Moi. Haluan oppia teleporttaamaan. Voin harjoitella kauan. Kuka tietää miten voi oppia? Kertokaa! Kiitos paljon etukäteen. Ps. Tässä on kyse suuresta rakkaudesta.
Teleporttaaminen
15
4443
Vastaukset
- PalavaPensas
Jeesus Kristus kirkastakoon itsensä sinulle ja tulkoon hänen nimensä kiitokseksi, kunniaksi ja kirkastumiseksi se, että otat pelastuksen ihmeellisen lahjan vastaan hänessä.
Puolestasi rukoillaan. - Zeus
Mene ukkosella lenkille :) ja jos hiukset alkaa mennä pystyyn kannattaa pysyä paikoillaan
- kaikkivaltiaannimessä
auta jeesus tätä aloituksen tehnyttä ihmispoloista
- 488583
Mene kodinkoneliikkeeseen. Avaa ovi eli portti ja astele tv-osastolle. Silloin olet tavallaan teleportannut.
T.E.Lekkari - Normaalius
Teleporttaus ei ole tavalliselle kuolevaiselle tarkoitettu juttu.
Koita pitää jalat maassa ajatuksesi kanssa. Peräti haitallista mielelle opettaa sille asioita jotka menevät yli rajojen. Hyväksy normaali ihmiselo ja totea pidemmälle päässeiden "ylivertaiset" mielen ominaisuudet. - Kokemustaon
Aattele vaa tarpeeks paljon sitä minne haluut
- Anonyymi
Vittu mulla on sama ongelma
- Anonyymi
NO tottakai
- Anonyymi
Teleporttasin itseni viikon päähän menneisyyteen itseni viereen. Arvaa oliko kivaa ;)
- Anonyymi
Miten teleporttasit ittes viikon päähän KERRROOO
- Anonyymi
Tuo ei ole teleporttaamista vaan aikamatkustelua. Mietin vaan että onko se autofellaatiota jos olisit ottanut menneisyyden itseltäsi suihin?
- Anonyymi
Miten??? KERRO mulle miten aiiamatkustit pls 🙏🙏 Mä haluun tietää 🥺
- Anonyymi
Miten teleporttasit ittes viikon päähä kerro mullekki :00
- Anonyymi
tv viihteessä näytetään tekniikkaa jota muuten esitellä ,kun suuri yleisö otaa sijaa täydestä,
- Anonyymi
tv sarja, tähtiportti tuo tekniikkaa esiin viihteen varjolla,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Netta pelkäsi Maisan nappaavan kauramiljanäärin
Samanlaisia naisia tuntuvat muutenkin olevan. Tietää kertoa: https://www.seiska.fi/rikos/kauramiljonaari-jp-kukkosen-ne1375190Harvinaiset kuvat: Iskelmäkuningatar Eini ja Lars-rakas yhdessä juhlimassa "Jotain suurta pienen..."
Iskelmäkuningatar Eini oli tänä vuonna Linnan juhlissa puolisonsa Lars Pajumäen kanssa. Lars-puolisoa ei ole paljon julk271534- 1041422
Tietäisinpä mitä sinä haluat
Annat vihjeitä, että haluaisit kenties lähentyä, mutta jos otan askeleen lähemmäs, saan osakseni vain torjuntaa. En tied621348Se olet todella sinä
En voisi onnellisempi olla ❤️ Se olet oikeasti sinä joka mulle kirjoitellut ❤️ Mulla ollut ihan kamala ikävä sinua ❤️781194- 58927
Edellinen alotukseni poistui joten
Uusiksi sama. Hyvää viikonloppua ystävä ja anteeksi kaikesta.126907- 53880
Professori ministeri Rantasen turvapaikkakirjeestä: Tyrmistyttävä
Nyt persut haluaa koko Euroopan hylkäävän laillisuuden ja kansainväliset sopimukset. Kansainvälisen oikeuden emerituspr215796- 47717