Poliisi voisi tiedottaa miten tuollaisessa tapauksessa saa toimia. Itse ajaisin pihasta pois, mutta saako käyttää voimakeinoja ja millaisia joutumatta itse syytteeseen?
Kerrotaanko tulijoille kotirauhasta yms. laeista joita täällä on noudatettava. Entä suomalaisten luonteesta, että saatamme oikeasti suuttua jos yksityisyyteemme kajotaan. Ollaan myös äkkipikaisia ja tarvittaessa väkivaltaisia kuten hekin. Sytymme ehkä hitaammin, mutta sitten ollaankin tappiin asti tosissaan!
En toivo erimielisyyksiä vaan tiedottamista tulijoille. Turha on meille kirjoitella lehdissä, että käyvät kuvaamassa pihoissa rakennuksia arkkitehtuurisessa mielessä. Mun pihassa ei kuvata ilman lupaa, sen lakikin sanoo ja siitä pidän kiinni.
Tulijoita kävi naapurin pihassa ja ovella?
35
244
Vastaukset
- eisaaloukuttaa
Piha kuuluu kotirauhan piiriin. Jos ei käskystä poistu niin poliisit, tai sitten poliisit joka kerta niin ehkä jossain vaiheessa saat olla rauhassa..
- Oma_koti_kullan_kallis
Olen soittanut ensin poliisille ja sitten vastaanottokeskukseen. Poliisi kävi ohjaamassa pois.
- Yritäpä.uudelleen
Todella tasokasta provoilua! Better luck next time sucker!
- ruususenunianäet
suvakki älähti.
Yritäpä.uudelleen kirjoitti:
Todella tasokasta provoilua! Better luck next time sucker!
Mikä oli provoa? Vannotko, että tuollaista ei tehdä?
- koirapihalle
Mulla rotikka. Se hoitaa homman. Eikä ketään enään pihalla. Hähhähhäääääää
- TaiAse
Kannattaa hommata kaukasian paimenkoira. Se ei ihan hirveän mielellään laske vieraita noin vain isäntäperheen lähelle. Kunnon koulutus ja mamut pysyy kaukana. Vittu sehän on karhun kokoinen koira.
- koirakouluttaja
Deutscher Schäferhund on parempi. Laskee matun tontille mutta ei pois.. Sitten vaan soitto poliisille, pamppua polvitaipeisiin ja ukko häkkiin.
- khhk
No joopa joo. Useimmilla kirjoittajilla ei ole edes mitään omaa pihaa. Vuokramurjusta katellaan, kun mamut muka vie mahkut.
Vie meidän työt (no en ole koskaan töissä käynyt). Vie meidän naiset (en ole vielä naista saanut, mutta jos joskus tärppäisi).- hjkklll
Tämä palsta sekopääpoju taas oksentelee. Kirjoita edes yksi järkevä viesti poju.
- joojoojootaas
Sinut kuitenkin jokainen tietää sekopääksi ja solvaajaksi. Luulin jossain vaiheessa että joku on päästänyt sinut kärsimyksistäsi, mutta sitten kaikkien harmiksi palasit tänne jatkamaan herjauksiasi. Yrität olla jollekin kiusankappale, mutta olet sitä vain itsellesi, tuskin olet onnellista päivää vuosiin elänyt?
- loisloislois
hjkklll kirjoitti:
Tämä palsta sekopääpoju taas oksentelee. Kirjoita edes yksi järkevä viesti poju.
Vuokraloispummi ärähti.
- olenpakana
Varmasti herkempi kaveri ampuu kun huomaa että tontilla seisoo ählämi pällistelemässä hänen tyttären leikkikoppia,jää varoituslaukaukset väliin.
- Rasistit.pois.Mlistä
Mutta kun pitäisi olla ihan omaa rahaa ostaa se ase ensin. Sosku ei maksa kenenkään aseita.
- Maksoihan
Rasistit.pois.Mlistä kirjoitti:
Mutta kun pitäisi olla ihan omaa rahaa ostaa se ase ensin. Sosku ei maksa kenenkään aseita.
se harmooninkin vaparisolvaajalle.
