049349)

Ei elämä suomessa ruuanhinnasta ole kiinni. Kyse on lähinnä elämänhallinnasta. Muuta asuntoon johon sulla on varaan
      http://asunnot.oikotie.fi/vuokrattavat-asunnot/9921048

• fxccghh

Loppupeleissä näännytä ittes nälkään ja onhan dyykkaus keksitty

• c3c2e3

Mutta entäpäs rööki ja keppana, milläs rahalla minä sitten röökiä ja keppanaa ostan jos ostan jotain hemmetin kaalia ja makarooneja ostan?

• Ruokapankki keskustassa..sinne tosin pitää varata aika ja ne katsoo sitten noi tulot yms.. tai ainakin kolmisen vuotta sitten..mutta kokeile sieltä.

• samassveneess

Leivonmäellä Seppo Nissinen,hän on monelle antanut ruoka-apua. Otapa rohkeasti yhteyttä !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1662
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1488
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      911
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      859
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      811
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      786
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      738
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      730
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      728
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      700
    Aihe