- pätäkkäälöytyy
Rasistit.pois.Mlistä kirjoitti:
No eipä kaikki oo varattomia jotka tänne kirjottelee mamuvastasia viestejä...
- Työ_Kunniaan
Joo, kun tölkkejä kerää, kertyy siitäkin.
- salamaleikum
Kyllä sinun ainakin kannattaa kuunnella jos turvapaikanhakoja tulee vuokrakasarmisi pihaan.
Sehän voi tuoda viestiä lapsiltasi ähhähhähhä.
- Ihan_omassa_pihassa
Kyllä ne perkelettä tottelee ja 112 auttaa, oikeasti. Sen verran tiuhaan tässä poliisiautot kulkee että viimeksi tuli opastajat nopeasti paikalle. Pihoissa kiertely siirtynyt Tupalan puolelle. Suonsaaretiellä pihoissa on jo niitä Private area kylttejä ja tuntuu tehoavan. Pitäkäähän pyörät lukossa, niitä on tällä viikolla mennyt selässä kantaen Suonsaareen päin.
- Kuvatkaa.ne
tunkeilijat myös, jos mahdollista. Niitä kuvia tai videoita saattaa tarvita jossain vaiheessa.
- Puukotjapuntarit
Varovainen kannattaa olla, joukossa voi hyvinkin olla kaveri, joka on työkseen katkonut kauloja, eikä siinä paljon paina vaikka varsiluudalla yrittäisit hätistellä kauemmaksi.
On varustauduttava raskain keinoin puolustautumaan ja puolustamaan kotiaan ja lähimmäisiään. On tämä kummaksi mennyt. - vanhapirkankonsti
Mulla on pihalla ruosteinen keinu. Hyvin tepsii, ei ole pihalla käyskennellyt suvakkeja, ei rasisteja, ei mamuja. Kokeilkaa tekin!
- TÄYTEINEN
Nämä pitäisi tapa ja haudata korpeen. VITTU NÄITA MUTIASIA KUKAAN KAIPAA KUN SPR.
- Vain_emäntää
Tapa, niinpä niin. Kiertokoulukin on menty väärään suuntaan. Ja työkkärikin on kierretty kaukaa.
- 568i5
Jos mutakuono tunkee pihaan, niin sanon että painuu vittuu. Jos ei tehoa, niin heitän sen vittuun. Simple as that.
- Ei.voi.ku.nauraa
Oot kyllä kova jätkä, oikein delta-uros.
- juunäinon
Vittuun se yrittääkin painua, etsii pihalta sopivaa.
- mökkitie-vie-pois
Ei niillä ole kyllä oikeutta notkua kenenkään pihalla. Itse ajoin ne pois huudattamalla täysiä Arttu Viskaria stereoista. Saatana sandaalitkin jäi ovelle. Musiikissa on voimaa.
- repezorsa
Mutta älä soita kahvimaitoa, siitä ne villiintyy.
- justjoojoo
Itse kiinnitin huomioni kun tulijat olivat prisman itsepalvelu herkkutiskillä maistelemassa myytäviä tuotteita. Toinen osasi käyttää pihtejä ruokia ottaessaan, toinen katsoi sormilla noukkimisen olevan parempi vaihtoehto. Kuka haluaa seuraavaksi siitä ostaa itselleen jotain?
- Sama_konsti
auttaa kuin mustalaisten kanssa. Päästin koiran ulos. Käviköhän kukaan paikkauttamassa pohkeitaan tai käsivarsiaan.
- jallajalla
Vittu siinä mitään poliiseja tarvita muutamaa rättipäätä häätämään tontilta.
- ALLAHAKBAR
Meidän pihaan jos ilmestyy suapi suolarakeita!
- rasist
Provo provo
- Tupishood
En tiedä miten teillä, mutta meilläpäin ei muualta tulleet (matut) hillu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191662
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991488Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36911Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29859Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38811Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50786Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43738Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37730Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56728Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37700